بهترین بورسیه های دانشگاه هاروارد با ددلاین اپلای ۱ اکتبر ۲۰۲۲

بورسیه های دانشگاه هاروارد
5/5 - (1 امتیاز)

بورسیه های برتر دانشگاه هاروارد برای دانشجویان بین المللی| ۲۰۲۲

همه می خواهند در دانشگاه هاروارد درس بخوانند، اما موفق نمی شوند. آیا شما تا ۵۰۰۰۰ دلار شهریه در هر ترم دارید؟

دانشگاه هاروارد بهترین دانشگاه جهان است. در رتبه بندی جهانی، دانشگاه هاروارد رتبه اول را دارد. این دانشگاه رتبه ۱ همیشه آرزوی دانشجویان بوده است.

اما، به دست آوردن شانس تحصیل در دانشگاه هاروارد بسیار دشوار است. همه استعدادها و افراد فوق العاده از سراسر جهان برای ثبت نام در دانشگاه هاروارد تلاش می کنند. این همان چیزی است که باعث می شود پذیرش در دانشگاه هاروارد بسیار رقابتی باشد.

با این حال، این مقاله فهرست بهترین بورسیه های دانشگاه هاروارد و راهنمایی در مورد نحوه انجام این بورسیه ها را ارائه می دهد. پس همراه ما باشید.

درباره برنامه کمک مالی دانشگاه هاروارد:

دانشگاه هاروارد بدون در نظر گرفتن توانایی آنها در پرداخت هزینه ها یا عدم توانایی آنها به دنبال بهترین دانشجویان برای تحصیل است، برنامه کمک مالی دانشگاه هاروارد متعهد است که صد در صد نیازهای مالی دانشجویان را برای چهار سال تحصیل برآورده کند.

برنامه کمک مالی دانشگاه هاروارد با خانواده دانشجویان پذیرفته شده دانشگاه هاروارد هماهنگی نزدیکی دارد تا اطمینان حاصل شود که دانشجو می تواند هزینه حضور در دانشگاه هاروارد را داشته باشد.

پس از پذیرش دانشجو، برنامه کمک مالی دانشگاه هاروارد با خانواده های دانشجویان بررسی می کند تا نیاز مالی دانشجو و سهم مورد انتظار خانواده که اغلب ۰ تا ۱۰ درصد از درآمد خانواده است را تعیین کند.

این برنامه از خانواده هایی با درآمد سالانه کمتر از شصت و پنج دلار آمریکا درخواست کمک نمی کند. خانواده هایی با درآمد سالانه بین شصت و پنج دلار آمریکا تا یکصد و پنجاه هزار دلار آمریکا ملزم به پرداخت ۰ تا ۱۰ درصد به هزینه های بخش خود خواهند بود.

از خانواده‌هایی با درآمد سالانه بیش از صد و پنجاه دلار آمریکا خواسته می‌شود که بیش از ده درصد از هزینه‌های بخش خود را کمک کنند، اما بسته به شرایط فردی آنها.

این برنامه به طور جزئی اجرا نمی شود زیرا دانشجویان آمریکایی دقیقاً همان مبلغی را دریافت می کنند که دانشجویان بین المللی دریافت می کنند. تقریباً هفتاد درصد از دانشجویان دانشگاه هاروارد نوعی کمک مالی و حدود شصت درصد از بورسیه های تحصیلی مبتنی بر نیاز دریافت می کنند و به طور متوسط ​​سالانه دوازده هزار دلار آمریکا می پردازند.

حدود دو درصد از والدین بدون نیاز به وام هیچ چیزی را پرداخت نمی کنند. انتظار می رود شرکت کنندگان در این کمک مالی با استخدام تابستانی و از طریق ترم در هزینه تحصیل خود سهیم باشند.

اصول جایزه

برنامه کمک مالی دانشگاه هاروارد از دو اصل کلیدی برای اعطای کمک مالی پیروی می کند. یکی این که پذیرش بر اساس نیاز مالی متقاضی انجام نمی شود و دیگری اینکه کمک مالی بر اساس نیاز دانشجو و نه بر اساس شایستگی اعطا می شود.

برنامه کمک های مالی دانشگاه هاروارد که توسط ابتکار کمک مالی هاروارد پشتیبانی می شود، هدف آن این است که دانشگاه هاروارد را برای هر دانشجویی که پذیرفته می شود، در دسترس قرار دهد.

کمک برنامه

کارکنان برنامه کمک مالی دانشگاه هاروارد برای پاسخگویی به متقاضیان در تمام طول سال در دسترس هستند. کارکنان همچنین برای کمک به دانشجو در ارسال درخواست تجدید نظر برای بررسی مجدد جایزه در صورت تغییرات مالی نامطلوب در خانواده دانش آموز در دسترس هستند.

نحوه دریافت بورسیه تحصیلی در دانشکده پزشکی هاروارد

  • هنگام درخواست برای بورسیه تحصیلی در دانشکده پزشکی هاروارد موارد خاصی وجود دارد که باید به آنها توجه کرد. ابتدا باید بدانید که چه کسی هستید و سپس به دنبال بورسیه ها و کمک هزینه هایی باشید که به بهترین وجه با درخواست و علایق شما مطابقت دارند.
  • مواردی که متقاضیان باید در نظر بگیرند باید افراد فردی، استانداردهای تحصیلی و سوابق تحصیلی آنها، محیط محلی آنها و فرصت های جهانی را پوشش دهد.
  • علاوه بر این، به عنوان یک جوینده بورس تحصیلی، باید گزینه‌های مختلف و هویت‌های متعددی را در نظر بگیرید که به بهترین وجه مناسب طرح‌های بورسیه تحصیلی مختلف است، مانند زن بودن، جانباز بودن، وابستگی مذهبی، LGBTQ، برادری، سوری، عضویت در خدمات، ورزشکار، دارای توانایی‌های متفاوت، یا دانشجوی نسل اول.
  • یکی دیگر از مواردی که قابل تامل است، محل و موقعیت های جغرافیایی است. به عنوان یک متقاضی بورس تحصیلی، باید محل زندگی خود یا محل اقامت خود را بررسی کنید.
  • نکته مهم دیگری که باید در نظر بگیرید، ملیت است. به عنوان یک متقاضی بورس تحصیلی، باید در نظر بگیرید که اهل کجا هستید. کشورهایی که در آنها تابعیت کامل یا نیمه را دارید.
  • یکی از مهمترین مواردی که در جستجوی بورسیه باید در نظر بگیرید، علایق تحقیقاتی و دانشگاهی شما است.
  • کارگاه شخصی برای فرصت های بورسیه: پس از توجه و در نظر گرفتن تمام این نکات ذکر شده در بالا، سپس شروع به سازماندهی فرصت های خود می کنید. یک مجله یا الگوی کوچک با لیستی از بورسیه ها و زمان مقرر و مهلت آنها ایجاد کنید.
  • به بورسیه های کوچکتر توجه داشته باشید، آنها تمایل دارند نسبت به بورسیه های بزرگتر رقابتی کمتری داشته باشند و به احتمال کمتری نسبت به بورسیه های بزرگ استانداردهای بالایی برای برآوردن نیازهای خود دارند.
  • درخواست های خود را آماده کنید: اطمینان حاصل کنید که رزومه، ریز نمرات، بیانیه شخصی و سایر اسناد درخواست شما آماده است. آنها را بارها و بارها مرور کنید. اطمینان حاصل کنید که افرادی که توصیه نامه های شما را می نویسند آماده همکاری با شما هستند. با ارائه رزومه، متن و بیانیه مختصری از اهداف شغلی خود به آنها کمک کنید.

در اینجا لیستی از بورسیه های موجود در دانشگاه هاروارد، جزئیات درخواست، مهلت ها و معیارهای واجد شرایط بودن آمده است.

۱٫ جایزه دانش پژوهان:

دانش پژوهان آکادمیک جامعه ای از افراد منتخب با کنجکاوی، تدبیر، اصالت و ابتکار هستند که کار امیدوارکننده ای را به عنوان پایه ای برای مشاغل استثنایی در دانشگاه های بزرگ یا موسسات بین المللی ارائه می دهند.

این کمک هزینه توسط دانشگاه هاروارد اعطا می شود. خیرین برای دوره اقامتی و فوق دکتری در آکادمی هاروارد برای مطالعات بین المللی و منطقه ای در دانشگاه هاروارد، کمبریج، MA و برای مدت دو سال منصوب می شوند.

این کمک هزینه کمک مالی و تحقیقاتی قابل توجهی برای انجام پروژه های تحقیقاتی پایدار و/یا کسب آموزش های جانبی در زمینه تحصیلی انتخاب شده خیرین ارزش دارد.

یک گروه برجسته از اعضای هیئت علمی ارشد دانشگاه هاروارد، که به عنوان Snior Scholar شناخته می شوند، به عنوان مربی برای دانش پژوهان آکادمی عمل می کنند تا به آنها کمک کنند تا به پتانسیل فکری خود دست یابند.

کمیته انتخاب همه متقاضیان را یک نفر در نظر می گیرد و هر سال به ۴ تا ۵ متقاضی جایزه می دهد. این کمک هزینه ۶۷۰۰۰ دلاری است و برای مدت دو سال در دسترس است.

مقطع:

برای مقطع دکترا و دانشجویان فوق دکترا در دسترس است

واجد شرایط بودن:

این جایزه برای دانشجویان بین المللی بدون در نظر گرفتن ملیت، جنسیت یا نژاد که دارای مدرک دکترای اخیر یا مدرک مدرسه حرفه ای معادل و دانشجویان دکترا در علوم اجتماعی یا حقوق هستند، در دسترس است.

ددلاین اپلای:

آخرین مهلت درخواست ۱ اکتبر ۲۰۲۲ است.

مدارک درخواست:

مدارک برای درخواست، رزومه یا cv است که باید شامل فهرستی از انتشارات، یک نامه پوششی باشد که رشته دانشگاهی متقاضی، کشور یا منطقه تخصصی و موضوع تحقیق پیشنهادی را بیان کند.

یک پروپوزال تحقیقاتی با حداکثر ۲۵۰۰ کلمه که شامل اهداف فکری و کار روش‌شناسی و انضباطی برنامه‌ریزی‌شده، یک نسخه از متن برنامه دکتری متقاضی، سه توصیه نامه که از طریق درخواست آنلاین بارگذاری شده و به «کمیته انتخاب» ارسال شده است.

این اسناد درخواست به صورت آنلاین به صورت اسناد PDF ارسال می شوند و از طریق وب سایت آکادمی هاروارد در گزینه “اعمال آنلاین” قابل دسترسی هستند. برای سؤالات بیشتر، لطفاً یک ایمیل به applicationinquiries@wcfia.harvard.edu ارسال کنید.

بورسیه های دانشگاه هاروارد

۲٫ بورسیه های تحصیلی برای کالج پزشکی هاروارد

دفتر کمک های مالی دانشکده پزشکی هاروارد تعدادی از فرصت های بورسیه خارجی را برای تحصیل در دانشکده پزشکی هاروارد کنترل می کند. این فرصت های بورسیه به دانشجویان کمک می کند تا هزینه های خود را در دانشکده پزشکی هاروارد، چه از طریق یارانه یا کمک هزینه کامل، پرداخت کنند. با این حال، اکثر یارانه ها قابل دریافت هستند.

این طرح‌ها می‌توانند به به حداقل رساندن بدهی وام‌های آموزشی کمک کنند و می‌توانند سهم محاسبه‌شده والدین را جایگزین کنند یا وام‌ها را جایگزین کنند، که معمولاً با کمترین وام در بسته کمک مالی دانشجو شروع می‌شود.

بورس تحصیلی مؤسسه ای آخرین منبع تأمین مالی است که با این طرح های بورسیه خارجی جایگزین می شود.

دفتر کمک های مالی دانشکده پزشکی هاروارد همچنین دارای یک کتابخانه کوچک با فهرست منابع است که به دانشجویان در یافتن منابع کمکی خارجی برای تحصیل خود در دانشکده پزشکی هاروارد کمک می کند.

برخی از این بورسیه های خارجی هستند.

تجربه دانشجویان ایرانی از مهاجرت تحصیلی | شرایط تحصیل مقاطع مختلف در خارج از کشور | اقامت کانادا از طریق خرید ملک

۳٫ برنامه بورسیه خدمات سلامت ملی (NHSC).

به دلیل نیاز به رسیدگی به کمبود تعداد پرسنل پزشکی در مناطق خاصی از ایالات متحده آمریکا، برنامه بورس تحصیلی سپاه خدمات سلامت ملی ایجاد شد و هدف آن دانشجویانی است که قصد آموزش و تمرین در تخصص های مراقبت های اولیه را دارند.

این بورسیه به ارزش شهریه، سایر هزینه های مورد نیاز برای سال، کمک هزینه ماهانه برای ۱۲ ماه، یک دستمزد برای لوازم مدرسه مانند کتاب ها، تجهیزات و سایر لوازم برای سال تحصیلی است.

این بورسیه تحصیلی حداکثر به مدت چهار سال در دسترس است و هر سال بدون رقابت جدید قابل تمدید است.

برای هر سالی که یک دانش آموز از این برنامه بهره می برد، دانشجو یک سال خدمت در آینده برای ارائه خدمات مراقبت های اولیه در یک منطقه کمبود حرفه ای بهداشتی که توسط سپاه خدمات بهداشتی ملی تعیین شده است، بدهکار است.

حداقل زمان اجباری دو سال است. برای کسب اطلاعات بیشتر و درخواست با شماره ۲۲۱-۹۳۹۳ (۸۰۰) تماس بگیرید.

بورسیه هایی برای کشورهای در حال توسعه:

این بورسیه برای دانشجویان کشورهای در حال توسعه است که نمی توانند از تحصیل خود حمایت مالی کنند. برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد برای دانشجویانی با عملکرد علمی برجسته در دسترس است.
وب سایت بورسیه: www.akdn.org

بورسیه برگمایر: این بورس تحصیلی برای دانشجویانی که قصد شغلی در طراحی داخلی را دارند در دسترس است و ارزش آن ۲۵۰۰ دلار است.
وب سایت بورسیه: لینک ورود

بورسیه ارتقای تنوع: این بورسیه برای دانشجویانی از نژاد یا قومیت اقلیت که به دنبال حرفه معماری هستند در دسترس است.
وب سایت بورسیه: لینک ورود

بورسیه طراحی Vectorworks: این بورسیه برای تحصیلات تکمیلی و کارشناسی برای برنامه های طراحی است.
وب سایت بورسیه: لینک ورود

کمک هزینه تحصیلی Edmond J. Safra: این کمک هزینه برای فارغ التحصیلان و دانشجویان حرفه ای هاروارد با سوابق تحصیلی برجسته که مشغول نوشتن پایان نامه یا موضوعات تحقیقاتی عمده در اخلاق عملی هستند در دسترس است.
وب سایت بورسیه: لینک ورود

کنسرسیوم فارغ التحصیل در زمینه انرژی و محیط زیست: این بورسیه برای همه دانشجویان دکترای هاروارد که در زمینه مسائل انرژی کار می کنند در دسترس است.
وب سایت بورسیه: لینک ورود

موسسه آموزش بین المللی: این بورسیه های بورسیه تحصیلی بین المللی، بورسیه تحصیلی، وام، توسعه حرفه ای و غیره را ارائه می دهد.
وب سایت بورسیه: لینک ورود

کمک مالی آموزش بین المللی: جستجوی جامع برای بورسیه های بین المللی ارائه می دهد.
وب سایت بورسیه:لینک ورود

برنامه فولبرایت / موسسه آموزش بین المللی (IIE): این بورسیه در سراسر جهان برای شهروندان ملی در دسترس است.
وب سایت بورسیه: لینک ورود

بنیاد انجمن بین المللی مدیریت تسهیلات: بورسیه هایی را برای تحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در مدیریت تسهیلات یا رشته های مرتبط ارائه می دهد. جایزه بر اساس شایستگی است.
وب سایت بورسیه: لینک ورود

بورسیه یادبود کیت نیل کینلی: این یک بورس تحصیلی بین المللی است که به صورت سالانه ارائه می شود.
وب سایت بورسیه: لینک ورود

صندوق یادبود مارگارت مک نامارا (بانک جهانی): این کمک هزینه برای دانشجویانی از کشورهای در حال توسعه است که در سراسر ایالات متحده یا کانادا پذیرفته شده اند و برای هر خیر ۱۲۰۰۰ دلار ارزش دارد.
وب سایت بورسیه: لینک ورود 

یادبود اوپنهایمر: این بورسیه تحصیلی برای شهروندان آفریقای جنوبی باز است و دانشجویانی که سوابق تحصیلی برجسته و نیازهای مالی دارند دارای امتیاز بالاتری از جایزه هستند.
وب سایت بورسیه: لینک ورود

صندوق بورس تحصیلی معماری Zimmer Gunsul Frasca: این بورسیه برای دانشجویانی که برای مدرک کارشناسی ارشد در معماری درخواست می کنند باز است. ارزش ۱۰۰۰۰ دلار و فرصتی برای کارآموزی در Zimmer Gunsul Frasca Architects LLP است.
وب سایت بورسیه: لینک ورود

بورسیه های بنیاد روتاری: فرصت های بورسیه تحصیلی مختلفی را برای تحصیلات تکمیلی در رشته های مختلف ارائه می دهد.
وب سایت بورسیه: لینک ورود

صندوق آموزش سارا: این بورسیه برای همه دانشجویان رشته معماری آزاد است.
وب سایت بورسیه: لینک ورود

برنامه بورسیه تحصیلی بانک جهانی: این بورسیه برای شهروندان غیر آمریکایی است.
وب سایت بورسیه: web.worldbank.org

بورسیه های دانشگاه هاروارد

پیشنهاد مطالعه: بورسیه های تحصیلی برای دانشجویان | بورسیه تحصیلی ESED

سوالات متداول:

آیا می توانید بورسیه تحصیلی کامل هاروارد بگیرید؟

بورسیه های دانشگاه هاروارد (کارشناسی)
همچنین با دانشجویان مقطع کارشناسی و داخلی در خصوص دریافت بورسیه یکسان رفتار می شود. دانش‌آموزانی که درآمد خانواده‌هایشان کمتر از ۶۵۰۰۰ دلار باشد، بورسیه‌های تحصیلی با بودجه کامل (شهریه، اتاق و تخته کامل) دریافت خواهند کرد.

هاروارد چه بورسیه هایی ارائه می دهد؟

آیا هاروارد بورسیه می دهد؟ خیر. هاروارد به عنوان یک موسسه Ivy League، بورسیه های ورزشی یا تحصیلی را به دانشجویان ارائه نمی دهد. با این حال، هاروارد به آن دسته از دانشجویانی که نیاز مالی نشان می دهند، کمک های مالی مبتنی بر نیاز ارائه می دهد.

چگونه دانشجویان بین المللی بورسیه تحصیلی دریافت می کنند؟

یک دانشجوی بین المللی همچنین می تواند از طریق سازمان های جهانی و از طریق دولت فدرال برای بورسیه تحصیلی اقدام کند. دو تا از شناخته شده ترین بورسیه های تحصیلی با بودجه دولتی، برنامه دانشجویان خارجی فولبرایت و برنامه کمک هزینه تحصیلی Hubert H. Humphrey، هر ساله درخواست های دانشجویان بین المللی را می پذیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

صفر تا صد اپلای | شرح گام به گام اپلای و پذیرش تحصیلی | نمونه استادی پلن برای اپلای | دانلود نمونه استادی پلن رایگان

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان