فرم ارزیابی وضعیت پرونده تحصیلی + مشاوره رایگان

بورسیه دکتری دانشگاه اولو فنلاند

بورسیه دانشگاه اولو فنلاند

بورسیه دکتری دانشگاه اولو فنلاند

دانشجوی دکتری برای ERC شروع کمک هزینه پروژه UNIFY

رشته های تحت پوشش: شیمی مواد ، فیزیک مواد ، فوتونیک

ددلاین:

۱۵-۰۳-۲۰۲۲

دانشگاه اولو به عنوان بخشی از جامعه علمی بین المللی برای تولید اطلاعات علمی جدید و راه حل های مبتنی بر علم کار می کند. این دانشگاه متعهد به آموزش پیشگامان آینده برای ساختن جهانی پایدارتر، هوشمندتر و انسانی تر است. ایجاد جدید، مسئولیت پذیری و موفقیت با هم ارزش هایی هستند که پایه ای قوی برای همه اقدامات می سازند. دانشگاه اولو محیط کاری را ارائه می دهد که در آن افراد می توانند مهارت های خود را پرورش دهند، کار معناداری انجام دهند و به طور حرفه ای پیشرفت کنند. چندین واحد تحقیقاتی و خدماتی تخصصی دانشگاه ما فرصت‌های توسعه و شغلی گسترده و متنوعی را برای کارشناسان در زمینه‌های مختلف فراهم می‌کند.

این موقعیت توسط واحد تحقیقات میکروالکترونیک (MIC، http://www.oulu.fi/microelectronics/)، دانشکده فناوری اطلاعات و مهندسی برق (ITEE، http://www.oulu.fi/itee) میزبانی می شود. واحد تحقیقات میکروالکترونیک یک واحد بین المللی شناخته شده، با کیفیت و برتری بالا با تأثیر علمی قابل توجه در زمینه فناوری های میکرو و نانو سیستم است. زمینه‌های آموزشی و پژوهشی مواد، دستگاه‌ها و فناوری‌های پیاده‌سازی آنها با تأکید ویژه بر کاربردهای الکترونیک، فوتونیک و مخابرات است. این تحقیق در چندین گروه تحقیقاتی چند رشته ای با همکاری نزدیک با گروه های تحقیقاتی برتر در اروپا، آسیا و ایالات متحده آمریکا و شرکای صنعتی جهانی و داخلی انجام می شود.

شرح شغل:

دانشجوی دکترا برای ساخت و مشخص کردن شکاف نواری باریک، سرامیک های پیزوالکتریک با کارایی بالا و تک کریستال ها و همچنین دستگاه های فوتوفروالکتریک کار خواهد کرد.

دانشجوی دکترا برای کار بر روی آزمایش‌ها و انتشار نتایج تحقیقات (مانند انتشارات، ارائه‌های کنفرانس)، و همچنین نوشتن و دفاع از مدرک دکتری نظارت خواهد شد. پایان نامه.

حقوق و مزایا:

  • به شما یک محیط تحقیقاتی در سطح جهانی را در یک گروه تحقیقاتی چند ملیتی، معتبر جهانی و بسیار با استعداد ارائه می شود که برای حل چالش های علمی مهم در سطح جهانی کار می کند.
  • فرصت هایی برای پیشرفت شغلی از طریق مسیرهای مختلف در اختیار شما قرارداده می شود، برای جزئیات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
  • طیف گسترده ای از خدمات پشتیبانی دانشگاه (از جمله امکانات) در اختیار شما است و به شما این امکان را می دهد که بر مطالعات و تحقیقات خود تمرکز کنید.
  • شما همچنین از مزایای شخصی مانند پشتیبانی از خدمات ورزشی و فرصت های بی پایان برای توسعه مهارت ها و شایستگی های خود بهره مند خواهید شد.
  • حقوق معمولی ۱۲ ماه در سال، شامل مرخصی با حقوق و پاداش تعطیلات اضافی در تابستان پرداخت می شود.
  • فرد شاغل توسط دانشگاه بیمه می شود و خدمات بهداشت حرفه ای ارائه می شود. دولت فنلاند مزایایی را برای ساکنان و خانواده‌هایشان فراهم می‌کند، به عنوان مثال امکانی برای سیستم ملی مراقبت‌های بهداشتی و مراقبت از کودکان و خدمات مدرسه با کیفیت بالا و مقرون به صرفه.
  • حقوق دانشجوی دکتری منتخب مطابق با سیستم حقوق و دستمزد دانشگاه های فنلاند برای پرسنل آموزشی و پژوهشی خواهد بود: سطح ۲-۴٫ علاوه بر این، یک جزء حقوق بر اساس عملکرد کاری شخصی (حداکثر ۵۰٪ از جزء خاص شغل) پرداخت خواهد شد. شروع دستمزد ناخالص تقریباً خواهد بود. ۲۴۰۰-۲۵۰۰ یورو در ماه (قبل از کسر مالیات).

شرایط صلاحیت برای دانشجوی دکتری:

  • مدرک کارشناسی ارشد در فیزیک، شیمی، علم مواد یا یک موضوع مرتبط.
  • دارای تجربه تحقیق/کار مرتبط در مواد پیزوالکتریک یا ترکیبات ساختار پروسکایت
  • شما باید در نوشتن و مکالمه آکادمیک به زبان انگلیسی مسلط باشید. مدرسه تحصیلات تکمیلی دانشگاه اولو به مدرک آیلتس ۶٫۵ یا معادل آن نیاز دارد. برای جزئیات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
  • قادر به کار با مواد شیمیایی باشید(تحت حفاظت کافی و مناسب طبق مقررات ایمنی کار).
  • کاندیدای موفق باید دارای ذهنیت و توانایی مثبت برای تعامل و همکاری با افراد با زمینه های مختلف باشد.

نحوه اپلای:

درخواست‌ها، همراه با تمام ضمیمه‌های مربوطه، باید با استفاده از فرم درخواست الکترونیکی تا ۱۵ مارس ۲۰۲۲ ساعت ۲۳:۵۹ (به وقت محلی فنلاند) ارسال شوند. برنامه باید به زبان انگلیسی نوشته شود و شامل موارد زیر باشد:

۱) انگیزه نامه (حداکثر ۱ صفحه) که تجربیات و تخصص حرفه ای متقاضی را خلاصه می کند و توضیح می دهد که چرا متقاضی به این موقعیت علاقه مند است. اطلاعات مربوط به علایق تحقیقاتی شخصی، تجربه و برنامه های شغلی نیز می تواند در اینجا ارائه شود.

۲) رزومه (حداکثر ۲ صفحه) مطابق با دستورالعمل های هیئت مشورتی فنلاند در مورد یکپارچگی پژوهش (این لینک)

۳) فهرست نشریات بر اساس دستورالعمل های آکادمی فنلاند:(به این لینک مراجعه کنید.)

۴) گواهی ها/دیپلم ها: کپی اسکن شده اصل گواهینامه کارشناسی ارشد و ریز نمرات سوابق، در صورت لزوم، ترجمه رسمی به فنلاندی یا انگلیسی.

۵) اطلاعات تماس دو محقق ارشد/با تجربه (مرجع) که ممکن است از آنها خواسته شود در مورد نامزد اظهار نظر کنند.

فقط درخواست هایی که شامل تمامی ضمائم مربوطه باشند و از طریق سامانه استخدام آنلاین ارسال شوند، بررسی خواهند شد. نامزدهای برتر به مصاحبه حضوری یا از راه دور دعوت خواهند شد. پس از اتمام مراحل گزینش به کلیه متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.

این موقعیت برای حداکثر ۴ سال از ۱ ژوئن ۲۰۲۲ مدت ثابت است. یک دوره آزمایشی ۶ ماهه برای موقعیت ها اعمال می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً با استادیار یانگ بای، واحد تحقیقات میکروالکترونیک، yang.bai@oulu.fi تماس بگیرید.

همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و درخواست برای این بورس به این لینک مراجعه کنید.

پرداخت هزینه گواهی پذیرش کبک | پرداخت با پی پال | پرداخت سویس فی | پرداخت هزینه کنفرانس خارجی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان