ددلاین دانشگاه های استرالیا

ددلاین دانشگاه های استرالیا

ددلاین ها در دانشگاه های استرالیا 

در استرالیا دو ددلاین اصلی برای دانشجویان بین المللی وجود دارد که عبارت است از:

  • فراخوان فوریه
  • فراخوان جولای

ددلاین دانشگاه های استرالیا در ماه فوریه اصلی ترین و ابتدایی ترین نوبت در دانشگاه های استرالیا است. علاوه بر این نوبت پذیرش ثانویه پاییز، ماه جولای می باشد. مانند اکثر کشورها، در ابتدایی ترین نوبت ها، بیشترین تعداد دوره های توسط تقریباً همه دانشگاه ها ارائه می شود. اما نوبت پذیرش جولای تعداد محدودی دوره وجود دارد که توسط دانشگاه ها فراخوان داده می شود. این دو مورد عمده ترین فراخوان پذیرش در دانشگاه های استرالیا هستند.

با این حال فراخوان های دیگری مانند سپتامبر و نوامبر در استرالیا نیز وجود دارد که حتی دوره های کمتری را پوشش می دهد. در کنار این موارد، دانشگاه های مختلف برای هر بار فراخوانی، مهلت های مختلفی دارند، بنابراین روند درخواست باید بر اساس آن برنامه ریزی شود.

☑️ پیشنهاد مطالعه: تحصیل در استرالیا

 آخرین مهلت پذیرش در استرالیا

Australia intakes :             Deadline
February Intake :          October – November
July intake :                April – May

ددلاین دانشگاه های استرالیا

 برای کدام ورودی در استرالیا باید اقدام کرد؟

همانطور که اشاره کردیم، فوریه که ترم نخست نیز نامیده می شود، فراخوان اولیه در استرالیا است و بیشتر دوره‌ها، یعنی تقریباً تمام دوره ها در طول فوریه توسط همه دانشگاه‌ها ارائه می شود. نوبت بعدی برای متقاضیان جا مانده، دوره‌هایی است که در ماه جولای ارائه می شوند.

گزینه دیگر اقدام برای ماه‌های اکتبر / نوامبر می‌باشد که تعدادی پوزیشن‌های باز وجود دارد. اما این بدان معنی نیست که برای این نوبت ها پذیرش خود را آغاز کنید زیرا در نوبت های اکتبر و نوامبر به تعداد خیلی محدود، شماری از دانشگاه ها پوزیشن هایی ارائه می دهند و دوره های ارائه شده در آنها حتی کمیاب است.

پیشنهاد مطالعه: پرداخت اپلیکیشن فی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان