آموزش فنی و حرفه‌ای یا آوس بیلدونگ آلمان (Ausbildung)

آموزش فنی و حرفه ای یا آوس بیلدونگ (Ausbildung) آلمان

آموزش فنی و حرفه‌ای یا آوس بیلدونگ آلمان | این دوره‌ها برای ورود به بازار کار بسیار تعیین کننده هستند و امکان پیشرفت شغلی را در اختیار افراد قرار می دهند. با کسب اطلاع درباره موضوع آموزش های فنی و حرفه ای، می توانید در اتخاذ چنین تصمیم مهمی بهتر عمل کنید. امروزه نیروهای متخصص بیش از پیش مورد نیاز هستند. از این رو در آلمان کلیه افرادی که دوره آموزش فنی و حرفه ای را به پایان رسانده اند دارای فرصت های خوبی برای یافتن مشاغل جذاب می‌باشند.

کارآموزان دوره آموزش فنی و حرفه ای دوگانه دارای فرصتی منحصر به فرد برای تلفیق و ترکیب دانش نظری و عملی با یکدیگر می باشند. امتیاز ویژه آموزش دوگانه تأکید جنبه عملی آن است. کارآموزان در خلال تمامی سال‌های دوره آموزش فنی و حرفه‌ای خود در روند کار شرکت شان قرار دارند و بدین ترتیب با تمامی فرایندهای کاری شرکت آشنا می شوند. علاوه بر این پس از پایان دوره آموزش فنی و حرفه ای امکان و فرصت خوبی وجود دارد که شرکت آموزش دهنده، کارآموز را استخدام رسمی نماید.

آموزش فنی و حرفه ای یا آوس بیلدونگ

☑️ پیشنهاد مطالعه: مشاوره رایگان تحصیل در استرالیا

مزایای آموزش فنی و حرفه ای دوگانه برای افراد :

  • طیف گسترده ای از گزینه های شغلی.
  • کسب درآمد حتی در طی دوره آموزش فنی و حرفه ای∙
  •  صلاحیت فنی و حرفه ای به رسمیت شناخته شده∙
  •  امکانات خوب در بازار کار.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد انواع آموزش های فنی و حرفه می توانید به سایت‌های زیر مراجعه نمایید. معمولا در این سایتها لینک‌هایی به سایت‌‎هایی که به شما در نوشتن معرفی نامه (Lebenslauf) و درخواست موقعیت آموزشی (Bewerbung) کمک میکنند، موجود می‌باشد.

سایت اداره کار دارای منایع زیادی از کارفرمایان و دوره‌های ارائه شده توسط آنها میباشد:

https://www.arbeitsagentur.de/bildung/ausbildung

مجله reif – Das Jugendmagazin که مربوط به جوانان می‌باشد نیز در پیدا کردن این دوره‌ها به جوانان کمک‌های شایانی می‌کند.

www.jungvornweg.de/project/reif-das-jugendmagazin

این سایت نیز در مورد نمایشگاه‌های که مختص آوس بیلدونگ می‌باشد اطلاع رسانی میکند و می‌توانید از تاریخ و آدرس برگزاری نمایشگاه، رشته‌های ارائه شده، شرکت‌های ارائه دهنده آموزش‌ها و بسیاری موارد دیگه اطلاعات کسب کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان