بورسیه دانشگاه زوریخ سوئیس

بورسیه دانشگاه زوریخ

دستیار دانشجویی در دانشگاه زوریخ سوئیس

دستیار دانشجویی کرسی تجزیه و تحلیل سیستم های انرژی

دانشگاه: زوریخ، سوئیس

رشته: انفورماتیک، مدیریت، زبان های برنامه نویسی

بورسیه دانشگاه زوریخ سوئیس | کرسی تجزیه و تحلیل سیستم های انرژی (ESA)، در دپارتمان مهندسی مکانیک و فرآیند (D-MAVT) در ETH زوریخ، به دنبال یک دستیار دانشجو برای پشتیبانی در تحقیقات و مدیریت در طول مرحله راه اندازی این صندلی است. انتصاب مشترک صاحب صندلی به عنوان رئیس آزمایشگاه تجزیه و تحلیل سیستم های انرژی (LEA) در PSI به معنای همکاری قوی و حمایت از این آزمایشگاه نیز مطلوب است.

پیشینه پروژه:

کرسی ESA در تقاطع مهندسی و اقتصاد قرار دارد و شامل توسعه و بکارگیری مدل‌های سیستم انرژی برای سیستم‌های انرژی متنوع و سوالات تحقیقاتی است. گروه ESA توسط پروفسور دکتر راسل مک کنا رهبری می شود و به طور کلی بر بهینه سازی و ارزیابی سیستم ها و زیرساخت های پیچیده با تأکید بر طراحی و عملیات کارآمد از نظر زیست محیطی و اقتصادی تمرکز دارد.

شرح شغل:

این نقش از رئیس ESA در مرحله راه اندازی پشتیبانی می کند، از جمله وظایفی مانند طراحی و مدیریت وب سایت، طراحی و مشارکت در ویکی ها، و حمایت از پروژه های آموزشی و تحقیقاتی در حال انجام در گروه.

علاوه بر این، این نقش از توسعه استراتژیک مستمر LEA در PSI حمایت می کند و به تقویت همکاری بین دو گروه، ESA و LEA کمک می کند. این موقعیت در طول ترم ۱۵ ساعت در هفته و در زمان های دیگر تا ۱۰۰٪ ارائه می شود. ساعات کار و مکان برای انعکاس بارهای کاری مختلف و تعهدات مطالعه منعطف است.

معیارهای واجد شرایط بودن شما:

  • ما به دنبال یک فرد فعال، با انگیزه و سازماندهی خوب هستیم که در مقطع کارشناسی ارشد (یا مدرک کارشناسی ارشد معادل) در یک رشته کمی (مانند مهندسی، انفورماتیک یا اقتصاد) تحصیل می کند.
  • در حالت ایده‌آل، شما سابقه و/یا تجربه طراحی و مدیریت وب‌سایت، ویکی‌ها، مهارت‌های آفیس پیشرفته مایکروسافت را دارید.
  • مهارت های برنامه نویسی فنی (مانند Matlab، Python، Julia، GAMS) سودمند هستند اما ضروری نیستند.
  • علاقه و درک انتقال انرژی و موضوعات مرتبط نیز سودمند است.
  • شما باید بتوانید به زبان انگلیسی واضح صحبت کنید و بنویسید.

ETH زوریخ:

ETH زوریخ یکی از دانشگاه های پیشرو در جهان است که در زمینه علم و فناوری تخصص دارد. به دلیل آموزش عالی، تحقیقات بنیادی پیشرفته و انتقال مستقیم دانش جدید به جامعه مشهور است. بیش از ۳۰۰۰۰ نفر از بیش از ۱۲۰ کشور، این دانشگاه را مکانی برای ترویج تفکر مستقل و محیطی می دانند که الهام بخش برتری است. این دانشگاه در قلب اروپا واقع شده و در عین حال ارتباطات را در سرتاسر جهان ایجاد می کند،شعار این دانشگاه *ما با هم کار می کنیم تا راه حل هایی برای چالش های جهانی امروز و فردا ایجاد کنیم.*

مدارک لازم برای درخواست:

  • رزومه
  • ریز نمرات سوابق برای هر دو مدرک BSc و MSc
  • لطفاً توجه داشته باشید که ما فقط درخواست هایی را می پذیریم که از طریق پورتال درخواست آنلاین ما ارسال شوند. ما برنامه های ارسال شده از طریق ایمیل یا خدمات پستی را در نظر نخواهیم گرفت.
  • ارزیابی درخواست ها بلافاصله شروع می شود و تا تکمیل موقعیت ادامه می یابد.

سوالات مربوط به این موقعیت باید از طریق ایمیل به پروفسور دکتر راسل مک کنا، rmckenna@ethz.ch (بدون درخواست) ارسال شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست برای این موقعیت به این لینک مراجعه کنید.

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون GRE General | پرداخت SEVIS Fee | پرداخت هزینه سفارت آمریکا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان