یافتن بلیط پرواز ارزان

یافتن بلیط پرواز ارزان

یافتن بلیط پرواز ارزان

امروزه با به وجود آمدن وبسایت ها و شبکه های اجتماعی که در ارتباط با اطلاع رسانی پرواز های ارزان فعالیت میکنند، میتوان بسیار ارزان تر از گذشته سفر کرد.

البته اگه به دنبال پرواز به یک مقصد مشخص در تاریخ و ساعت کاملا مشخص باشید شاید کمتر بتوانید از امتیاز پرواز های ارزان استفاده کنید اما اگر برایتان یه بازه ی زمانی مطرح باشد که در آن ۱-۲ روز یا چند ساعت تفاوت، مشکلی ایجاد نکند، احتمالا با کمک این وبسایت ها میتوانید بلیط هایی حتی با یک سوم قیمت و ارزان تر هم بیابید.

در این مطلب به معرفی چند وبسایت میپردازیم که برای سفر های خارجی خود میتوانید به راحتی از آن ها استفاده نمایید. با استفاده از این وبسایت ها نه تنها میتوانید بسیار ارزان تر سفر کنید، که از پرداخت هزینه های واسطه آژانس های هواپیمایی نیز رها میشوید.

پرداخت این بلیط ها را میتوانید از طریق مسترکارت ها و ویزا کارت های ایرانیکارت انجام دهید، و یا از قسمت پرداخت ارزی در وبسایت ایرانیکارت، لینک پرداخت را ارسال نمایید تا ما آن را برای شما پرداخت نماییم.

Google flight:

کمپانی گوگل که به سرک کشیدن در هر کاری مشهور است، در این زمینه نیز کم نگذاشته است. گوگل فلایت از سال ۲۰۱۱ راه اندازی شد و به سرعت خود را در میان وبسایت های همکار مطرح کرد. در این بخش از گوگل میتوانید به راحتی مبدا و مقصد خود و بازه زمانی که مد نظر شماست را مشخص کنید، و گوگل برای شما بهترین پرواز ها را به ترتیب قیمت نمایش میشدهد. میتوانید حتی بازه زمانی ۱ ساله بگذارید و از گوگل بخواهید پرواز های ارزان در طول این یک سال را از طریق ایمیل و غیره به شما اطلاع دهد.

Skyscanner:

اسکای اسکنر از مشهور ترین وبسایت هایی است که با کمک آن بتوانید یک سفر ارزان را تضمین کنید. با ورود به وبسایت در همان ابتدا سه بخش پرواز، هتل و اجاره اتومبیل میبینید که میتوانید از هر بخش مقصد خود را تعیین کرده و بهترین قیمت ها را در یک بازه زمانی مشاهده کنید. با استفاده از Alert این وبسایت میتوانید همزمان از ارزان ترین هتل ها و پرواز های مقصد خود در ایمیل خود با خبر شوید.

لندینگ فی کانادا | اپلیکیشن فی اسکیل ورکر کانادا | پرداخت اپلیکیشن فی | پرداخت هزینه اپلیکیشن فی ویزای کانادا

Farecompare:

این وبسایت نیز مانند وبسایت های دیگری که معرفی شد فعالیت میکند اما با یک امکان اضافه. در این وبسایت میتوانید قیمت های ارائه شده را با دیگر وبسایت ها مقایسه کرده و بهترین گزینه را در کمترین زمان انتخاب نمایید.

Hipmunk:

این وبسایت دارای این امکان اضافه نسبت به دیگر وبسایت های معرفی شده است که در آن میتوانید پکیج های سفر را نیز به صورت کامل مشاهده نمایید. به این معنی که به جز قسمت پرواز و هتل، قسمت پکیج نیز وجود دارد که با رزرو آن ها میتوانید یک بسته کامل برای سفر خود را مهیا کنید. همچنین این وبسایت دارای یک اپلکیشن بسیار مناسب بوده که استفاده از آن نیز بسیار راحت است.

Momondo:

اگر برای رزرو بلیط خود به دنبال وبسایتی با گرافیک و امکانات بالا هستید که تمام جزئیات پرواز در آن قابل مشاهده باشد استفاده از این وبسایت را به شما توصیه میکنیم. همچنین در این وبسایت قسمت اجاره اتومبیل هم وجود دارد که در آن میتوانید تصاویر و جزئیات و امتیاز اتومبیل های کرایه را نیز ببینید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون GRE General | پرداخت SEVIS Fee | پرداخت هزینه سفارت آمریکا | هزینه ارزیابی مدرک پرستاری

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان