مهمترین سایت های کاریابی و جستوجوی موقعیت شغلی در جهان

مهمترین سایت های کاریابی
5/5 - (1 امتیاز)

عناوین مقاله:

مهمترین سایت های کاریابی و جستوجوی موقعیت شغلی در جهان

مهمترین سایت های کاریابی | در این مقاله به معرفی سایت های معروف در زمینه جستوجوی مشاغل و یافتن شغل می پردازیم که بسیاری از کارفرمایان نیز در این وب سایت ها به ارائه آگهی می پردازند.

1. وب سایت Linkedin

لینک سایت: ورود

لینکدین، بزرگترین شبکه حرفه ای جهان با بیش از 830 میلیون عضو در بیش از 200 کشور و منطقه در سراسر جهان.

ماموریت لینکدین ساده است: حرفه ای های جهان را به هم متصل کنید تا آنها را سازنده تر و موفق تر کنید.


2. وب سایت Indeed

لینک سایت: ورود

Indeed با بیش از 250 میلیون بازدید کننده منحصر به فرد در هر ماه، رتبه اول سایت شغلی در جهان است. Indeed تلاش می کند تا افراد جویای کار را در اولویت قرار دهد، و به آنها دسترسی رایگان برای جستجوی شغل، ارسال رزومه و شرکت های تحقیقاتی می دهد.


3. وب سایت Naukri

لینک سایت: ورود

مهمترین سایت های کاریابی  | برترین شرکت طبقه‌بندی آنلاین هند در زمینه استخدام، ازدواج، املاک، آموزش و خدمات مرتبط است.


4. وب سایت Monster

لینک سایت:  ورود

مهمترین سایت های کاریابی | Monster یک رهبر جهانی در ارتباط بین افراد و مشاغل است. برای 25 سال، Monster برای تغییر صنعت استخدام کار کرده است. امروزه، این شرکت از فناوری‌های پیشرفته با استفاده از راه‌حل‌های دیجیتال، اجتماعی و تلفن همراه هوشمند، از جمله وب‌سایت پرچم‌دار Monster.com®، برنامه نوآورانه Monster، و مجموعه وسیعی از محصولات و خدمات استفاده می‌کند.


5. وب سایت Job Bait

لینک سایت: ورود

Bayt.com که در سال 2000 تأسیس شد، به یکی از معتبرترین و معتبرترین برندها در منطقه تبدیل شده است. Bayt.com کاملاً به منطقه متعهد است و درک عالی و کاملی از بازار استخدام خاورمیانه و شمال آفریقا و چشم‌انداز تجاری دارد.


6. وب سایت Careercloud

لینک سایت:  ورود

مهمترین سایت های کاریابی | CareerCloud منبعی است برای کمک به شما برای ایجاد شغل و زندگی دلخواه – چه پیدا کردن اولین شغل یا شغل بعدی، چه ایجاد یک محور شغلی یا گسستن به دنیای مشاغل آزاد و کارآفرینی.


7. وب سایت Dice

لینک سایت: ورود

ClearanceJobs یک پایگاه داده پیشرو از متخصصان با مجوزهای امنیتی فعال دولتی در ایالات متحده است. با ثبت بیش از 1 میلیون کاندیدای تایید شده امنیتی، متخصصان مشاوره شغلی، اخبار و ارتباطات بی‌درنگ با کارفرمایان تایید شده دریافت می‌کنند. ابزارهای ارتباطی و تعاملی منحصر به فرد، پیمانکاران دولتی و سازمان‌های دولتی را با نامزدهای بررسی‌شده به سختی پیدا می‌کند.


8. وب سایت CareerBuilder:

لینک سایت:  ورود

مهمترین سایت های کاریابی | این سایت کاریابی از فناوری داده‌محور و ابزارهای شخصی‌سازی شده برای کمک به تطبیق کارفرمایان با نامزدهای عالی بر اساس خواسته‌ها، نیازها و مجموعه مهارت‌های منحصربه‌فرد استفاده می‌کند. به همین دلیل است که در CareerBuilder، مأموریت ایجاد موفقیت شخصی برای همه است. تلاش می‌کنند ابزارها و فرصت‌هایی را فراهم کنند تا به همه اجازه دهند بدون توجه به مهارت، پیشینه یا نقطه شروع، معنا و ارزش در کار خود بیابند.


9.وب سایت Jibberjobber

لینک سایت: ورود

تیم JibberJobber برای کمک به توانمندسازی شما به عنوان یک حرفه ای، صرف نظر از اینکه در کجای حرفه خود هستید، اختصاص داده شده است. ویژگی‌های اصلی در JibberJobber ردیابی مخاطبین، شرکت‌ها و مشاغل و تعاملاتی است که با آنها دارید (ورودهای ثبت نام). JibberJobber.com یک برنامه وب و موبایل برای مدیریت CRM شخصی شما است. کارشناسان کاریابی به شما می گویند جستجوی شغل خود را پیگیری کنید و مطمئن شوید که پیگیری می کنید.


10. وب سایت Glassdoor

لینک سایت: ورود

Glassdoor که بر اساس افزایش شفافیت در محل کار ساخته شده است، بینش هایی را در مورد تجربه کارکنان ارائه می دهد که توسط میلیون ها رتبه بندی و بررسی شرکت، رتبه بندی تایید مدیر عامل، گزارش حقوق، بررسی مصاحبه ها و سوالات، بررسی مزایا، عکس های اداری و موارد دیگر همراه با آخرین شغل ها ارائه می شود.

برخلاف سایر سایت‌های شغلی، همه این اطلاعات توسط کسانی که یک شرکت را بهتر می‌شناسند – کارمندان – به اشتراک گذاشته می‌شود. به نوبه خود، جویندگان کار در Glassdoor به خوبی در مورد مشاغل و شرکت هایی که برای آنها درخواست می دهند و قصد پیوستن به آنها را دارند، اطلاعات بیشتری دارند. به همین دلیل است که هزاران کارفرما در همه صنایع و اندازه‌ها به Glassdoor مراجعه می‌کنند تا به آنها کمک کند تا نامزدهای باکیفیت را در مقیاسی که مدت طولانی‌تری می‌مانند، جذب و استخدام کنند.


پیشنهاد مطالعه: پرداخت هزینه پذیرش | اپلیکیشن فی دانشگاه های سوئد | پرداخت هزینه پست UEMS


مهمترین سایت های کاریابی و جستوجوی شغل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان