فاند دکتری حقوق در هلند 2024

فاند دکتری حقوق در هلند

فاند دکتری حقوق در هلند

نام دانشگاه: Utrecht University

حوزه های تحصیلی:

  • حقوق

ددلاین: ۱۴۰۲/۰۴/۰۶

شرح موقعیت:

بخش کشاورزی یکی از عوامل کلیدی تغییرات آب و هوایی است و در عین حال عمیقاً تحت تأثیر آن است: دوره های خشک باعث برداشت بد، ایجاد کمبود و قیمت بالای مواد غذایی می شود. سیاست کشاورزی اتحادیه اروپا اخیراً با هدف محدود کردن اثرات زیست‌محیطی کشاورزی و در عین حال تضمین عرضه مواد غذایی انجام شده است.

با این حال، در مواجهه با بحران اقلیمی کنونی، صرفاً محدود کردن آسیب های زیست محیطی کافی نیست: اکنون یک اثر بی طرفانه یا حتی مثبت از نظر زیست محیطی مطلوب است. یک سیستم کشاورزی دایره ای یا حتی احیاکننده می تواند به بهبود سلامت خاک، کاهش نسبتاً کم هزینه تغییرات آب و هوایی (مانند ترسیب کربن)، افزایش تنوع زیستی و کیفیت بهتر هوا و آب کمک کند – همه بدون به خطر انداختن عملکرد.

درخواست پذیرش: لینک


فاند دکتری حقوق در هلند

نام دانشگاه: Maastricht University (UM)

حوزه های تحصیلی:

  • حقوق
  • اقتصاد 
  • علوم کامپیوتر

ددلاین: ۱۴۰۲/۰۳/۲۱

شرح موقعیت:

در دنیای دیجیتالی متصل، ارتباطات از انسان به انسان به ماشین به ماشین فراتر می رود. اینجا دنیای اینترنت اشیا (IoT) است. ارتباط بین دستگاه‌ها برای تسهیل یک اکوسیستم هموار با قابلیت IoT ضروری است. این ارتباط بین دستگاهی مزایایی را برای بازیکنان خاصی ایجاد می کند تا موقعیت های قدرت پایدار را به دست آورند. از منظر قانون رقابت، این بدان معناست که اغلب اوقات، بازار تحت سلطه تعداد انگشت شماری از بازیگران است. به عبارت دیگر، رقابت برای بازارها است و نه در بازارها (تیاگی، اسپرینگر، ۲۰۱۸).

در حالی که تسلط ممکن است به خودی خود مشکلی نباشد، سوء استفاده از تسلط یک نگرانی کلیدی در میان تنظیم کننده ها در سراسر جهان است. برای رسیدگی به این نگرانی، کمیسیون اخیراً یک تحقیق در بخش اینترنت اشیا انجام داد و مشخص کرد که اگرچه اکوسیستم اینترنت اشیا به سرعت در حال ظهور است، با این حال، نگرانی‌ها از منظر قانون رقابت باقی می‌ماند. با توجه به این موضوع، این تحقیق و کاندیدای بالقوه دکترا باید به پویایی رقابت در دنیای متصل به اینترنت اشیا و نحوه عملکرد روان بازارها و به نفع مصرف کنندگان نگاه کند.

درخواست پذیرش: لینک


فاند دکتری حقوق در هلند

نام دانشگاه: Tilburg University

حوزه های تحصیلی:

  • حقوق

ددلاین: ۱۴۰۲/۰۴/۰۹

شرح موقعیت:

در بخش خصوصی، حقوق تجارت و کار (PBLL) دانشکده حقوق تیلبورگ، یک جای خالی دانشجوی دکترا در حقوق خصوصی وجود دارد که در برنامه تحقیقاتی “ارتباط سازمان ها در یک جامعه پایدار” تحقیقات انجام خواهد داد. در این برنامه تحقیقاتی ما بررسی می‌کنیم که چگونه قانون، بازیگران و فعالیت‌های فناورانه و سازمان‌دهی‌شده را برای دستیابی به یک جامعه پایدار، راهنمایی، حمایت و به چالش می‌کشد. سازوکارهایی که قانون از طریق آنها ایجاد پیوندها و فرآیند اتصال سازمان ها را تسهیل می کند، بخشی از این طرح تحقیقاتی است و همچنین روش هایی که قانون می تواند در این امر کمک کند.

درخواست پذیرش: لینک


فاند دکتری حقوق در هلند

نام دانشگاه: Erasmus University Rotterdam (EUR)

حوزه های تحصیلی:

  • حقوق
  • جرم شناسی

ددلاین: ۱۴۰۲/۰۳/۳۱

شرح موقعیت:

دپارتمان قانون، جامعه و جرم، خانه ای را برای محققان در جرم شناسی، حقوق جزا، جامعه شناسی حقوق و حقوق سلامت فراهم می کند. تحقیقات در این دپارتمان بر چهار خط تحقیقاتی متمایز، هرچند مرتبط با یکدیگر متمرکز است: بررسی پدیده‌های مربوط به ناامنی، ناامنی و حاشیه‌نشینی و واکنش‌های اجتماعی به این پدیده‌ها، هم از منظر هنجاری قانونی و هم از منظر تجربی.

تحلیل مفروضات اساسی زیربنای قواعد و مقررات و مطالعه اجرای مقررات، اثربخشی و مشروعیت آن و پیامدهای ناخواسته نحوه اجرای قانون؛ مطالعه بازیگران و مشاغل در سیستم عدالت (کیفری)، از جمله تصمیم گیری قضایی و نحوه فعالیت متخصصان حقوقی؛ بازتاب حقوقی اساسی در مورد نقش مجازات های قانونی، (اصلاحات در) دادرسی کیفری، و مطالعه انتقال بین حوزه های حقوقی از جمله سؤالاتی در مورد صلاحیت های بین حوزه های قضایی و مراجع مختلف.

درخواست پذیرش: لینک


فاند دکتری حقوق در هلند

نام دانشگاه: Erasmus University Rotterdam (EUR)

حوزه های تحصیلی:

  • حقوق مالیات 
  • اقتصاد مالیاتی

ددلاین: ۱۴۰۲/۰۴/۰۴

شرح موقعیت:

بخش حقوق و مالیات متشکل از گروهی مشتاق از محققان و مدرسان در دانشکده حقوق اراسموس است. حقوق مالیاتی حوزه ای مرتبط و پویا است که با تحولات اجتماعی در هم آمیخته است. مالیات در مورد تامین مالی جامعه در حال تغییر ما است. این موضوع به طور طبیعی به موضوعات اجتماعی متنوع و رشته های مختلف دانشگاهی می پردازد. تحقیقات درون این دپارتمان بر انضباط مالی-حقوقی و نقش مالیات در جامعه به عنوان ابزار تامین مالی و مدیریت تمرکز دارد و در راستای دیدگاه های پژوهشی دانشکده حقوق اراسموس حرکت و توسعه می یابد. این تحقیق نه تنها مالیاتی-فنی است، بلکه به قانون مالیات در زمینه اجتماعی آن نیز نگاه می کند.

محققان به دنبال همکاری گسترده در فعالیت های تحقیقاتی خود هستند، چه در داخل و چه در خارج از دیوارهای دانشکده حقوق اراسموس – همچنین در سراسر مرزهای دپارتمان – و EUR. با هم تحقیق می کنیم این تحقیق با آموزش در برنامه های کارشناسی مالیاتی و کارشناسی ارشد و مدرک لیسانس حقوق مرتبط است.

درخواست پذیرش: لینک


فاند دکتری حقوق در هلند

نام دانشگاه: University Leiden

حوزه های تحصیلی:

  • حقوق مدنی

ددلاین: ۱۴۰۲/۰۳/۲۵

شرح موقعیت:

شما دوست دارید پایان نامه ای در زمینه حقوق مدنی بنویسید و همچنین از مشارکت در پیشرفت دانشجویان ما لذت می برید. شما مدرک دانشگاهی خود را در رشته حقوق به پایان رسانده اید و علاقه قابل اثباتی در زمینه گسترده قانون مدنی دارید. موضوع پایان نامه (که باید مشخص شود) در برنامه تحقیقاتی حقوق خصوصی منسجم قرار می گیرد. ما به پیشنهادهایی در زمینه حقوق مالکیت، از جمله قانون مسئولیت و جبران خسارت، پایداری و دیجیتالی کردن علاقه مندیم.

درخواست پذیرش: لینک


فاند دکتری حقوق در هلند

نام دانشگاه: Radboud Universiteit

حوزه های تحصیلی:

  • حقوق

ددلاین: ۱۴۰۲/۰۳/۱۰

شرح موقعیت:

آیا “قوانین جامعه” را مانند هیچ دیگری می دانید و دوست دارید مشارکت اجتماعی داشته باشید؟ به عنوان کاندیدای دکترا در تاریخ حقوقی، شما تحقیقاتی را با همکاری متخصصان حقوقی انجام می دهید. به این ترتیب شما به بینش های جدید در زمینه خود کمک می کنید. این موقعیت، دانش عمیقی از حقوق خصوصی و مهارت های تحقیق و نگارش تیزتر را ارائه می دهد.

پس از اتمام دکترا، برای گام بعدی در رشته حقوق یا علوم حقوقی آماده خواهید شد. به عنوان کاندیدای دکترا، شما یک پایان نامه حقوقی-تاریخی-تطبیقی ​​در یکی از حوزه های حقوقی که مرکز یکی از برنامه های تحقیقاتی مرکز تحقیقات تجارت و حقوق است، می نویسید. به قانون دارایی، تامین مالی و اوراق بهادار یا قانون ورشکستگی فکر کنید. با تحقیقات خود به دانش و بینش حقوق خصوصی شرکت های قابل اجرا کمک می کنید.

درخواست پذیرش: لینک


پیشنهاد مطالعه: پرداخت اپلیکیشن فی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان