نمایشگاه‌های انگلستان؛ فرصتی ناب برای سفر و همکاری های صنعتی

نمایشگاه های تجاری انگلیس
5/5 - (1 امتیاز)

عناوین مقاله:

کشور انگلستان هر ساله با برگزاری نمایشگاه های بین المللی در حوزه های صنعت و تجارت به معرفی به روز ترین اطلاعات در رابطه با مشاغل، صنایع و علوم مختلف می پردازد. شرکت در این نمایشگاه ها میتواند افراد را با طیف گسترده ای از محصولات صنعتی و تجاری آشنا کند و زمینه ساز همکاری میان بسیاری از متخصصان و کارشناسان آن حوزه شود.

علاقه مندان می توانند با شرکت در این نمایشگاه ها در سخنرانی های تخصصی حضور یابند و اطلاعات خود را در زمینه بازاریابی، محصولات و … افزایش داده و به ارتقاء توانایی ها و ستعداد های خود در حوزه مورد نظر بپردازند.

اما نکته مثبتی که در رابطه با شرکت در نمایشگاه های پاییزه انگلستان وجود دارد این است که می تواند دریافت ویزا و سفر به این کشور را برای افراد ساده تر کند. همانطور که می دانید اخذ ویزای انگلستان جز در مواردی که با هدف تحصیلی باشد بسیار دشوار است و درخواست ویزای کاری انگلستان با درصد ریجکتی بالایی روبه روست؛ اما با این وجود افراد زیادی قصد سفر به این کشور را دارند.

مجموعه همیارپروژه نوین برای افرادی که قصد سفر به کشور انگلستان را دارند و مشتاق شرکت در گردهمایی های حرفه ای در زمینه شغلی خود هستند این فرصت طلایی را پیشنهاد می کند. متقاضیان می توانند با ثبت نام در نمایشگاه های صنعتی و تجاری انگلستان برای دریافت ویزا اقدام کنند؛ در این شرایط متقاضی نیاز به دعوت نامه از طرف شخصی در انگلستان نخواهد داشت.

درصورتی که قصد شرکت در نمایشگاه های پاییزه انگلستان در لندن و بیرمنگام را دارید؛ مجموعه همیارپروژه نوین می تواند شما را در اخذ ویزای انگلستان یاری کند.

درخواست اخذ ویزای توریستی انگلستان

در ادامه به معرفی نمایشگاه های انگلستان خواهیم پرداخت:


لیست نمایشگاه های بیرمنگام انگلستان 2022

دریافت اطلاعات بیشتر: لینک


1. نمایشگاه پاییزی عمومی و طلا و جواهرات بیرمنگام انگلستان

صنایع: اسباب بازی، صنایع دستی، کالاهای مصرفی، دکوراسیون منزل، شیشه، لوازم خانگی، لوازم التحریر، لوازم مد، خانه، اوقات فراغت

نمایشگاه پاییز تجربه ای در بازار ارائه می دهد که اینترنت نمی تواند ارائه دهد. مکانی برای برقراری ارتباط با غرفه داران و دیدن محصولات خارق العاده به صورت حضوری است که در هیچ جای دیگری نخواهید دید. الهام بگیرید، با تامین کنندگان صحبت کنید و گزینه های خود را مقایسه کنید.

نمایشگاه پاییز فرصتی غیرقابل از دست دادن برای ایجاد ارتباطات طولانی مدت با غرفه داران است. با انتخاب متنوعی از محصولات به نمایش درآمده، نمایشگاه پاییزی مقصدی برای کشف آخرین روندها و ذخیره محصولات پرفروش برای ماه های اساسی آینده است.

تاریخ برگزاری:

4-7 سپتامبر 2022

(۱۴۰۱/۰۶/۱۳)

نمایشگاه پاییزی بیرمنگام :لینک


2. نمایشگاه چاپ بیرمنگام انگلستان

نمایشگاه چاپ به عنوان تنها رویدادی که به طور کامل به صنعت چاپ بریتانیا اختصاص دارد برگزار می شود. هیچ رویداد دیگری به بازدیدکنندگان امکان دسترسی به غرفه دارانی را نمی دهد که صرفاً بر روی دستیابی به مشتریان بریتانیا متمرکز هستند. از ماشین‌های چاپ و کیت تکمیل، تا چاپگرهای با فرمت عریض و نوآوری‌های چاپ سه بعدی، بازدیدکنندگان می‌توانند فناوری را از سراسر طیف چاپ مشاهده کنند.

از بزرگ‌ترین چاپخانه‌های لیتو، گرفته تا مشاغل چاپ، طراحی و بازاریابی مستقل، می‌توانید با مشتریان بالقوه جدید از سراسر بازار ارتباط برقرار کنید. سرمایه گذاری شما در The Print Show در دستان مطمئنی است.

نمایشگاه لینک هیچ محدودیتی در بازاریابی رویداد به پایگاه داده خود با بیش از 24000 مخاطب صنعتی که در بخش هنرهای گرافیک و ارتباطات بصری قرار دارند، ندارد. با استفاده از عناوین مجله‌های پیشرو در صنعت، Print Monthly و SignLink، هر کدام با تیراژ جداگانه 10000 نسخه در ماه، حضور شما در نمایشگاه مدت‌ها قبل از باز شدن درها تبلیغ می‌شود.

تاریخ برگزاری:

20 تا 22 سپتامبر 2022

(۱۴۰۱/۰۶/۲۹)

نمایشگاه چاپ بیرمنگام انگلستان: لینک


نمایشگاه های تجاری انگلستان |نمایشگاه صنعتی انگلیس


3. نمایشگاه ماشین آلات پردازش و بسته بندی بیرمنگام

کارایی و مزیت رقابتی را که می توانید با بزرگترین و جامع ترین مجموعه راه حل های پردازش و بسته بندی به دست آورید، مشاهده کنید. نمایشگاه PPMA بزرگترین نمایشگاه ماشین آلات پردازش و بسته بندی در انگلستان است. نمایش جدیدترین ماشین آلات پردازش و بسته بندی، رباتیک و سیستم های بینایی صنعتی، همراه با آخرین نوآوری ها در مواد، ظروف و طراحی بسته بندی، این طیف کامل صنعت را پوشش می دهد. غرفه داران PPMA Show جدیدترین ماشین آلات و محصولات جانبی را به نمایش می گذارند.

از جمله مواد غذایی، نوشیدنی، داروسازی، محصولات خانگی و لوازم آرایش، مصالح و لوازم ساختمانی، مراقبت از حیوانات خانگی، آبجوسازی و کارخانه های تقطیر، FMCG، و همچنین بسته بندی های قراردادی و غیره.

تاریخ برگزاری:

27-29 سپتامبر 2022

(۱۴۰۱/۰۷/۰۵)

نمایشگاه ماشین آلات پردازش و بسته بندی بیرمنگام: لینک


4. نمایشگاه ساخت و ساز بیرمنگام بریتانیا

صنایع: صنایع چوب، ماشین آلات ساختمانی، مصالح ساختمانی، مبلمان، فناوری های ساختمانی، ساخت و ساز

هفته ساخت و ساز انگلستان همه ذینفعان را برای محیط ساخته شده در تمام جنبه های طراحی، ساخت و نوآوری محصول جمع می کند. شما قادر خواهید بود با بیش از 50000 تصمیم گیرنده صنعت، مانند معماران، توسعه دهندگان، پیمانکاران یا مشخص کننده ها ملاقات کنید.

Build Show مهمترین رویداد بریتانیا در ساخت و ساز برای چندین دهه است، یک برنامه جامع هر موضوع کلیدی را بررسی می کند و با رهبران و سازمان های مهم صنعت برای رسیدگی به مسائل مربوط به سیاست، توسعه مهارت ها و توسعه شخصی، جستجو، شناسایی و پاداش دادن به استعدادها و توانایی ها همکاری می کند.

تاریخ برگزاری:

4 – 6 اکتبر 2022

(۱۴۰۱/۰۷/۱۲)

نمایشگاه ساخت و ساز بریتانیا: لینک


نمایشگاه های تجاری انگلستان |نمایشگاه صنعتی انگلیس

مقاله پیشنهادی: دانشگاه آکسفورد انگلیس


5. نمایشگاه طراحی و معماری بیرمنگام

صنایع: طراحی، معماری

این نمایشگاه که به مدت 5 روز ادامه دارد، به بازدیدکنندگان فرصتی منحصر به فرد برای مشاهده آخرین روندهای طراحی خانه و همچنین بسیاری از محصولاتی که قبلاً دیده نشده است، ارائه می دهد. این رویداد بر اساس مجموعه تلویزیونی Channel 4، و توسط استاد طراحی کوین مک کلود ارائه شده است، این رویداد با بیش از 500 غرفه‌دار، در شش بخش مختلف برگزار می‌شود که می‌توانید ایده‌های الهام‌بخشی را برای طراحی GRAND خودتان بگیرید.

تاریخ برگزاری:

5 – 9 اکتبر 2022

(۱۴۰۱/۰۷/۱۳)

نمایشگاه طراحی و معماری بیرمنگام: لینک


6. نمایشگاه داروسازی بیرمنگام  2022

صنایع: محصولات دارویی، صنایع داروسازی، داروخانه ها

نمایشگاه داروسازی بزرگترین کنفرانس و نمایشگاه ملی برای متخصصان داروسازی جامعه و صنعت آنها است. با در نظر گرفتن داروسازی روز کنونی، The Pharmacy Show به صاحبان داروخانه ها و تیم های آنها، دسترسی بی سابقه ای به دو روز آموزش و پشتیبانی CPD، آموزش و افزایش مهارت و فرصتی برای منبع جدیدترین محصول و خدمات در بازار ارائه می دهد.

تاریخ برگزاری:

16 تا 17 اکتبر 2022

(۱۴۰۱/۰۷/۲۴)

نمایشگاه داروسازی بیرمنگام 2022: لینک


نمایشگاه صنعتی انگلیس


لیست نمایشگاه های لندن انگلستان 2022

دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نمایشگاه صنعتی انگلیس و نمایشگاه های تجاری انگلستان: لینک


1. نمایشگاه سرمایه گذاری املاک در لندن

Property Investor Show رویدادی پیشرو در بریتانیا برای هر کسی است که در مورد کسب درآمد از ملک جدی است. چه یک صاحبخانه باشید یا یک سرمایه گذار منفعل تر، مکان ایده آل برای شبکه سازی، به دست آوردن اطلاعات قابل اعتماد و به روز بازار ملک و ملک برای خرید است.

علاوه بر حضور برخی از بهترین ارائه دهندگان خدمات صنعت، این نمایشگاه شامل 70 پنل زنده و جلسه سخنران می شود که مملو از محتوا و توصیه های آگاهانه برای صاحبخانه ها و سرمایه گذاران املاک در هر نوع و اندازه است. این برنامه به بازدیدکنندگان مشاوره دقیق و مستقل در مورد طیف وسیعی از فرصت های شگفت انگیز سرمایه گذاری ملکی بین المللی که اکنون در دسترس آنها است، ارائه می دهد.

در این نمایشگاه نزدیک به 100 غرفه‌دار شرکت‌کننده حضور دارند و بیش از 70 سمینار مرتبط با سرمایه‌گذاری ملک برنامه‌ریزی شده است. ورود به نمایشگاه و سمینارها رایگان است. برای جلوگیری از قرار گرفتن در صف بازدیدکنندگان، اکیداً توصیه می شود قبل از مراجعه ثبت نام کنند.

تاریخ برگزاری:

7 و 8 اکتبر 2022

(۱۴۰۱/۰۷/۱۵)

نمایشگاه سرمایه گذاری املاک در لندن: لینک


نمایشگاه های تجاری انگلستان |نمایشگاه صنعتی انگلیس

مقاله پیشنهادی: ثبت نام مدسه تابستانی


2. نمایشگاه نوآوری کافی شاپ در لندن

نمایشگاه نوآوری کافی شاپ، از اسپرسو گرفته تا لاته، تولیدکنندگان، صاحبان و باریستاها را گرد هم می آورد.

از جمله موضوعات سخنرانی ها:

آینده کافی شاپ ها) سخنران Claire Bowen

(چرا اکنون زمان راه اندازی یک کافی شاپ است) سخنران Paolo Peretti

(معیارهایی که عملکرد هر کسب و کار کافی شاپ را افزایش می دهد) سخنران Holly J. Smith

(استفاده از فناوری برای تسریع رشد کسب و کار) سخنران Jim Benwell

تاریخ برگزاری:

19 و 20 اکتبر 2022

(۱۴۰۱/۰۷/۲۷)

نمایشگاه نوآوری کافی شاپ در لندن: لینک


3. نمایشگاه نوآوری رستوران و غذای آماده لندن

در طول دو روز نمایشگاه، طیفی باورنکردنی از تامین کنندگان وجود خواهد داشت که نوآورانه ترین محصولات و فناوری را به نمایش می گذارند و بیش از 200 سمینار را به شما آموزش می دهند و در مورد بزرگترین مسائل صنعت که توسط درخشان ترین ذهن های این بخش رهبری می شود، به شما آموزش می دهند!

نمایشگاه نوآوری رستوران و غذای آماده که در 19 و 20 اکتبر به ExCeL لندن می‌آید، رویداد پیشرو اروپا برای صاحبان غذای آماده و رستوران‌هایی است که به دنبال افزایش سود خود هستند.

از جمله موضوعات سخنرانی در این نمایشگاه:

(آینده غذای سالم) سخنران Matt Bushby

(بازاریابی برای رشد) سخنران Zhong Xu

(ارزش زنجیره تامین مهمان نوازی از طریق روابط و موفقیت در تجارت) سخنران Verity Foss

( زنده ماندن از بیماری همه گیر با روش های جایگزین سفارش و بسترهای تحویل) سخنران Ajmal Mushtaq

تاریخ و زمان افتتاحیه

19 و 20 اکتبر 2022

(۱۴۰۱/۰۷/۲۷)

نمایشگاه نوآوری رستوران و غذای آماده: لینک


4. نمایشگاه دامپزشکی لندن

نمایشگاه دامپزشکی لندن، بزرگترین و هیجان انگیزترین کنفرانس و نمایشگاه دامپزشکی اروپا است. با شرکای آموزشی، کالج سلطنتی دامپزشکی و انجمن دامپزشکی بریتانیا، هزاران متخصص دامپزشکی، بیش از 400 غرفه‌دار و بیش از 200 سخنران آگاه و الهام‌بخش از سراسر جهان را گرد هم می آورد.

نمایشگاه دامپزشکی لندن به مدت دو روز برگزار می‌شود که طیف وسیعی از موضوعات بالینی و تجاری را پوشش می‌دهد، همه با تمرکز بر یادگیری علمی و عملی. همچنین فضای زیادی برای معاشرت و شبکه‌سازی وجود دارد، بنابراین می‌توانید از تماس با دوستان، ایجاد ارتباطات جدید و کاوش در یکی از بزرگترین و متنوع‌ترین بازارهای دامپزشکی جهان لذت ببرید.

تاریخ برگزاری:

 17 و 18 نوامبر 2022

(۱۴۰۱/۰۸/۲۶)

نمایشگاه دامپزشکی لندن: لینک


نمایشگاه صنعتی انگلیس


لیست نمایشگاه های هاروگیت انگلستان

مشاهده اطلاعات بیشتر در خصوص نمایشگاه صنعتی انگلیس و نمایشگاه های تجاری انگلستان: لینک


1. نمایشگاه کفپوش انگلستان

Flooring Show بزرگترین و تنها رویداد در بریتانیا است که به صنعت کفپوش اختصاص دارد. هزاران خرده‌فروش، پیمان‌کار، توزیع‌کننده، نصب‌کننده، طراح و توسعه‌دهنده هر سال در این نمایشگاه شرکت می‌کنند،با هم ملاقات می‌کند، به هم متصل می‌شود و تجارت می‌کند. نمایشگاه کفپوش صدها برند، آخرین راه‌اندازی محصولات، الهام‌بخش کفپوش و روندهای کل صنعت را به نمایش می‌گذارد.

تاریخ برگزاری:

18-20 سپتامبر 2022

(۱۴۰۱/۰۶/۲۷)

نمایشگاه کفپوش 2022: لینک


2. نمایش خانه‌سازی و بازسازی شمال انگلستان

نمایشگاه صنعتی انگلیس | اجازه دهید نمایشگاه خانه سازی و نوسازی شمال به اجرای پروژه شما کمک کند! اگر قصد دارید یک افزونه جدید اضافه کنید، چیدمان داخلی را بازسازی کنید یا یک آشپزخانه جدید درخشان با مشرف به یک باغ محوطه سازی شده ایجاد کنید، بازدید از نمایشگاه ساختمان سازی و بازسازی خانه شمالی ضروری است.

از انبوه ایده ها در نمایشگاه الهام بگیرید، دریابید که چگونه از بودجه خود نهایت استفاده را ببرید و در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید. مشاوره تخصصی رایگان برای تمام عناصر پروژه خود را از افرادی که واقعاً می دانند دریافت کنید. همه اینها زیر یک سقف باعث صرفه جویی در زمان و زحمت شما می شود و به شما فرصتی می دهد تا طیف کاملی از محصولات نوآورانه را ببینید، لمس کنید و مقایسه کنید.

موارد برجسته نمایش عبارتند از:

  • بیش از 170 غرفه دار
  • 1000 محصول و خدمات
  • مشاوره تخصصی رایگان از معماران، برنامه ریزان و سازندگان
  • سمینارها و مسترکلاس های روزانه رایگان

تاریخ برگزاری:

4 تا 6 نوامبر 2022

(۱۴۰۱/۰۶/۱۳)

نمایش خانه‌سازی و بازسازی شمال 2022:لینک


مقاله مرتبط: هزینه ارزیابی مدرک پرستاری | پرداخت هزینه وقت سفارت انگلیس | سایت کاریابی هلند


نمایشگاه صنعتی انگلیس | لیست نمایشگاه صنعتی انگلیس| نمایشگاه های تجاری انگلیس | لیست نمایشگاه های تجاری انگلیس | ویزای توریستی انگلستان

دیدگاه کاربران
  • فرحناز 31 مه 2022 / 20:27

    مطلب جالب و مفیدی بود ممنونم.

    برای ثبت نام در نمایشگاه ها باید از چه طریقی اقدام کنم؟

    • قاسم هاشمی 2 ژوئن 2022 / 14:24

      سلام
      میتونید با 09381969147 در واتساپ در ارتباط باشید
      راهنماییتون میکنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان