بورسیه دکتری زیست در دانشگاه کنستانتس آلمان

5/5 - (1 امتیاز)

بورسیه تحصیلی مقطع دکتری دانشگاه کنستانتس آلمان در مورد مسائل زیست محیطی

این بورسیه تحصیلی جدید در مقطع دکتری و در حوزه مسائل زیست محیطی که مناسب برای فارغ‌التحصیلان رشته‌هایی مثل زیست شناسی، مهندسی، ریاضیات و … است توسط دانشگاه کستانتس آلمان ارائه شده است. این بورسیه تحصیلی با مشارکت برنامه بورسیه DAAD آلمان اعطا می شود.

این بورسیه تحصیلی در مورد مسائل زیست محیطی می باشد و دانش آموختگان رشته‌های زیست شناسی، محیط زیست، فیزیک، ریاضیات، شاخه‌های مختلف فنی و مهندسی، اقیانوس شناسی و سایر رشته‌های مرتبط، واجد شرایط برای دریافت این بورسیه می‌باشند.

این بورسیه به ارزش پرداخت مبلغ ماهانه ۱٫۲۰۰ یورو به علاوه پوشش هزینه سفر به کشور مبدا و کمک هزینه افراد همراه (فرزندان و همسر) و  … می باشد. این بورسیه تحصیلی برای دانشجویان بین المللی در دسترس است.

بورسیه دکتری زیست

نحوه اپلای :

متقاضیان این بورسیه تحصیلی نخست باید مدارک مورد نیاز دانشگاه مقصد از جمله CV، انگیزه نامه، توصیه نامه، مدارک تحصیلی و … را تهیه کرده و به آدرس ایمیل applicationRTGR3@uni-konstanz.de ارسال نمایند. سپس در صورت اخذ پذیرش برای دریافت بورسیه دااد درخواست داده و مدارک مورد نیاز را بارگذاری نمایند. برای اطلاعات بیشتر در مورد بورسیه دااد می توانید در این لینک و این لینک به جستجو بپردازید.

بطور کلی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این بورسیه تحصیلی می توانید به وب سایت دانشگاه مراجعه نمایید.

 

مهلت اپلای:

نامعلوم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان