معرفی اسکالرشیپ های کارشناسی ارشد 2024

اسکالرشیپ های کارشناسی ارشد

عناوین مقاله:

اسکالرشیپ های کارشناسی ارشد دانشگاه Southampton انگلستان

حوزه ها:

  • اقتصاد
  • ریاضیات

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۰/۱۲

شرح موقعیت:

بورسیه تحصیلات تکمیلی برای تربیت معلم | جوایز بورسیه آموزش تحصیلات تکمیلی حمایت مالی برای معلمان کارآموز PGCE در دسترس است. شما می توانید در حین آموزش، بورسیه ای بدون مالیات دریافت کنید.

واجد شرایط بودن خود را برای حمایت مالی بررسی کنید و . حمایت مالی بیشتر در قالب برای همه موضوعات از سوی وزارت آموزش در دسترس است. به عنوان یکی از مراکز پیشرو در انگلستان برای تحقیق و تدریس در آموزش، برنامه های آموزش معلمان ابتدایی و متوسطه UEA در هفته و تمام وقت گواهینامه تحصیلات تکمیلی در آموزش (PGCE) با همکاری نزدیک با مدارس در سراسر شرق آنگلیا ایجاد شده است.

درخواست پذیرش: لینک


اسکالرشیپ های کارشناسی ارشد دانشگاه Sheffield انگلستان

حوزه ها:

  • علوم اجتماعی

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۰/۱۱

شرح موقعیت:

مکان: مرکز بین رشته ای علوم اجتماعی (ICoSS)، پورتوبلو، شفیلد

آیا علاقه مند به کار در یک دانشگاه برتر جهان هستید؟ ما به دنبال فردی مشتاق و فعال برای پیوستن به تیم دانشکده علوم اجتماعی تحصیلات تکمیلی در ارائه پشتیبانی عالی از دانشجویان دکترا و سرپرستان در سراسر دانشکده هستیم.

ما به دنبال انتصاب یک افسر پشتیبانی تحقیقاتی تحصیلات تکمیلی هستیم تا در کنار تیم مدیریت دانشکده تحصیلات تکمیلی برای حمایت از اداره دانشکده تحصیلات تکمیلی در رابطه با بورسیه ها، مرکز آموزش دکتری (CDT)، به روز رسانی صفحات وب، رویدادها / آموزش ها / جلسات اداری کار کند. پشتیبانی، از جمله رزرو اتاق، نیازهای پذیرایی و فناوری اطلاعات، افزایش سفارشات خرید، به عنوان مثال. با استفاده از سیستم SAP دانشگاه، لوازم التحریر و غیره را سفارش دهید.

درخواست پذیرش: لینک


اسکالرشیپ های کارشناسی ارشد دانشگاه Basel سوئیس

حوزه ها:

  • دامپزشکی

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۹/۰۹

شرح موقعیت:

دانشگاه بازل دانشگاهی با شهرت بین المللی است که نتایج بسیار خوبی در زمینه تحقیق و تدریس کسب می کند. این دانشگاه که در سال 1460 تأسیس شده است، قدیمی ترین دانشگاه سوئیس است و می تواند به بیش از 550 سال تاریخ موفق نگاه کند.

آزمایش‌های حیوانی کمکی ضروری به موفقیت پروژه‌های تحقیقاتی در زمینه علوم زیستی – علیرغم پیشرفت زیاد در توسعه روش‌های جایگزین و بدون حیوانات – می‌کند. امکانات حیوانی دانشگاه بازل شامل پنج مرکز حیوانات با حدود 70 کارمند است که خدمات خود را برای بیش از 70 گروه تحقیقاتی ارائه می‌کنند و از نگهداری و نگهداری مناسب گونه‌ها از حیوانات آزمایشگاهی مطابق با دستور FSVO در 365 روز سال اطمینان می‌دهند.

درخواست پذیرش: لینک


اسکالرشیپ های کارشناسی ارشد دانشگاه East Anglia انگلستان

حوزه ها:

  • ریاضیات

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۰/۰۹

شرح موقعیت:

جوایز بورسیه تدریس در مقطع کارشناسی ارشد حمایت مالی برای معلمان کارآموز PGCE Secondary در دسترس است. شما می توانید در حین آموزش، بورسیه ای بدون مالیات دریافت کنید. واجد شرایط بودن خود را برای حمایت مالی بررسی کنید و . حمایت مالی بیشتر در قالب برای همه موضوعات از سوی وزارت آموزش در دسترس است.

به عنوان یکی از مراکز پیشرو بریتانیا برای تحقیق و آموزش در آموزش و پرورش، برنامه‌های آموزش معلمان ابتدایی و متوسطه، گواهینامه تکمیلی تمام وقت در آموزش و پرورش (PGCE) با همکاری نزدیک با مدارس در سراسر آنگلیای شرقی ایجاد شده است.

درخواست پذیرش: لینک


اسکالرشیپ های کارشناسی ارشد research center Julich المان

حوزه ها:

  • اقتصاد
  • علوم اجتماعی

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۸/۲۹

شرح موقعیت:

آیا می خواهید به طور فعال در تحقیقات اجتماعی-اقتصادی در مورد تحول سیستم انرژی شرکت کنید؟ آیا از کار در یک محیط کاری هیجان انگیز و پویا لذت می برید؟ مؤسسه تحقیقات انرژی و اقلیم – تحقیق و توسعه فناوری سیستم ها (IEK-STE) ویژگی های بلندمدت سیستم های انرژی اجتماعی و فنی را در زمینه تحول و نوآوری بررسی می کند.

در یک تیم بین رشته‌ای، رویکردهایی توسعه می‌یابد که با آن می‌توان جنبه‌های اجتماعی-اقتصادی توسعه فناوری و تعاملات آن‌ها با محیط، اقتصاد و جامعه را بررسی کرد. علاوه بر اهداف علمی، از نتایج کار برای مشاوره تجاری، سیاسی و اجتماعی استفاده می شود.

درخواست پذیرش: لینک


اسکالرشیپ های کارشناسی ارشد دانشگاه East Anglia انگلستان

حوزه ها:

  • علوم اجتماعی

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۰/۰۹

شرح موقعیت:

بورسیه تحصیلات تکمیلی برای تربیت معلم

آموزش و یادگیری مادام العمر در دانشگاه آنگلیا شرقی مدرسه آموزش و یادگیری مادام العمر به دلیل برتری در آموزش اولیه معلمان و تجربه بیش از سالها در تربیت معلمان شهرت دارد. دوره های PGCE ما با اعتبارات کارشناسی ارشد ارائه می شود، به این معنی که علاوه بر فارغ التحصیلی با وضعیت معلم واجد شرایط (QTS) در انگلستان و ولز، امتیازهایی را برای مدرک کارشناسی ارشد کسب خواهید کرد. در UEA شما اعتبارات کارشناسی ارشد را کسب خواهید کرد، که معادل نیمی از مدرک کارشناسی ارشد است، که پایه ای قوی برای بقیه حرفه تدریس شما فراهم می کند.

درخواست پذیرش: لینک


پیشنهاد مطالعه: پرداخت سویس فی | پرداخت هزینه کنفرانس خارجی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان