اهمیت تاریخچه سفر یا (travel history) برای اخذ ویزا

اهمیت تاریخچه سفر
4/5 - (1 امتیاز)

اهمیت تاریخچه سفر یا (travel history) برای اخذ ویزا

اهمیت تاریخچه سفر | در طول فرآیند اخذ ویزا در بعضی کشور ها با اصطلاح تاریخچه سفر و یا travel history مواجهه خواهید شد. برای دریافت ویزای برخی کشور ها از جمله انگلستان، کانادا، آمریکا، استرالیا در صورتی که تجربه سفر به کشور های خارجی به خصوص حوزه شینگن را نداشته باشید امکان رد درخواستتان را افزایش می دهید.

در این مقاله سعی می کنیم شرح کاملی در ارتباط با travel history یا تاریخچه سفر را به شما ارائه دهیم و به سوالاتی که در ذهن متقاضی وجود دارد پاسخ دهیم؛

آیا داشتن تراول هیستوری و سابقه سفر به کشورهای خارجی در فرایند اخذ ویزا اهمیت دارد؟ دلایل اهمیت تاریخچه سفر چیست؟ آیا برای درخواست ویزای کانادا داشتن سابقه سفر به کشورهای حوزه شینگن مهم است؟ در صورت عدم ارائه تاریخچه سفر برای دریافت ویزای کانادا، آیا امکان اخذ ویزا وجود دارد؟ تاثیر داشتن ویزای شینگن برای دریافت ویزای کانادا چقدر است؟

☑️ پیشنهاد مطالعه: تحصیل در استرالیا

 سابقه سفر یا (travel history) چیست؟

تراول هیستوری یا تاریخچه سفر همان مهرهای ورود و خروج به کشور های مختلف است که در پاسپورت متقاضی درج می شود. زمانیکه شما وارد خاک کشوری می شوید ویزای آن کشور و یا مهر ورود در پاسپورت شما ثبت می شود، هرچقدر مهر های بیشتری در پاسپورت شما نقش ببندد به این معناست شما سابقه سفر های بیشتری به کشور های مختلف دارید و شخص مورد اعتمادی خواهید بود.

برای دریافت ویزای کشور های انگلستان، آمریکا، کانادا، استرالیا وجود مهر کشور های دارای ویزای شینگن به عنوان سابقه سفر می تواند شانس شما را افزایش دهد. بنابراین هرچه سفر های بیشتری داشته باشید طبیعتا شانس بیشتری برای دریافت ویزای این کشور ها خواهید داشت. زیرا به سفارتخانه کشور مقصد اطمینان خاطر می دهد که شما پس از اتمام دوره ویزا به کشور خودتان باز خواهید گشت؛ تا راحتتر برای شما ویزا صادر کنند.

دلایل اهمیت تاریخچه سفر

اهمیت تاریخچه سفر | بررسی های موشکافانه ی سفارت ها به سبب برطرف کردن نگرانی در ارتباط با این موضوع است که شخص پس از اتمام دوره ویزای خود به کشور خود باز خواهد گشت. قوانین کشور آمریکا سخت گیری های بیشتری به علت مراحل کلیرنس ویزای خود دارند. تاریخچه سفر متقاضی موجب می شود که متقاضی وقت کمتری در مرحله کلیرنس باقی بماند.

بر اساس توصیفات ارائه شده باید گفت  که وجود تاریخچه سفر خوب برای درخواست ویزا ضرورت ندارد یعنی عدم داشتن تراول هیستوری به معنای غیر ممکن بودن درخواست ویزا نیست و هیچ سفارتخانه ای کسی را ملزم به ارائه آن نمی کند و متقاضی می تواند در صورت نداشتن سابقه سفر نیز برای اخذ ویزا اقدام کند. بنابراین باید گفت داشتن یک تاریخچه سفر خوب جزو اطلاعات اختیاری است که متقاضی می تواند ارائه دهد که نقش مثبتی در روند اخذ ویزا و پذیرش آن خواهد داشت.

در ادامه مقاله راهکار هایی در ارتباط با ساخت یک تاریخچه سفر خوب برای مهاجرت و اخذ ویزای کشور های آمریکا، کانادا، استرالیا، انگلستان ارائه خواهیم داد که با بهره مندی از آنها می توانید شانس خود را برای دریافت ویزای این کشورها افزایش دهید.

چگونه یک سابقه سفر خوب برای اخذ ویزای کانادا، استرالیا، انگلستان و آمریکا بسازیم؟

اهمیت تاریخچه سفر

۱- از کشورهای کم دردسر شروع کنید :

راهکار اول قابل ارائه در ارتباط با ساخت سابقه سفر مناسب سفر به کشور هایی است که نیاز به ویزا نداشته باشند و یا ویزای فرودگاهی ارائه دهند که همان لحظه ورود به فرودگاه برای شما صادر می شود و یا ویزای الکترونیکی داشته باشند.

گزینه هایی که در این صورت برای شما وجود دارند کشور هایی نظیر آذربایجان، امارات، مالزی، چین، ترکیه، گرجستان است. شما می توانید کم دردسر ترین سفر را انتخاب کرده و علاوه بر تفریح و سفر، مهر مورد نیاز برای تاریخچه سفر خود را داشته باشید.

۲-  اقدام برای اخذ ویزای شینگن :

اهمیت تاریخچه سفر | اگر قصد دریافت ویزای انفرادی شینگن را داشته باشید باید گفت روند دریافت این ویزا به صورت انفرادی بسیار پیچیده و دشوار است به همین دلیل پیشنهاد ما دریافت ویزا شینگن به صورت گروهی است. تمایز خاصی میان این دو ویزا از نظر اهمیت در تاریخچه سفر وجود ندارد و فقط وجود مهر ورود و خروج در پاسپورت نتیجه مثبت خواهد داشت. پس بهترین حالت برای دریافت ویزای شینگن به صورت گروهی و در قالب تور خواهد بود.


تخمین هزینه ‎های بعد از مهاجرت و راه های تامین آن |آزاد سازی مدرک | قانون فرصت ۶ ماهه و نحوه شکایت آن |


 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان