برنامه پسا دکتری دانشگاه اولو فنلاند با ددلاین ۲۱ اسفند ۱۴۰۰

پسا دکتری دانشگاه اولو فنلاند

پژوهشگر پسا دکتری در تحقیقات سرطان

دانشگاه اولو فنلاند

رشته: بیوشیمی، تحقیقات سرطان، زیست شناسی مولکولی

ددلاین: ۲۰۲۲-۰۳-۱۳ (شنبه، ۲۱ اسفند ۱۴۰۰)

دانشگاه اولو به عنوان بخشی از جامعه بین المللی علوم برای تولید اطلاعات علمی جدید و راه حل های مبتنی بر علم کار می کند. ما متعهد هستیم که پیشگامان آینده را برای ساخت دنیایی پایدارتر، باهوش تر و انسانی تر آموزش دهیم. ایجاد جدید، به عهده گرفتن مسئولیت و موفقیت در کنار هم ارزش هایی هستند که پایه ای قوی برای تمام اعمال ما می سازد. یک محیط کاری را ارائه می دهد که در آن افراد می توانند مهارت های خود را کشت کنند، کار معنی دار انجام دهند و به صورت حرفه ای توسعه یابند.

چندین واحد تخصصی پژوهشی و خدماتی دانشگاه امکان توسعه گسترده و متنوع و فرصت های شغلی را برای کارشناسان در زمینه های مختلف فراهم می کند. اطلاعات بیشتر: http://www.oulu.fi/english/.

این دانشگاه در حال حاضر به دنبال دانشمندان با استعداد برای یک موقعیت محقق فوق دکترا در گروه دانیلا Ungureanu به کار بر روی یک پروژه متمرکز برای درک اساس مولکولی chemoresistance و تغییر متابولیک رانده شده توسط Wnt سیگنالینگ در سرطان هایی مانند سرطان تخمدان. پروژه تحقیقاتی تحت برنامه FIBROBESITY –هدف قرار دادن آسیب شناسی فیبروتیک مرتبط با چاقی انجام شده است. اطلاعات بیشتر در این لینک

الزامات صلاحیت برای این برنامه:

  • کاندیدای موفق برای فوق دکترا باید دارای مدرک دکترا در زمینه زیست شناسی مولکولی، بیوشیمی یا تحقیقات سرطان باشد که بیش از ۷ سال پیش (به استثنای استراحت های شغلی) تکمیل نمی شود.
  • نامزد باید مهارت های آزمایشگاهی قوی در زیست شناسی مولکولی، بیوشیمی، و روش های توان بالا داشته باشد، همان طور که توسط تألیف در نشریات علمی داوری همتا ثابت شده است.
  • مهارت های بیونفورماتیک یک مزیت اضافی محسوب می شوند.
  • نامزد انتخاب شده باید بتواند به طور مستقل و همچنین در گروهی با درایو برای برتری در تحقیقات کار کند.
  • مسلط بودن به هر دو زبان انگلیسی نوشته شده و گفتاری مورد نیاز است.
  • از همه مهمتر انتظار می رود نامزد انگیزه قوی برای انجام تحقیقات سطح بالا در پزشکی مولکولی داشته باشد.
  • تجربه نشان داده شده در شبکه های محلی، ملی، و بین المللی، و همچنین پتانسیل در به دست آوردن بودجه تکمیلی و تجربه تدریس خواهد شد به عنوان شایستگی گرفته شده است.

چیزی که دانشگاه ارائه می دهد:

یک محیط تحقیقاتی با امکانات فن آوری عالی و انگیزه و حمایت از جامعه بین المللی در FBMM، دانشگاه اولو ارائه می دهد. همچنین ارائه دسترسی به امکانات دولت از هنر واقع در Biocenter Oulu (توالی تسهیلات هسته، تسهیلات هسته پروتئومیک و بافت تصویربرداری تسهیلات هسته)، فنلاند و همچنین در سراسر اروپا برای انجام تحقیقات لبه برش در تحقیقات سرطان و پزشکی دقیق. شما در یک گروه تحقیقاتی بسیار با استعداد که توسط یک شبکه عالی از همدستان در فنلاند و خارج از کشور پشتیبانی می شود، مشغول به کار خواهید بود.

طیف گسترده ای از خدمات پشتیبانی دانشگاه در اختیار شماست که به شما این امکان را می دهد که روی کار تحقیقاتی تمرکز کنید. این موقعیت ثابت مدت ۳ سال با شروع در اولین تاریخ در سال ۲۰۲۲ است. یک دوره آزمایشی ۶ ماهه در این سمت اعمال می شود.

حقوق و مزایا:

حقوق و دستمزد بر اساس سطح ۵ نمودار سطح تقاضا برای کارکنان تدریس و تحقیقات در سطح دانشگاه های فنلاند خواهد بود. علاوه بر این، یک جزء حقوق و دستمزد بر اساس عملکرد کار شخصی پرداخت خواهد شد (حداکثر ۵۰٪ از جزء خاص کار). حقوق و دستمزد، بسته به مدارک تحصیلی، حدود ۳،۵۰۰ تا ۳،۸۰۰ یورو در هر ماه خواهد بود.

حقوق و دستمزد به طور منظم ۱۲ ماه در سال پرداخت می شود، از جمله مرخصی پرداخت شده و پاداش تعطیلات اضافی در تابستان. علاوه بر حقوق، فرد شاغل توسط دانشگاه بیمه می شود و بهداشت و درمان شغلی ارائه می دهد. دولت فنلاند مزایایی را برای ساکنان و خانواده های آنها فراهم می کند، به عنوان مثال امکان به سیستم ملی بهداشت و درمان و مراقبت از کودکان با کیفیت بالا مقرون به صرفه و خدمات مدرسه.

پیشنهاد مطالعه: پرداخت اپلیکیشن فی

نحوه اپلای:

برنامه های کاربردی، همراه با تمام الزامات مربوطه، باید با استفاده از فرم درخواست الکترونیکی تا ۱۳ مارس ۲۰۲۲ (۲۳:۵۹ به وقت محلی فنلاندی) ارسال شود. درخواست باید به زبان انگلیسی نوشته شود و شامل موارد زیر باشد:

۱- انگیزه نامه (حداکثر ۲ صفحه) خلاصه پیشینه تحصیلی متقاضی، تجربه حرفه ای و توصیف اینکه چرا متقاضی به این سمت علاقه مند است. خلاصه ای از پروژه های قبلی نیز باید گنجانده شود.

۲- vitae برنامه درسی به دنبال دستورالعمل هیئت مشورتی فنلاند در یکپارچگی تحقیقات: اطلاعات بیشتر

۳- یک لیست کامل از نشریات پس از دستورالعمل آکادمی فنلاند:(این لینک) لطفا پنج تا ازمهم ترین آنها را علامت گذاری کنید.

۴- جزئیات تماس از ۲ نفر در دسترس برای توصیه (ایمیل و شماره تلفن)

۵- گواهی / دیپلم: کپی اسکن شده از گواهی اصلی مدرک دکترا.

برای کسب اطلاعات بیشتر و درخواست برای این برنامه، به این لینک مراجعه کنید.

مشاوره اپلای | ثبت اطلاعات هویتی اپلای | نگارش استادی پلن | ثبت نام آزمون GRE Subject

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان