اخذ فول فاند دکتری در انگلستان

اخذ فول فاند دکتری در انگلستان
5/5 - (1 امتیاز)

عناوین مقاله:

اخذ فول فاند دکتری در انگلستان

نام دانشگاه: The University of Manchester 

حوزه های تحصیلی:

  • زیست شناسی سرطان
  • ایمونولوژی

ددلاین: ۱۴۰۲/۰۲/۱۵

شرح موقعیت:

(BRC) بررسی تأثیر متقابل بین پیامدهای ایمنی رادیوتراپی لگن، میکروبیوم روده و عوارض جانبی طولانی مدت

شمال غرب در مقایسه با بقیه انگلستان شیوع بیشتری از سرطان های لگن دارد. افراد اغلب با سرطان های محلی پیشرفته تری مراجعه می کنند که نیاز به درمان دارند که ممکن است منجر به عوارض طولانی مدت شود. حدود 40 درصد از همه افراد مبتلا به سرطان رادیوتراپی با هدف درمانی (RT) انجام می دهند که از هر 3 نفر 1 نفر رادیوتراپی لگن را به عنوان جزء مهم درمان ضد سرطان خود انجام می دهند.

مسمومیت روده به شکل کولیت، که باعث اسهال، درد و کاهش وزن می شود، یک عارضه جانبی شایع RT شکم / لگن است که منجر به عوارض قابل توجهی می شود. برای افرادی که با سرطان و فراتر از آن زندگی می‌کنند، عوارض جانبی طولانی‌مدت می‌تواند زندگی را تغییر دهد و 30 تا 50 درصد از افراد سمیت روده را تجربه می‌کنند، علی‌رغم پیشرفت‌های فناوری برای ارائه رادیوتراپی هدفمند.

ارسال درخواست پذیرش: لینک


اخذ فول فاند دکتری در انگلستان

نام دانشگاه: Edinburgh Napier University 

حوزه های تحصیلی:

  • مدیریت ساخت و ساز
  • نقشه برداری کمی
  • علوم کامپیوتر

ددلاین: ۱۴۰۲/۰۲/۳۱

شرح موقعیت:

بازسازی مسکن بهتر: چارچوبی برای ارزیابی بازیابی پایدار پس از فاجعه

رویکرد بازسازی «بهتر بسازید» (BBB) به روندهای تحقیقاتی بازیابی پس از فاجعه در سطح جهانی از سال 2016 تشدید شده است. استراتژی‌های اخیر بازسازی پس از فاجعه عموماً بر افزایش انعطاف‌پذیری در برابر بلایای آینده، به ویژه در مرحله بازسازی متمرکز شده‌اند. در این مقاله، انعطاف‌پذیری به عنوان ظرفیت سیستم برای جذب اختلال و سازماندهی مجدد به یک سیستم کاملاً کارآمد تعریف می‌شود.

برای عملیاتی کردن این تعریف در زمینه بازیابی فاجعه، مفاهیم (1) بهبود بهتر و (2) توسعه پایدار باید در چارچوب تاب آوری ادغام شوند. هدف از این کار سرعت بخشیدن به فرآیند برنامه ریزی است و توسعه مناسب را قادر می سازد سریعتر به جلو بیاید. علاوه بر این، شرایط اضطراری جهانی مانند جنگ‌ها، بحران‌های زیست‌محیطی، تغییرات آب‌وهوایی و از دست دادن تنوع زیستی می‌توانند خساراتی بسیار بزرگتر از آسیب‌های ناشی از COVID-19 ایجاد کنند.

ارسال درخواست پذیرش: لینک


اخذ فول فاند دکتری در انگلستان

نام دانشگاه: University of Glasgow

حوزه های تحصیلی:

  • معماری
  • جغرافیای فرهنگی
  • مطالعات فیلم
  • مطالعات میراث
  • جغرافیای انسانی
  • برنامه ریزی روستایی
  • برنامه ریزی شهری

ددلاین: ۱۴۰۲/۰۲/۱۴

شرح موقعیت:

دانشجوی دکتری CoSS – گرفتن تجربیات احساسی از مکان

مکان سنگ بنای زندگی فردی و جمعی، موقعیت جغرافیایی و محل تجارب زیسته و احساس شده است. با این حال، هم وابستگی‌های موجود ما به مکان و هم تجربیات احساسی ما از مکان، که به عنوان «احساس ما در مکان‌ها و مکان‌ها و روابط احساسی ما با مکان و درون مکان» تعریف می‌شوند، اغلب در سیاست‌ها و شیوه‌های مکان‌محور نادیده گرفته می‌شوند.

با توجه به تمرکز بر یک دستور کار مکان در حال ظهور، از طریق “همسطح سازی” در سراسر بریتانیا، “اصل مکان” در اسکاتلند و همچنین از طریق ابتکارات نابرابری منطقه ای در سطح بین المللی مانند “چالش منطقه ای بهتر ایجاد کنید” در ایالات متحده اکنون زمان مناسبی است. در نظر گرفتن بهترین روش برای گرفتن تجربیات احساس شده به روش هایی که می تواند تصمیمات مبتنی بر مکان را راهنمایی کند و به آنها اطلاع دهد که نسبت به روابط احساس شده افراد با مکان حساس تر است و شامل آن می شود. ت

ارسال درخواست پذیرش: لینک


مطالعه ی بیشتر در مورد اخذ فول فاند دکتری در انگلستان: نگارش کاورلتر


اخذ فول فاند دکتری در انگلستان

نام دانشگاه: University College London

حوزه های تحصیلی:

  • معماری
  • ساختمان و برنامه ریزی
  • مهندسی
  • ریاضیات
  • فیزیک

ددلاین: ۱۴۰۲/۰۲/۱۷

شرح موقعیت:

این پروژه روابط کلیدی بین سلامت و رفاه ساکنین و ساختمان‌های کم انرژی را بررسی می‌کند. اول اینکه نظارت فعال ساختمان چگونه می تواند عملکرد انرژی بدون شکاف عملکردی را تضمین کند. دوم، رابطه بین ساختمان های کم انرژی و سلامت و رفاه ساکنان. تحقیقات موجود شکاف بین عملکرد انرژی پیش‌بینی‌شده و در حال استفاده در ساختمان‌های غیر خانگی را 2 تا 10 برابر نشان داده است.

ساختمان‌های کم انرژی/کربن را می‌توان در عمل از طریق بهترین تمرین برای کاهش شکاف عملکرد انرژی، با استفاده از سطوح بالای طراحی و بررسی دقیق ساخت به دست آورد. با این حال، عملکرد ساختمان‌های کم انرژی با توجه به کیفیت محیط داخلی آن‌ها هنوز به درستی درک نشده است: این شامل دمای داخلی، رطوبت/رطوبت، آلاینده‌های هوا، و قرار گرفتن در معرض‌های مرتبط است که می‌تواند بر سلامت و رفاه انسان تأثیر بگذارد.

مسائل راه اندازی و عملکرد کاربر همچنان می تواند بر تقاضای انرژی در حال استفاده و شرایط محیطی تأثیر بگذارد که می تواند به طور مثبت یا منفی بر سلامت و رفاه ساکنان و رضایت و بهره وری آنها تأثیر بگذارد. نظارت بر ساختمان به طور بالقوه می تواند بینش های زمان واقعی و گذشته نگر را در مورد این شرایط کلیدی فعال کند.

اخذ فول فاند دکتری در انگلستان: لینک


اخذ فول فاند دکتری در انگلستان

نام دانشگاه: Sheffield Hallam University

حوزه های تحصیلی:

  • جغرافیای فرهنگی
  • جغرافیای اقتصادی
  • جغرافیای انسانی
  • اقتصاد اجتماعی
  • برنامه ریزی شهری

ددلاین: ۱۴۰۲/۰۲/۲۲

شرح موقعیت:

این فرصت دکتری مشترک، که به طور کامل توسط شورای تحقیقات اقتصادی و اجتماعی (ESRC) تامین می شود، با همکاری شریک ما، Local Trust برای بررسی اثرات بلندمدت بازسازی تحت رهبری جامعه ایجاد شده است. Local Trust در سال 2012 برای ارائه یک برنامه نوآورانه تحت رهبری جامعه، Big Local تأسیس شد.

در برنامه Big Local، جوامع مسئول تصمیم گیری در مورد نحوه خرج کردن 1.15 میلیون پوند بر اساس آنچه فکر می کنند منطقه خود به آن نیاز دارد، هستند. دکترا کمک مهمی به میراث Big Local در ایجاد شواهد در مورد تأثیر آن خواهد کرد. دکترا میزان و ماهیت ظرفیت جامعه را در مناطقی که از سرمایه گذاری در مداخلات تحت رهبری ساکنان سود برده اند را بررسی می کند و عوامل مؤثر بر پایداری توسعه مبتنی بر جامعه را شناسایی می کند.

پیش بینی می شود در این تحقیق از دو روش تحقیق کیفی و کمی استفاده شود. متقاضی موفق برای شناسایی یک منطقه تمرکز پیشنهادی و روش‌شناسی مناسب برای مطالعه بر اساس مهارت‌ها، تجربه و علایق دانشگاهی خود حمایت می‌شود.

ارسال درخواست پذیرش: لینک


اخذ فول فاند دکتری در انگلستان

نام دانشگاه: University of Birmingham

حوزه های تحصیلی:

  • هیدرولوژی
  • مدلسازی ریاضی
  • علوم محیطی
  • جغرافیا
  • فلسفه
  • فلسفه علم

ددلاین: ۱۴۰۲/۰۳/۱۰

شرح موقعیت:

این پروژه دکترا هستی شناسی، معرفت شناسی و معناشناسی مدل های ریاضی طراحی شده برای محاسبه یک عدد کلیدی را تجزیه و تحلیل می کند: حجم آب مورد استفاده در سطح جهان برای کشاورزی آبیاری. به طور خاص، نامزد مقدمات فلسفی، نظریه‌های علمی، ارزش‌ها و مواضع اخلاقی را که زیربنای مدل‌های آبیاری هستند مورد مطالعه قرار می‌دهد و مبانی معرفت‌شناختی آنها را از منظر فلسفه علم تحلیل می‌کند.

یک عنصر کلیدی، تمایز حقایق از مفروضات در زنجیره محاسباتی است که منجر به تولید عدد مبتنی بر مدل می‌شود، و انعکاس در برخورد با مفاهیمی مانند “اعتبارسنجی”، “کالیبراسیون” یا “تأیید”. 

ارسال درخواست پذیرش: لینک


اخذ فول فاند دکتری در انگلستان

نام دانشگاه: Royal Holloway, University of London

حوزه های تحصیلی:

  • جغرافیا
  • علوم اجتماعی

ددلاین: ۱۴۰۲/۰۳/۱۰

شرح موقعیت:

این مدرک تحصیلی که اکنون در دومین سال خود است، به متقاضی قوی و واجد شرایط از پیشینه BGM (اکثریت سیاه‌پوستان و جهانی) برای تحصیل در مقطع دکترا در جغرافیا در دانشگاه رویال هالووی لندن اعطا می‌شود. علاوه بر قومیت، دپارتمان سایر ویژگی‌های جمعیت شناختی را که برای دسترسی و مشارکت توسط OfS مشخص شده است در نظر می‌گیرد (مانند پنجک قطبی پایین، پنجک پایین IMD، ناتوانی، وضعیت بالغ، ارائه مراقبت، آمدن از مدرسه‌ای با عملکرد پایین، نداشتن سابقه والدین در آموزش عالی).

عملکرد مقطع کارشناسی و نمرات سطح A در ورود به دانشگاه نیز در نظر گرفته خواهد شد. بورسیه تحصیلی بر اساس پتانسیل تحصیلی و نحوه رعایت معیارهای فوق توسط داوطلب اعطا می شود.

ارسال درخواست پذیرش: لینک


مشاهده مقالات مرتبط با اخذ فول فاند دکتری در انگلستان: نگارش انگیزه نامه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان