نگارش کاور لتر برای اپلای

نگارش کاور لتر برای اپلای

نگارش کاور لتر

کاورلتر یا نامه پوششی مدرکی است که متقاضی برای معرفی فعالیت ها و درخواست خود از مراکزی که قصد دارد تا در آنها اخذ پذیرش بگیرد مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو باید طوری نگارش شود که وقتی مخاطبی این مدرک را مطالعه می کند، بتواند یک دید کلی از رزومه و دلایل انتخاب فرصت شغلی و کاری مورد نظر پیدا کند.

برخلاف رزومه که بیشتر بر روی سابقه کاری و تحصیلی متقاضی متمرکز است، یک کاورلتر استاندارد بیان کننده ویژگی و شخصیت متقاضی است. از این رو کاورلتر بایستی به مخاطب انگیزه کافی را بدهد تا با پذیرش متقاضی برای فرصت مورد نظر توانایی وی را مورد سنجش قرار دهد.

لندینگ فی کانادا | اپلیکیشن فی اسکیل ورکر کانادا | پرداخت اپلیکیشن فی | پرداخت هزینه اپلیکیشن فی ویزای کانادا

نامه پوششی یا کاورلتر به دو دسته کلی، برای انتشار یک دستاورد علمی پژوهشی و برای اخذ پذیرش از یک سازمان تقسیم می شود. کاورلتر یا نامه پوششی بنا به اهداف متقاضی در موارد مختلف استقاده می شود. به عنوان نمونه در صورتی که اگر برای پذیرش تحصیلی نگارش شود به عنوان انگیزه نامه خواهد شد و انگیزه متقاضی را برای تحصیل در کشور و دانشگاه مربوطه را بیان خواهد کرد.

دسته نخست کاورلتر برای اخذ پذیرش تحصیلی یا کاری است که به نوعی انگیزه متقاضی برای انجام کار را نشان می دهد. این نامه پوششی ابزار مفیدی برای معرفی خود، فعالیت ها و تقاضای متقاضی از سازمانی است که برای اخذ پذیرش اقدام نموده است.

دسته دوم کاورلتر برای انتشار فعالیت پژوهشی به شکل کتاب، مقاله، اختراع و یا حتی کنفرانس است. متقاضی برای معرفی فعالیت خود به سردبیر یک نشریه و رئیس یک همایش نیاز به نگارش یک کاورلتر (نامه پوششی) دارید که به طور معمول حدود ۲۰۰ کلمه است.

همچنین اگر برای یک مقاله نگارش شود به صورت تاکید بر روی نقاط قوت مقاله به مجله اطمینان داده می شود که مقاله مربوطه برای مجله مورد نظر مناسب است. در کاورلتر مقاله تعداد نویسندگان و یک گزارش کلی از مقاله باید برای سردبیر در کاورلتر ذکر شود. در مواردی هم کاورلتر در زمینه های مختلفی نظیر پتنت و کنفرانس ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

نگارش کاور لتر

مجموعه همیار پروژه افتخار دارد تا در کنار سایر خدمات مانند اخذ پذیرش تحصیلی، مشاوره در اخذ پذیرش تحصیل، سایر خدمات مکاتباتی برای مهاجرت تحصیلی نظیر نگارش انگیره نامه یا SOP، کاور لتر و رزومه، استادی پلن و توصیه نامه را به شما متقاضیان به کمترین زمان ممکن و با هزینه مناسب ارائه دهد.

 

نگارش نامه های حساس در فرآیند اپلای می تواند سرنوشت شما را تغییر دهد و ما آماده ایم که به شما کمک کنیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان