بورسیه دکتری دانشگاه بوکونی ایتالیا

بورسیه دکتری دانشگاه بوکونی

بورسیه دکتری دانشگاه بوکونی ایتالیا

رشته های تحت پوشش:

علوم کامپیوتر، آمار

ارزش بورسیه :

سالانه ۲۰۰۰۰ یورو

جزئیات: 

دانشگاه بوکنی ایتالیا، برای برنامه دکتری ۴ ساله دکتری در زمینه آمار و علوم کامپیوتر درخواست پذیرش دانشجو کرده است. دانشجویانی که زمینه های قوی ریاضی، آماری، محاسباتی و برنامه نویسی را می توانند برای این موقعیت اپلای کنند.

این دانشگاه شامل محققان برتر بین المللی در آمار، علوم کامپیوتر، نظریه تصمیم گیری، فیزیک آماری و ماشین لرنینگ است. این برنامه همچنین از مشارکت اساتید مدعو معتبری که دوره های کوتاه تک نگاری ارائه می دهند، بهره می برد.

دکترا در آمار و علوم کامپیوتر برای دانشجویان با انگیزه بالا طراحی شده است که مایل به انجام مشاغل تحقیقاتی درجه یک در دانشگاه، موسسات تحقیقاتی و صنعت هستند. فرصت های شغلی نیز شامل بانک های مرکزی، موسسات مالی، دولت ها و سازمان های بین المللی و موسسات بهداشت عمومی می شود.

شرایط پذیرش دانشجویان:

دانشجویان واجد شرایط بایستی دارای مدارک تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد در یکی از رشته های آمار، ریاضیات، علوم کامپیوتر، اقتصاد، فیزیک، مهندسی و حوزه‌های مرتبط، و همچنین سایر رشته‌های مرتبط باشند.

ارزش بورسیه : 

کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان همراه با معافیت شهریه ۱۵۰۰۰ یورو برای سال های اول و دوم و همچنین ۵۰۰۰ یورو برای سال سوم و چهارم قابل ارائه است. حداقل ۶۰ امتیاز از ۱۰۰ برای واجد شرایط بودن برای پذیرش در برنامه مورد نیاز است.

برای اطلاعات کامل به فراخوان رسمی کامل منتشر شده در وب سایت مربوطه می توانید از طریق این لینک اقدام کنید.

ددلاین :

  •  ۱ فوریه ۲۰۲۲
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۰

نحوه اپلای

برای اطلاعات بیشتر در مورد برنامه، لطفا به وب سایت مربطوه از طریق این لینک مراجعه نمایید. متقاضیان علاقه مند همچنین می توانند با دستیار دکتری، آنجلا بالداسار (angela.baldassarre@unibocconi.it) یا مدیر دکتری، پروفسور آنتونیو لیجوی (antonio.lijoi@unibocconi.it) تماس بگیرند.

پرداخت ارزی با مستر کارت | هزینه ارزیابی مدرک پرستاری | پرداخت هزینه وقت سفارت انگلیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان