سایت معرفی بورسیه در آلمان

سایت معرفی بورسیه در آلمان
5/5 - (1 امتیاز)

سایت هایی برای پیدا کردن فرصت های تحصیلی در آلمان

سایت معرفی بورسیه در آلمان

۱- وب سایت mygermanuniversity

آیا به دنبال فهرستی از دانشگاه ها و اساتید در آلمان هستید؟ آیا به دنبال دانشگاه های برتر و اطلاعاتی در مورد شرایط پذیرش، نمرات آزمون‌های زبان (TOEFL / IELTS) و ددلاین برنامه ها هستید؟ پس حتما نگاهی به MyGermanUniversity بیاندازید. وب سایت”MyGermanUniversity بزرگترین دیتابیس برای برنامه‌های تحصیلی که به زبان انگلیسی در آلمان ارائه می شوند می باشد. در این دیتابیس بیش از ۲۱۰۰ برنامه تحصیلی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه شده است و دائما درحال بروزرسانی می باشد است. فقط کافی است با چند تا فیلتر ساده به برنامه ها متناسب با جستجویی شما برسید.

https://www.mygermanuniversity.com/

۲- وب سایت study-in-germany.de

وب سایت study-in-germany.de علاوه بر اینکه اطلاعات کاملی در مورد تحصیل و زندگی در آلمان را می دهد، بلکه یک دیگر از دیتابیس های مطرح برای پیدا کردن برنامه یا دانشگاه مناسب برای تحصیل در آلمان است. در این دیتابیس می توانید به بیش از ۲۰ هزار برنامه تحصیلی که توسط دانشگاه ها ارائه می شود دسترسی داشته باشید.

http://study-in-germany.de

نوشتن کاور لتر برای اپلای | ویرایش sop | انگیزه نامه | رزومه | استادی پلن | توصیه نامه

۳-  وب سایت DAAD

موسسه مبادلات آکادمیک آلمان بزرگ ترین سازمان حمایتی این کشور در حوزه همکاری های دانشگاهی است. در وب سایت این موسسه دانشجویان می توانند با موسسات آموزش عالی، بورسیه ها، فرصت های تحصیلی، پیش نیازهای آموزشی برای ادامه تحصیل و بسیاری اطلاعات ارزشمند برای مهاجرت تحصیلی به آلمان آشنا شوند.

https://www.daad.de/en/

۳- وب سایت studycheck.de

وب سایت studycheck.de یکی دیگر از سایت های است که با استفاده از ان خواهید توانست به برنامه هایی که توسط دانشگاه های آلمان ارائه شده است دست یابید.

http://studycheck.de

 

سایت معرفی بورسیه در آلمان

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان