روش های پیدا کردن خانه در کانادا | راهنمای اجاره مسکن در کانادا

پیدا کردن خانه در کانادا

روش های یافتن محل اقامت در کانادا

وبسایت های اجاره مسکن در کانادا

پیدا کردن خانه در کانادا | یکی از به روز ترین و راحتترین روش ها برای پیدا کردن خانه و مسکن در کشور کانادا مراجعه به سایت های موجود در این زمینه است. شما می توانید با مراجعه به این وب سایت ها آگهی های ارائه شده در زمینه خرید و اجاره خانه را مشاهده کنید.

 وبسایت کریگزلیست

(craigslist.ca): ورود

وبسایت Craigslistاز جمله وب سایت هایی است که در زمینه معرفی و ارائه آگهی های خرید و فروش اتومبیل، آپارتمان و اجاره خانه فعالیت می کند و تمامی آگهی های این سایت به صورت رایگان ارائه می شود. دانشجویان و متقاضیان اجاره خانه و اقامتگاه در کشور کانادا و به خصوص آمریکا می توانند با مراجعه به این سایت آپارتمان و خانه مورد نظر خود را جستوجو کنند.


وبسایت کی جی جی

(kijiji.ca): ورود

یکی دیگر از وب سایت های معروف و کارآمد در این زمینه که می توان گفت بزرگترین رقیب سایت Craigslist نیز می باشد و بیشتر در کشور کانادا استفاده می شود؛ وب سایت کی جی جی است. شما می توانید از طریق این وب سایت آگهی های مربوط به اجاره خانه و مسکن در کانادا را مشاهده کنید.


سایت پدمپر

(padmapper.com): ورود

از دیگر سایت هایی که در زمینه یافتن مسکن و خانه در کانادا می تواند کمک کننده باشد وب سایت پدمپر است. کارکرد این وب سایت بر اساس Google Map است و متقاضیان به راحتی می توانند با استفاده از فیلتر های این سایت و با توجه به منطقه و شهر مورد نیاز خود و تعداد اتاق خانه مورد نظر خود را جستوجو کنند.

این سایت برای اجاره آپارتمان در کانادا و آمریکا استفاده می شود. یکی از بهترین گزینه ها برای جستوجوی خانه در شهر های بزرگی که مورد علاقه ایرانیان ساکن کانادا هستند مانند ونکوور و تورنتو این سایت توصیه می شود.


 وبسایت رنت کانادا

(rentcanada.com): ورود

وبسایت Rent Canada  یکی دیگر از سایت های معروف در زمینه اجاره خانه و پیدا کردن خانه در کانادا است که با انتخاب شهر و منطقه مد نظر خود می توانید خانه مناسب برای خود را در این سایت جستوجو کنید.


وبسایت ایزی رومیت

(easy-apartments-to-rent.com): ورود

اگر به تازگی به کانادا مهاجرت کرده اید و به دنبال خانه و مسکن مناسب برای خود هستید می توانید با مراجعه به سایت خانه مورد نطر خود را جستوجو کنید. از دیگر خدماتی که سایت ایزی رومیت ارائه می دهد بنا به نیاز افراد تازه وارد که قصد اجاره خانه در کانادا، نقل مکان به شهر دیگر و یا حتی می خواهند خانه خود را اجاره دهند، کمک می کند تا در محله مورد نظر و با هزینه به صرفه، آپارتمان مورد نظر خود را پیدا کنند.


 استفاده از آگهی های روزنامه

از دیگر روش های متداول در پیدا کردن خانه در کانادا مراجعه به آگهی روزنامه هاست. برای این کار می توانید از قسمت تبلیغات روزنامه که بصورت روزانه فهرست اجاره آپارتمان ها و اتاق ها در آن درج می شوند، استفاده کنید.


 مراجعه به تابلوهای اعلانات مراکز

روش دیگر برای پیدا کردن خانه در کانادا و یا آپارتمان مناسب، مراجعه به تابلوی اعلانات در مراکز و فروشگاه ها و کسب و کارهای محلی است. البته این برای افرادی است که در کانادا حضور دارند.


 استفاده از راهنمای اجاره

 روش دیگر برای اجاره، پیدا کردن خانه در کانادا  برای اجاره می باشد که افراد می توانند این راهنماها را درون جعبه ای در قسمت ورودی فروشگاه ها و یا در کنار خیابان مشاهده نمایند.


صفر تا صد اپلای | شرح گام به گام اپلای و پذیرش تحصیلی | نمونه استادی پلن برای اپلای | دانلود نمونه استادی پلن رایگان


ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان