فاند دکتری IMPRS آلمان | بورسیه موسسه تحقیقاتی بین المللی مکس پلانک

فاند دکتری IMPRS
5/5 - (2 امتیاز)

فاند دکتری IMPRS

International Max Planck Research School

موسسه تحقیقاتی بین المللی مکس پلانک هر ساله پذیرای ۲۰ الی ۲۵ دانشجوی دکتری در زمینه‌ی تحقیقاتی زیست شناسی، بیوفیزیک، شیمی و زیست شناسی محاسباتی به صورت فول فاند می باشد. پذیرش در این موسسه در هر زمان از سال امکان پذیر می‌باشد. متقاضیان باید داری مدرک کارشناسی ارشد در یکی از رشته های زیست شناسی، فیزیک، ریاضیات (کاربردی)، علوم کامپیوتر، شیمی و یا مهندسی باشند. همچنین تحصیل کاملا رایگان بوده و شهریه ای وجود ندارد.

حمایت مالی:

این موسسه پشتیبانی کامل مالی برای کل مدت دوره دکتری، یعنی حداکثر تا ۴ سال را تضمین می کند. حمایت مالی از طریق قرارداد کار MPG (مخفف Max-Planck-Gesellschaft) برای داوطلبان دکتری انجام می شود. بیمه درمانی، حق بازنشستگی و سایر مزایای اجتماعی شامل این موارد می شود. این کمک ها از درآمد ناخالص کسر می شود. مقدار خالص دریافتی دانشجویان دکتری (پس از کسورات) به طور کلی حداقل ۱۷۰۰ یورو در ماه است.  داشتن سطح بالای زندگی در درسدن (شهر محل تحصیل) نسبتاً آسان است، زیرا هزینه های اجاره، غذا و سایر کالاهای اساسی نسبتاً پایین است. هزینه های زندگی ماهیانه ۷۰۰ تا ۸۰۰ یورو تخمین زده می شود.

ویزای کار کانادا پس از تحصیل | نگارش کاورلتر برای اپلای دکتری | فول فاند چیست | بورسیه در اتریش

فرآیند آپلای:

برای و مشاهده فرآیند اپلای به لینک زیر مراجع کنید.

http://www.imprs-celldevosys.de/join/phd-students/application-process/

مدارک مورد نیاز:

۱- ریزنمرات و مدارک تحصیلی رسمی

۲- ارائه ۲ توصیه نامه

* ارائه مدرک زبان و آزمون هایی مانند GRE اختیاری می باشد اما ارائه آنها شانس پذیرش شما را افزایش می دهد.

** نیازی به ارائه مدارکی همچون CV یا SOP نمی باشد.

فرآیند پذیرش:

درخواست های ثبت شده بلافاصله ارزیابی می شوند. اولین مرحله ارزیابی، صلاحیت متقاضیان برای پیوستن به این موسسه را بررسی می کند. سپس متقاضیان واجد شرایط توسط اعضای هیئت علمی، از لحاظ آکادمیک ارزیابی می شوند و لیستی از متقاضیان دارای صلاحیت را آماده می کنند .متقاضیان این لیست به مصاحبه به صورت ویدئو کنفرانس با کمیته پذیرش دعوت می شوند.

متقاضیانی که کمیته پذیرش را آنها قبول می کنند، واجد شرایط پذیرش در IMPRS-CellDevoSys هستند، این بدان معنی است که آنها برای مصاحبه با مدیران گروه یه صورت یک به یک واجد شرایط هستند تا یک گروه مناسب برای متقاضی مشخص کنند. برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه قرمایید.

http://www.imprs-celldevosys.de/join/phd-students/admission-process/

منبع:

http://www.imprs-celldevosys.de/join/phd-students/introduction/

پیشنهاد مطالعه: پرداخت اپلیکیشن فی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان