دانشگاه سیدنی استرالیا

دانشگاه سیدنی استرالیا

 معرفی دانشگاه سیدنی استرالیا

دانشگاه سیدنی (University of Sydney) که اولین دانشگاه ساخته شده در استرالیا می باشد در سال ۱۸۵۰ در شهر سیدنی تاسیس شد. دانشگاه سیدنی دومین دانشگاه بزرگ در بین دانشگاه های استرالیا به لحاظ تعداد دانشجو است. تا کنون ۵ نفر از اساتید و فارغ التحصیلان این دانشگاه موفق به کسب جوایز نوبل شده اند. پردیس دانشگاه سیدنی یکی از قدیمی ترین پردیس های دانشگاهی جهان بوده و به لحاظ زیبایی جزو ۱۰ پردیس برتر جهان قرار دارد.

☑️ پیشنهاد مطالعه: تحصیل در استرالیا

 دانشکده های دانشگاه سیدنی

این دانشگاه شامل ۶ دانشکده، علوم بهداشت، هنر و علوم اجتماعی، مدرسه کسب و کار، مهندسی، پزشکی، علوم است.

 رنکینگ دانشگاه سیدنی

دانشگاه سیدنی استرالیا

 نمره زبان برای پذیرش در دانشگاه سیدنی استرالیا

حداقل نمره زبان برای اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه سیدنی برای بسیاری رشته ها از جمله رشته های شامل آیلتس آکادمیک ۶٫۵ که با نمره حداقل ۶ در هر مهارت، یا آزمون تافل با نمره ۸۵، یا آزمون PTE  با نمره ۶۱ می باشد. برای افرادی که نمره زبانشان در برخی از مهارت ها کم تر بوده است، دانشگاه برایشان دوره های زبان برگزار می کند و کلاس های زبان دانشگاه ۲۰ ساعت آموزشی در طول هفته خواهد بود و مدت آن با توجه به نمره آیلتس دانشجو هنگام ورود به دوره زبان حداقل نمره ۵ آیلتس و نمره مورد نیاز دانشجو برای شروع رشته مورد نظرش بین ۵ تا ۳۶ هفته می باشد.

شهریه تحصیلی دانشگاه سیدنی

در رشته های بازرگانی سالانه حدودا ۳۹۰۰۰ دلار، رشته های مهندسی و علوم حدودا ۴۲۰۰۰ دلار و رشته های هنر و آموزش حدودا ۳۵۰۰۰ دلار استرالیا می باشد. متوسط شهریه در دانشگاه سیدنی سالانه تقریبا ۳۹۰۰۰ دلار استرالیا می باشد.

دانشگاه آکسفورد انگلیس | مکاتبه با اساتید | ثبت نام مدسه تابستانی  | مهاجرت تحصیلی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان