ویزای الکترونیکی آذربایجان

ویزای الکترونیکی آذربایجان

عناوین مقاله:

مراحل پرداخت هزینه ویزای الکترونیکی آذربایجان در همیارپروژه

1. تکمیل فرم توسط شما

2. تشکیل گروه توسط مجموعه همیارپروژه نوین در کوتاه ترین زمان ممکن

3. گرفتن قیمت ارز مورد نظر

4. بررسی اطلاعات حساب مقصد جهت پرداخت

5. پرداخت امن در کمترین زمان ممکن توسط مجموعه همیارپروژه نوین ( برای پرداخت لطفا ددلاین و نوع پرداخت را در نظر داشته و به کارشناسان مجموعه اطلاع دهید.)

فرم درخواست پرداخت هزینه ویزای الکترونیکی آذربایجان

سوالات متداول پرداخت هزینه ویزای الکترونیکی آذربایجان

شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه بهمراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. وبسایت همیارپروژه نوین از سال 93 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.

  • موسسه رسمی مشاوره مهاجرت با شناسه ملی: 14011821805
  • لینک نماد اعتماد الکتریکی (بدون فیلتر شکن وارد شوید): ورود
  • لینک کانال تلگرام: ورود
  • لینک اینستاگرام: ورود
  • مدیریت گروه های هلند از طریق همیارپروژه در تلگرام: ورود

پاسخ: در صورتی که بصورت فورس میخواهید پرداخت انجام گیرد بصورت مستقیم به پشتیبان مجموعه همیارپروژه از طریق لینک زیر پیام داده و وضعیت را بررسی کنید:

  • راه ارتباطی با پشتیبان در تلگرام: ورود

راهنمای پرداخت هزینه ویزای الکترونیکی آذربایجان

کشور آذربایجان به دلیل نزدیکی و همسایگی با ایران در میان ایرانیان محبوبیت بیشتری دارد. شهر باکو در میان شهر های آذربایجان محبوبیت بسیاری داشته و تعداد زیادی از گردشگران برای دیدن این شهر به این کشور سفر می کنند. اولین گام در سفر به آذربایجان اقدام برای دریافت ویزای این کشور است.

ویزای آذربایجان انواع مختلفی دارد که هر یک در موقعیت های خاصی صادر شده و دارای شرایط خاصی می باشد که عبارت اند از:

  • ویزای خدمت آذربایجا
  • ویزای ویژه آذربایجان
  • ویزای رسمی آذربایجان
  • ویزای سیاسی آذربایجان
  • ویزای افراد بدون تابعیت
  • ویزای عادی آذربایجان

متقاضیان سفر به آذربایجان می توانند به صورت الکترونیکی (به صورت آنلاین و اینترنتی) اقدام به اخذ ویزای آذربایجان کنند و نیازی به مراجعه حضوری به سفارت کشور آذربایجان نخواهند داشت و فقط کافیست اطلاعات مورد نیاز را به همراه تصویر صفحه ی اول پاسپورت را ارسال کنند.

قوانین اخذ ویزای الكترونیكی آذربایجان

برای دریافت ویزای الکترونیکی آذربایجان باید به برخی نکات در زمینه اطلاعات و زمان ارسال آنها توجه کرد. این نکات به طور خلاصه به شرح زیر می باشد:

  • برای اخذ ویزای الکترونیکی آذربایجان به صورت عادی باید حداقل 3 روز کاری پیش از سفر به این کشور اقدام کرد.
  • مدت اعتبار گذرنامه ی شخص متقاضی دریافت ویزای الکترونیکی آذربایجان باید حداقل 3 ماه بیشتر از تاریخ اتمام اعتبار ویزا باشد.
  • اطلاعات مربوط به تاییدیه ویزای و یا دلایل ریجکت ویزای الکترونیکی آذربایجان از طریق ایمیل به شخص متقاضی ارسال خواهد شد.
  • درصورت ارائه اطلاعات غلط و اشتباه در روند ثبت نام ویزای الکترونیکی و یا عدم پرداخت صحیح، درخواست ویزا رد و هزینه پرداختی قابل استرداد نخواهد بود.
  • ویزای آذربایجان و نوع الکترونیکی آن به پاسپورت شخص الصاق نخواهد شد و شخص باید از آن پرینت رنگی تهیه کرده و در زمان عبور از مرز اذربایجان در کنار پاسپورت ارائه شود.
  • یکی از مهمترین قوانین موجود در رابطه با ویزای آذربایجان این است که ارگ شخص پس از سال 1991 بدون اجازه رسمی جمهوری آذربایجان به قره باغ و سایر مناطق اشغالی توسط ارمنستان سفر کرده باشد ممکن است از ورود شخص به کشور آذربایجان جلوگیری شود، حتی با وجود دریافت ویزای آذربایجان.

ویزای الکترونیکی آذربایجان

یکی از قوانینی که از سال 2016 در رابطه با ویزای کشور آذربایجان اجرا شد دریافت و اخذ ویزا نیاز به مراجعه حضوری به سفارت این کشور و در خواست ویزای اذربایجان از طریق پورتال آسان ویزا (ASAN VIZA) و به صورت ویزای الکترونیکی آذربایجان (e-Visa) است. اپراتور این پورتال، آژانس دولتی خدمات عمومی و نوآوری های اجتماعی زیر نظر دولت جمهوری آذربایجان بوده و شما از طریق این پورتال می توانید در سه مرحله روادید الکترونیک خود را دریافت نمائید.

مدارک لازم برای اخذ ویزای الکترونیکی باکو:

مهمترین مدرک برای درخواست ویزای الکترونیکی آذربایجان اسکن صفحه اول پاسپورت شخص متقاضی می باشد. مراحا ثبت نام و درخواست ویزای الکترونیکی باکو به شرح زیر می باشد:

  1. مشخص کردن، تابعیت، نوع گذرنامه و نوع ویزا
  2. پر کردن فرم اطلاعات فردی و شغلی، آپلود اسکن صفحه اول پاسپورت و ارائه ایمیل
  3. دریافت لینک پرداخت از طریق ایمیل و پرداخت با کارت اعتباری ارزی

 مدت زمان صدور ویزای الکترونیکی باکو چند روز است؟

از مزیت های ویزای الکترونیکی آذربایجان کوتاه بودن مدت زمان لازم برای دریافت ویزاست. ویزای الکترونیکی باکو در دو نوع فوری (سه ساعته) و عادی (سه روزه) ارائه می شود. این نوع ویزا به صورت آنلاین از طریق پورتال آسان ویزا و یا توسط کارشناسان همیارپروژه نوین قابل درخواست می‌باشد.

هزینه ویزای آذربایجان چقدر است؟

هزینه ویزای ویزای عادی باکو ۲۶ دلار و هزینه ویزای فوری باکو ۵۳ دلار می‌باشد.

ویزای الکترونیکی آذربایجان را از کجا درخواست کنم؟

برای ثبت نام و درخواست ویزای الکترونیکی (e-Visa) می توانید به وب سایت ویزای آذربایجان به آدرس evisa.gov.az مراجعه کرده و از این طریق درخواست خود را ثبت کنید.

در سایت evisa.gov.az سه مرحله زیر به ترتیب لازم است انجام شود:

  1. مرحله اول تکمیل Application فرم ویزاست که باید مشخصات فردی و اطلاعات لازم برای درخواست ویزا را تکمیل کنید.
  2. مرحله دوم Payment و پرداخت هزینه ویزای الکترونیکی آذربایجان است که به دلیل لزوم پرداخت از طریق کارت های اعتباری بین المللی پرداخت از برای بسیاری از افراد امکان پذیر نخواهد بود و همکاران ما در همیارپروژه نوین می توانند با دریافت کمترین کارمزد پرداخت را از طریق روش های معتبر پرداخت کنند.
  3. مرحله سوم نیز پس از صدور ویزا و بعد از مدت مشخص شده ایمیلی حاوی لینک دانلود فایل تصویر ویزا توسط سفارت آذربایجان برای شما ارسال می شود شما می توانید تصویر ویزا را دانلود کرده و تصویر آن را برای عبور از مرز به همراه داشته باشید.

مقالات مرتبط: شانس اخذ ویزای تحصیلی کانادا | همه چیز درباره بورسیه ترکیه (ترکیه بورسلاری)

توسط
تومان