پرداخت در ebay | خرید از سایت ebay

پرداخت در ebay
5/5 - (1 امتیاز)

خرید از سایت ebay

همان طور که می دانید یکی از سایت های فروشگاهی خارجی، سایت ebay است. شرکت ebay یک شرکت تجارت الکترونیکی است که در حال ارائه خدمات مصرف کننده به مصرف کننده و تولید کننده به مصرف کننده است. شرکت eBay از چندین وب سایت بزرگ خرده فروشی انلاین بین المللی است که در سال ۱۹۹۵ تاسیس شده است. در این فروشگاه آنلاین، هر آنچه که فکر کنید به فروش می‌رسد. این کالا می توانند نو یا دست دوم باشد. علاوه براین در ebay می‌توانید محصولات را به دو صورت فروش با قیمت ثابت یا به صورت مزایده و در قالب یک حراجی عرضه کرد. برای دسترسی به کالاها، با توجه به حجم زیاد کالاهایی که در ebay وجود دارد،  می توانید از قسمت See All Categories به جستجوی کالای خود بپردازید.

پرداخت در ebay

حال سوالی که این جا مطرح می شود این است که چگونه می توان در این سایت پرداخت را انجام داد. برای خرید از سایت ebay باید ابتدا یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. سپس وارد حساب کاربری خود شوید و به جست و جو محصول خود بپردازید. بعد از اینکه محصول خود را پیدا کردید آن را به سبد خرید خود اضافه نمایید و به پرداخت آن بپردازید. برای پرداخت در ebay دو راه پیش روی خود دارید. روش اول پرداخت از طریق پی پال است. این روش برای آن دسته از افرادی است توانایی پرداخت و استفاده از پی پال را دارند. روش دوم مربوط به آن دسته از افرادی است که نمی توانند پرداخت رو خود انجام دهند و ترجیح می دهند که از شرکت های خدماتی برای انجام این کار استفاده کنند.

از این رو برای یاری و ارائه خدمات به شما دوستان عزیز، مجموعه همیار پروژه خدمات پرداخت شما به راحتی و در زمانی کمتر از ۲ ساعت انجام می دهد. بعد از ثبت سفارش شما کارشناسان مجوعه همیار پروژه پرداخت شما را تایید کرده و سپس پرداخت شما به سایت ebay را انجام می دهند.

پیشنهاد مطالعه: مهاجرت به کانادا

پرداخت در سایت ebay

[quform id=”48″ name=”ebay”]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان