پوزیشن پستداک در هلند

پوزیشن پستداک در هلند

عناوین مقاله:

پوزیشن پستداک در هلند دانشگاه Amsterdam UMC

حوزه های علمی:

  • هوش مصنوعی
  • علوم کامپیوتر 
  • پزشکی فنی 
  • پزشکی

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۲/۲۸

شرح موقعیت:

سرطان معده-Esophageal (GEC) پیش آگهی ناخوشایندی دارد. درمان ایمونوتراپی جدید (IMT) نتایج درمانی امیدوار کننده در زیر مجموعه ای از بیماران سرطانی را نشان می دهد اما بسیار پرهزینه است. برای انتخاب بیمارانی که از آن بهره مند می شوند ، متخصصان پزشکی مانند آسیب شناس باید نشانگرهای زیستی را که برای نتیجه IMT پیش بینی کننده هستند ، تعیین کنند. انواع مختلف سرطان به PD-L1 یا لنفوسیت های نفوذ کننده تومور (TIL) یا آزمایش نشانگر نشانگر تومور نیاز دارند.

این ارزیابی های زیستی با این حال پیچیده ، گران است و از تنوع interobserver رنج می برند. روشهای آزمایش محدود فعلی منجر به تغییر ناخواسته در نتیجه بیمار و هزینه های بالا مراقبت می شود. یک نیاز بالینی آشکار برای ابزارهای پشتیبانی عینی ، یکپارچه و آسان برای استفاده از تصمیم گیری ، برای بهینه سازی درمان شخصی و شناسایی بیماران GEC که به IMT پاسخ می دهند ، وجود دارد.

درخواست پذیرش: لینک


پوزیشن پستداک در هلند دانشگاه Amsterdam UMC

حوزه های علمی:

  • برای موقعیت سنجش غربالگری تحلیلگر ، ما به دنبال یک نامزد مشتاق MBO یا HBO هستیم

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۲/۲۸

شرح موقعیت:

بیماری هانتینگتون یک بیماری ارثی مغز است که در اثر پروتئین حساس هانتینگتون حساس است. آیا شما برای تقویت تیم تحقیقاتی ما برای شناسایی ترکیبات مؤثر که پروتئین Mutante Huntingtin را کاهش می دهد ، می خواهید؟ توضیح کار بیماری هانتینگتون یک بیماری ارثی با علائم ترکیبی آلزایمر ، پارکینسون و ALS است. این بیماری در اثر پروتئین پرشور در مغز ، پروتئین هانتینگتون ایجاد می شود.

کاهش این پروتئین با تحریک تجزیه خاص یک استراتژی درمانی برای تأخیر ، به تعویق انداختن یا جلوگیری از بیماری است. گروه ما در حال بررسی استراتژی های مختلف برای تحریک تخریب پروتئین هانتینگتون است. ما این کار را ، از جمله موارد دیگر ، با غربالگری کتابخانه های بزرگ مرکب ، ترکیبات بالقوه ای که در تجزیه پروتئین در سلول تأثیر دارند ، انجام می دهیم.

در گروه ما سیستم عامل های مختلفی را از غربالگری با محتوا بالا (میکروسکوپ) گرفته تا تجزیه و تحلیل ویژگی و مکانیسم عملکرد ترکیبات مؤثر ایجاد کرده ایم. دانشجویان مختلف ، OIOS ، تحلیلگران و دانشجویان دوره کارآموزی درگیر هستند.

درخواست پذیرش: لینک


پوزیشن پستداک در هلند دانشگاه TU Delft

حوزه های علمی:

  • شما باید دکترا در یک رشته مهندسی و ترجیحا پیش زمینه انرژی باد داشته باشید

ددلاین: ۱۴۰۲/۰۱/۱۱

شرح موقعیت:

در سال ۲۰۲۰، کراس ویند، سرمایه گذاری مشترک بین شل و انکو، مناقصه توسعه مزرعه بادی فراساحلی هلندس کوست نورد را دریافت کرد. مزرعه بادی در حال حاضر در حال ساخت است و اواخر سال ۲۰۲۳ به صورت آنلاین عرضه خواهد شد تا ۷۵۹ مگاوات برق به شبکه هلندی (https://www.crosswindhkn.nl) ارائه کند.

به عنوان بخشی از این پروژه، Crosswind یک طرح نوآوری بلندپروازانه را اجرا خواهد کرد که چندین ابتکار فناوری جدید را برای افزایش ارزش انرژی باد فراساحلی نشان می دهد. بخشی از این طرح شامل یک بسته تحقیقاتی است که به عنوان بخشی از یک پروژه تحقیقاتی برای بررسی یکپارچه سازی سیستم انجام می شود.

اهداف این تحقیق عبارتند از: یک چارچوب تحلیل و بهینه‌سازی طراحی چند رشته‌ای (MDAO) برای ارزیابی گزینه‌های به حداکثر رساندن ارزش بازار برای سیستم‌های یکپارچه انرژی تجدیدپذیر فراساحلی ایجاد کنید. توسعه و ارزیابی استراتژی‌های کنترلی که ارزش بازار انرژی تجدیدپذیر فراساحلی را بر اساس سیستم فعلی بازار بهینه می‌کند.

درخواست پذیرش: لینک


پوزیشن پستداک در هلند دانشگاه Twente (UT)

حوزه های علمی:

  • ترجیحاً سابقه پزشکی فنی داشته باشید.

ددلاین: ۱۴۰۲/۰۱/۰۴

شرح موقعیت:

به منظور پاسخگویی به تقاضای روزافزون برای آموزش فنی-پزشکی با کیفیت بالا برای دانشجویان و متخصصان در مرکز شبیه سازی، ما به دنبال توسعه دهنده آموزش شبیه سازی فنی پزشکی هستیم. شما به همراه همکارانتان یک بازیگر مهم در سازماندهی و توسعه (بیشتر) آموزش فنی-پزشکی که در مرکز شبیه سازی TechMed انجام می شود، هستید.

شما دانش و تخصص خود را در زمینه آموزش شبیه سازی و امکانات موجود با معلمان و کارکنان برنامه های پزشکی فنی، فناوری زیست پزشکی و آکادمی TechMed به اشتراک می گذارید. از این طریق به ایجاد یک محیط یادگیری ایمن، چالش برانگیز و با کیفیت کمک می کنید.

درخواست پذیرش: لینک


پوزیشن پستداک در هلند دانشگاه Amsterdam (VU)

حوزه های علمی:

  • علوم کامپیوتر

ددلاین: ۱۴۰۲/۰۱/۱۱

شرح موقعیت:

چالش های پژوهشی در امنیت کامپیوتر امروزه در سطح نرم افزار و سخت افزار است. مقابله با این مسائل مستلزم درک خوب سیستم های کامپیوتری و زبان های برنامه نویسی و همچنین روش های رسمی است. ما به دنبال کاندیدایی هستیم که در یک یا چند مورد از این رشته ها فعال باشد و به طور ایده آل در چهارراه آنها باشد. موضوعات تحقیقاتی مرتبط، مرتبط با امنیت، می‌تواند به عنوان مثال از نظریه نوع و اثبات قضیه، تا طراحی زبان، تا بهره‌برداری از محاسبات نظری در سطح سخت‌افزار گسترش یابد.

درخواست پذیرش: لینک


پوزیشن پستداک در هلند دانشگاه Hogeschool Inholland

حوزه های علمی:

  • علوم اجتماعی

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۲/۲۹

شرح موقعیت:

با داشتن دانش و تخصص در طراحی مشترک، با ذینفعان مختلفی که علاقه مند به یک موضوع اجتماعی خاص هستند، کار خواهید کرد. شما قادر خواهید بود به طور مستقل تحقیقات طراحی را سازماندهی و انجام دهید و مدرسان، دانشجویان و حوزه حرفه ای را در پروژه های تحقیقاتی مشارکت دهید. شما به دنبال تقویت ارتباط بین تحقیق و آموزش و کمک به نوآوری برنامه درسی خواهید بود. برای هماهنگ کردن فعالیت‌های تیم گروه

سؤالات پژوهشی که گروه پژوهشی بر روی آنها تمرکز می کند، از رویه حرفه ای گرفته شده است. وظایف شما شامل نوشتن مقالات و درخواست های کمک هزینه، سازماندهی، هماهنگی و اجرای پروژه های تحقیقاتی طراحی و مربیگری استاد-پژوهشگران خواهد بود. هنگامی که به دنبال به دست آوردن پروژه های جدید هستید، با سایر موسسات دانش برای توسعه ایده های تحقیقاتی کار خواهید کرد.

شما همچنین شرکای احتمالی در زمینه حرفه ای را شناسایی کرده و با آنها صحبت خواهید کرد.تحقیقاتی طراحی تأثیر اجتماعی، که متشکل از محققان جوان و مدرس-محققان است، با استاد کار خواهید کرد.

درخواست پذیرش: لینک


پوزیشن پستداک در هلند دانشگاه Maastricht 

حوزه های علمی:

  • علوم پلیمر
  • شیمی
  • مهندسی شیمی

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۲/۲۶

شرح موقعیت:

پروژه مربوطه بخشی از خوشه پلیمرهای عملکرد مؤسسه پلیمر هلندی (DPI) و با نام B-CRYSP است که برگرفته از عنوان پروژه: پلاریزاسیون کریستالی و نیمه معطر زیستی برای دی الکتریک های پلیمری بالا است. برای کاهش انتشار کربن، نوآوری های برق رسانی با انتخاب پایدار منابع جایگزین و مبتنی بر زیست موازی می شود. برای برآورده کردن انتظارات موجود از طراحان محصول در عملکرد، جایگزینی منابع مبتنی بر فسیل ساده نیست.

پلاستیک‌های مبتنی بر زیست‌محور معمولاً پست‌تر در نظر گرفته می‌شوند. بر اساس درک عمیق در مورد ترجمه خواص در مقیاس های طولی چندگانه تا طراحی مولکولی، ما خلاف آن را نشان می دهیم. هدف ما استفاده از ماهیت منحصر به فرد بلوک های ساختمانی منتخب مبتنی بر زیستی است که قطبیت کریستالی را برای افزایش عملکرد الکتریکی و ایمنی پلاستیک ها در سیستم های الکترونیکی پیشرفته و پایدار معرفی می کند. چه مسیرهای شیمیایی را باید دنبال کرد و چگونه فاز کریستالی را طراحی کرد؟

درخواست پذیرش: لینک


پیشنهاد مطالعه: پرداخت هزینه گواهی پذیرش کبک | پرداخت با پی پال


ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان