بورسیه دکتری دانشگاه آلمان

بورسیه دکتری دانشگاه آلمان

بورسیه دکتری دانشگاه آلمان

دکترای باستان شناسی منظر و معماری

محل تحصیل: کالج تاریخ باستان برلین

ددلاین:

آخرین مهلت درخواست ها ساعت ۰۰:۰۰ به وقت تابستانی اروپای مرکزی در ۱ می ۲۰۲۲ (یکشنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱) است.

شرح کوتاه بورسیه:

سرویس تبادل آکادمیک آلمان (DAAD) یک بورس تحصیلی دکترا را برای انجام دوره دکترا در چارچوب برنامه “باستان شناسی و معماری منظر” (LAA) ارائه می دهد. ما از درخواست‌های فارغ‌التحصیلان واجد شرایط در زمینه‌های باستان‌شناسی ماقبل تاریخ، باستان‌شناسی کلاسیک، باستان‌شناسی خاور نزدیک، مطالعات شرق باستان، مصرشناسی و باستان‌شناسی شمال شرق آفریقا، یا علوم زمین با تمرکز بر باستان‌شناسی منظر استقبال می‌کنیم. داوطلبان باید دارای مدرک فوق لیسانس (M.A.، MSt و MSc) در یکی از رشته های فوق الذکر باشند و یا بسیار نزدیک به اتمام باشند.

تمرکز دوره دکتری “باستان شناسی منظر و معماری” بر باستان شناسی مناطق یا فضاهای خاص نیست، بلکه بیشتر بر طیف روش ها و استراتژی های تحقیقاتی اعمال شده در مطالعه باستان شناسی منظر و تاریخ معماری است. ما داوطلبانی را تشویق می کنیم که پروژه های دکتری آنها در این چارچوب گسترده باشد تا درخواست های خود را ارسال کنند. ما به طور خاص از پروژه‌های مرتبط با پیوند چشم‌انداز و اقتصاد استقبال خواهیم کرد، اما برای پروژه‌هایی که بر انسان‌شناسی فرهنگی و باستان‌شناسی اجتماعی تمرکز دارند نیز باز هستیم.
بورس تحصیلی از ۱ اکتبر ۲۰۲۲ تا چهار سال در دسترس است.

شایستگی:

این فراخوان فقط برای متقاضیانی که شهروند آلمان نیستند و بیش از ۱۲ ماه از آخرین مهلت درخواست در آلمان اقامت نداشته اند، آزاد است. آخرین امتحان نهایی (مدرک کارشناسی ارشد) باید حداکثر ۶ سال قبل تکمیل شده باشد، که از تاریخ نامزدی ما از نامزد به DAAD محاسبه می شود. (= حداکثر در ژوئن ۲۰۱۶).

ارزش بورسیه:

بر اساس دستورالعمل های DAAD، دارندگان بورسیه تحصیلی دکترا یک کمک هزینه ماهانه پایه ۱۲۰۰ یورو، کمک هزینه سفر، بیمه سلامت، حوادث و مسئولیت، کمک هزینه تحصیل و تحقیق (و در صورت لزوم، کمک هزینه اجاره و خانواده) دریافت می کنند. همچنین حمایت مالی برای یک دوره زبان آلمانی قبل از جلسه دریافت می کنند.

روند درخواست در دو مرحله انجام می شود:

۱٫ لطفاً در https://application.berliner-antike-kolleg.org/bergsas ثبت نام کنید. پس از دریافت رمز عبور، می‌توانید اسناد درخواست خود را تا ساعت ۰۰:۰۰ به وقت تابستانی اروپای مرکزی در ۱ مه ۲۰۲۲ آپلود کنید. BerGSAS نامزدهای انتخاب شده در فهرست نهایی را ظرف دو ماه پس از مهلت درخواست به مصاحبه آنلاین دعوت می‌کند. اگر BerGSAS شما را انتخاب کرده باشد، BerGSAS از شما می خواهد که اسناد درخواست خود را در پورتال DAAD آپلود کنید.

۲٫ DAAD انتخاب نهایی را انجام خواهد داد و به شما اطلاع خواهد داد. لطفاً توجه داشته باشید که پذیرش در مقطع دکتری و دریافت بورسیه تحصیلی منوط به ارزیابی توسط دانشگاه میزبان و توسط DAAD است.

اسناد و مدارک مورد نیاز:

  • دو توصیه نامه مورد نیاز است. فقط می توان از فرم DAAD استفاده کرد (در اینجا دانلود کنید: http://www.daad.de/imperia/md/content/de/foerderung/recommendation.pdf)
  • اسناد درخواست همچنین شامل کپی گواهی ها می باشد. لطفاً رونوشت‌ها/مدارک ترجمه‌شده را کپی‌های زیر ارسال کنید (نیازی به تأیید ندارند):
  • کپی گواهی های امتحانات سالانه که در دانشگاه محل اقامت شما برگزار می شود
  • کپی مدارک تحصیلی یا مدرک تحصیلی پیشرفته که نشان دهنده نمرات و توضیح سیستم نمره دهی دانشگاه مبدا باشد.
  • کپی مدارکی که دانش زبان انگلیسی را تأیید می کند، به عنوان مثال. آیلتس آکادمیک، تافل

کمیته انتخاب به درخواست های ناقص یا دیررس رسیدگی نخواهد کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و درخواست برای این بورسیه به این لینک مراجعه کنید.

لندینگ فی کانادا | اپلیکیشن فی اسکیل ورکر کانادا | پرداخت اپلیکیشن فی | پرداخت هزینه اپلیکیشن فی ویزای کانادا

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان