فاند پسادکتری هلند

عناوین مقاله:

معرفی موقعیت های با فاند پسادکتری هلند

1. موقعیت پسادکتری در دانشگاه Naturalis هلند

حوزه ها:

  • دارای مدرک دکترا در یک رشته مرتبط (علوم محیط زیست، بوم شناسی، اما همچنین می تواند، به عنوان مثال، مدیریت دولتی، اقتصاد یا علوم اجتماعی، ارائه قرابت با تنوع زیستی)

ددلاین:۱۴۰۱/۰۴/۰۸

شرح موقعیت:

فاند پسادکتری هلند| در پروژه Living Lab Alblasserwaard که توسط NWO-NWA تامین می شود، شما مسئول تجزیه و تحلیل، آزمایش و یکپارچه سازی KPI ها (شاخص های عملکرد بحرانی) هستید که می تواند توسط کاربران زمین برای بهبود تنوع زیستی در کشاورزی، فضای عمومی و طبیعت استفاده شود.

این KPI ها بر بهبود شرایط محیطی و چشم انداز (سیستم آب، تعادل مواد مغذی، انتشار، مدیریت فراگیر طبیعت، اتصالات در چشم انداز، و غیره) تمرکز می کنند که در نهایت تنوع زیستی را بهبود می بخشد. این می تواند از طریق اطمینان در سیاست ها و فرآیندها، بلکه در اجرا و مدیریت مناطق (از جمله کشاورزی، مدیریت آب، مدیریت کنار جاده) باشد.

درخواست پذیرش: لینک


2. موقعیت پسادکتری در دانشگاه TU Delft هلند

حوزه ها:

  • مدرک دکترا را در یک رشته مرتبط با کمی و تحلیلی (مهندسی برق با تاکید بر سیستم های قدرت، کنترل خودکار، ریاضیات کاربردی و/یا علوم کامپیوتر) به پایان رساند.

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۴/۱۲

شرح موقعیت:

فاند پسادکتری هلند | هدف پروژه HVDC-WISE که تحت حمایت Horizon Europe تامین می‌شود، پیشنهاد، تجزیه و تحلیل، طراحی و اعتبار سنجی مفاهیم معماری شبکه مبتنی بر HVDC است که استقرار شبکه‌های انتقال AC/DC قابل اعتماد و انعطاف‌پذیر را برای دستیابی به انتقال انرژی اروپا ممکن می‌سازد.

درخواست پذیرش: لینک


3. موقعیت پسادکتری در دانشگاه TU Delft هلند

حوزه ها:

  • فناوری های اطلاعات و ارتباطات
  • امنیت سایبری

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۴/۱۲

شرح موقعیت:

شما در مورد ثبات سیستم قدرت و امنیت سایبری تحقیق خواهید کرد. برای جلوگیری از انتشار اثرات آبشاری و جلوگیری از خاموشی، قابلیت های خود ترمیمی را برای شبکه های برق متصل به هم توسعه خواهید داد. ابتدا، یک روش محاسباتی ایجاد خواهد شد، که از یک دوقلو دیجیتالی شبکه برق برای ارزیابی در زمان واقعی تأثیر حملات سایبری بر عملکرد سیستم قدرت، تخمین حاشیه‌های پایداری، تجزیه و تحلیل چگونگی شروع خرابی‌های آبشاری که ممکن است منجر به آسیب شود، استفاده می‌کند.

درخواست پذیرش: لینک


4. موقعیت پسادکتری در دانشگاه Rijksoverheid هلند

حوزه ها:

  • ویروسی شناسی
  • -ایمونولوژی
  • بهداشت عمومی

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۴/۲۴

شرح موقعیت:

فاند پسادکتری هلند : ایمنی جهانی (سلولی) در برابر ویروس آنفولانزا در مدل های حیوانی RIVM

ویروس آنفولانزا به دلیل تغییر مداوم در هر فصل و ایجاد شیوع گاه به گاه همه گیر مشهور است. بنابراین، اپی توپ های حفاظت شده در ویروس آنفولانزا، اهداف جذابی برای مفاهیم جدید واکسن برای محافظت در برابر جهش یافته های فرار یا گونه های جدید هستند. این اپی توپ ها ممکن است پاسخ سلول های T یا آنتی بادی را ایجاد کنند که بیماری و انتقال را کاهش می دهد.

درخواست پذیرش: لینک


5. موقعیت پسادکتری در دانشگاه ماستریخت هلند

حوزه ها:

  • دارای مدرک دکترا (یا در حال اتمام است) در زمینه بهداشت عمومی، پایداری یا علوم محیطی، علوم بین رشته ای یا سایر رشته های مرتبط.

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۵/۲۲

شرح موقعیت:

کاندیدای فوق دکتری سازگاری با آب و هوای سالم در دانشگاه ماستریخت

سازگاری با آب و هوای سالم پیش نیاز کلیدی برای دستیابی به یک محیط طبیعی و حیاتی روستایی است. پرداختن به اثرات سلامت جسمی و روانی تغییرات آب و هوایی در مناطق روستایی نیازمند یک رویکرد مبتنی بر سیستم است که این واقعیت را توضیح می‌دهد که این تأثیرات توسط تغییرات در جمعیت، کشاورزی، طبیعت و تنوع زیستی واسطه می‌شوند. آسیب پذیری تابعی از میزان حساسیت افراد/جمعیت ها به تأثیرات مستقیم و غیرمستقیم تغییرات آب و هوایی و ظرفیت جمعیت، کشاورزی، طبیعت و تنوع زیستی برای سازگاری سالم با شرایط آب و هوایی جدید است.

درخواست پذیرش: لینک


6. موقعیت پسادکتری در دانشگاه UMC Utrecht هلند

حوزه ها:

  • شما دکترای خود را در علوم کامپیوتر، ریاضیات کاربردی، بیوفیزیک، علوم زیست پزشکی یا یک رشته مرتبط دریافت کرده اید.

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۶/۲۵

شرح موقعیت:

فاند پسادکتری هلند | UMC Utrecht به دنبال یک پست Doc است که مسئول تثبیت و گسترش جعبه ابزار تخمین حرکت ما و اعتبار سنجی الگوریتم های انتخابی 3D DIR در فانتوم های حرکتی و داوطلبان اختصاصی است.

رادیوتراپی هدایت‌شده با تصویر (IGRT) امکان مشاهده مکان و شکل تومور و اندام‌های در معرض خطر (OAR) را در طول درمان سرطان پرتو می‌دهد. چنین اطلاعاتی ممکن است به نوبه خود برای کاهش عدم قطعیت های هندسی در طول برنامه ریزی درمانی، تحویل دوز و ارزیابی پاسخ استفاده شود.

درخواست پذیرش: لینک


7. موقعیت پسادکتری در دانشگاه Leiden هلند

حوزه ها:

  • فناوری سلامت
  • اقتصاد سلامت

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۴/۱۹

شرح موقعیت:

فاند پسادکتری هلند کاندیدای دکترا ارزیابی اقتصادی درمان با سلول های بنیادی

پیشرفت ها در زمینه تحقیقات سلول های بنیادی به طور پیوسته در حال پیشرفت است. علاوه بر بسیاری از تحقیقات آزمایشگاهی، در حال حاضر مطالعات بالینی نیز در مورد درمان با سلول های بنیادی در حال انجام است. اطلاعات کمی در مورد جنبه های اقتصادی وجود دارد. هدف این پروژه تغییر آن با همکاری محققان دانمارکی و استرالیایی است.

شما ارزیابی های اقتصادی درمان های خاص را انجام خواهید داد تا امکان سنجی این درمان ها را در مراحل اولیه توسعه کشف کنید. همچنین فضایی برای ایده های شما وجود دارد، به عنوان مثال در مورد روش های اقتصادی، هزینه ها و کیفیت زندگی، نیروهای بازار و بازپرداخت.

درخواست پذیرش: لینک


8. موقعیت پسادکتری در دانشگاه Wageningen

حوزه ها:

  • دکترا در علوم خاک، اکولوژی خاک و/یا زراعت، با پیشینه قوی مرتبط با خاک، و تجربه مرتبط با ارزیابی سلامت/کیفیت یا چند کارکردی خاک در طیف وسیعی از مقیاس‌ها.

ددلاین:۱۴۰۱/۰۴/۲۰

شرح موقعیت:

فاند پسادکتری هلند در مورد بهداشت و پایش خاک

ثبت پیچیدگی زندگی خاک برای ارزیابی سلامت خاک یکی از چالش برانگیزترین پارادوکس های علم خاک معاصر است. بیوتای خاک فرآیندهای زیادی را انجام می دهد که برای سلامت خاک ضروری است. این فرآیندها به نوبه خود از طیف وسیعی از عملکردهای اکوسیستم (چرخه مواد مغذی، تنظیم آب، مدیریت کربن و تنظیم آب و هوا، تنظیم بیماری ها و آفات و رشد گیاهان) پشتیبانی می کنند.

درخواست پذیرش: لینک


پیشنهاد مطالعه: نوشتن کاورلتر | انواع ویزاهای دانشجویی آمریکا | بورسیه های موجود بلژیک


فاند پسادکتری هلند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان