سایت های کاریابی در هلند

سایت های کاریابی در هلند
5/5 - (2 امتیاز)

 بهترین سایت های کاریابی در هلند

۱-  وب سایت academictransfer.com

در صورتی که در مقطع دکترا (PHD) به دنبال فرصت تحصیلی مناسب در کشور هلند هستید، از طریق وبسایت academictransfer.com می توانید جستجوی خود را آغاز کنید. AcademicTransfer وبسایت اعلانات شغلی در زمینه پژوهش و آموزش عالی در هلند برای هر دانشگاهی و در هر مرحله از حرفه در هر بخش می باشد. در AcademicTransfer ، شغل هایی را در آموزش عالی ، مراکز پزشکی دانشگاه ، موسسات تحقیقاتی و صنعت پیدا خواهید کرد.

۲- وب سایت scholarshipdb.net

آیا از بررسی هر وب سایت دانشگاه و وب سایت حامی بورسیه های تحصیلی برای یافتن اسکالرشیپ تحصیلی خسته شده اید؟ از اینکه هزاران بورسیه تحصیلی به زودی بسته می شوند و شما آگاهی ندارید؟ راه حل تمامی این مسئله وبسایت scholarshipdb است.  وب سایت scholarshipdb.net یک موتور جستجوی برای پیدا کردن بورسیه تحصیلی و تحقیقاتی است. این موتور از فن آوری های پیشرفته برای جمع آوری آخرین اطلاعات از منابع مختلف و ارائه آنها به شما در یک وب سایت واحد استفاده می کند. با استفاده از یک رابط کاربری ساده و آسان به شما به شما امکان می دهد با چند کلیک جستجوی خود را بهبود بهبود ببخشید.

۳ – وب سایت studentjob.nl

وب سایت studentjob ارائه دهنده طیفی از کارهای دانشجویی، پاره وقت و تمام وقت می باشد که مخصوص پیدا کردن کار برای دانشجویان است. در این وب سایت می توانید اکثر ظرفیت های شغلی خالی و براساس دسته بندی تمامی شهرهای هلند پیدا کنید.

۴ – وب سایت indeed.nl

در واقع سایت شغلی شماره یک در جهان با بیش از ۲۵۰ میلیون بازدید کننده منحصر به فرد هر ماه است وبسایت indeed است. این وبسایت در واقع تلاش می کند متقاضیان کار را در اولویت خود قرار دهد و به آنها امکان دسترسی آزاد برای جستجوی کار و شرکت های تحقیقاتی را می دهد. هر روزه میلیون ها نفر را به فرصت های جدید متصل می کنیم. با ساخت یک حساب کاربری و اپلود کردن رزومه خود می توانید برای هر یک از این پوزیشن ها اقدام کنید.

۵ – وب سایت monsterboard.nl

در این وبسایت با یک جستجوی ساده نیز می توانید انواع مختلفی از اعلانات کاری را مشاهده نمایید

۶- وب سایت allevacaturesites.nl

در این وب سایت شما می توانید یک مرور کلی از اعلانات شغلی و سایت های خالی داشته باشید. یک نقطه شروع ایده آل برای پیدا کردن اولین شغل خود و یا یک کارآموزی جالب است.

 ۷- وب سایت werkenbijdeoverheid.nl

در صورتی که در کشور هلند اقامت دارید و به دنبال شغل‌های دولتی در این کشور هستید این وب سایت گزینه ای مناسب است.

۸- وب سایت undutchables.nl
این وب سایت مانند سایر سایت های دیگر برای کاریابی است اما ویژه افراد خارجی که مسلط به زبان انگلیسی است می باشند. برخی از خدمات این وب سایت تنها با پرداخت هزینه قابل استفاده است.

 سایر وب سایت های کاریابی در هلند

مشاوره اپلای | ثبت اطلاعات هویتی اپلای | نگارش استادی پلن | ثبت نام آزمون GRE Subject

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان