پوزیشن های دارای فاند دکتری در اروپا 2024

پوزیشن های دارای فاند

عناوین مقاله:

پوزیشن های دارای فاند دکتری شرکت Lubrizol

حوزه های تحصیلی:

  • آمار
  • علوم کامپیوتر

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۲/۲۳

شرح موقعیت:

شرکت Lubrizol، یک شرکت برکشایر هاتاوی، متعهد به ایجاد یک آینده پایدار است. علم بی‌نظیر ما امکانات بسیار زیادی را در سطح مولکولی باز می‌کند و نتایج پایدار و قابل اندازه‌گیری را برای کمک به جهان در حرکت پاک‌تر، ایجاد هوشمندانه‌تر و بهتر زندگی کردن ایجاد می‌کند. راه حل های ما هر روز توسط مردم استفاده می شود و زندگی میلیاردها نفر را در سراسر جهان بهبود می بخشد.

ما برای تنوع در زمینه های حرفه ای و تجربیات زندگی ارزش قائلیم. لوبریزول با فعال کردن یک فرآیند استخدام منسجم، بی‌طرفانه و شفاف به دنبال ایجاد تجربه مثبت برای نامزدها است تا بتوانیم آنها را در بهترین حالت خود بشناسیم. ما موقعیت‌های منحصر به فرد کار و زندگی را تشخیص می‌دهیم و انعطاف‌پذیری ارائه می‌دهیم و اطمینان می‌دهیم که کارکنان ما در هر جنبه‌ای از زندگی احساس مشارکت و رضایت می‌کنند.

درخواست پذیرش: لینک


پوزیشن های دارای فاند دکتری دانشگاه Amsterdam (VU) هلند

حوزه های تحصیلی:

  • روانشناسی
  • اقتصاد
  • جامعه شناسی
  • مهندسی صنایع
  • ریاضیات کاربردی

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۰/۲۵

شرح موقعیت:

شما تحقیقات تجاری مستقل و با کیفیت بالا را تحت نظارت تیمی از اساتید انجام خواهید داد و یافته های تحقیق را در یک پایان نامه دکترا گنجانده اید. همچنین، شما در فعالیت های آموزشی در دانشکده تجارت و اقتصاد مشارکت خواهید داشت. شما یک برنامه آموزشی دکترا را در مدرسه تحصیلات تکمیلی ABRI دنبال خواهید کرد که مهارت های تحقیقی شما را تقویت می کند و شما را برای یک حرفه آکادمیک آماده می کند.

درخواست پذیرش: لینک


پوزیشن های دارای فاند دکتری دانشگاه York انگلستان

حوزه های تحصیلی:

  • علوم کامپیوتر

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۲/۲۰

شرح موقعیت:

به تیمی متشکل از هفتاد نفر بپیوندید که موضوعات تحقیقاتی در بازی ها را بررسی می کنند. دوره های جدید دانشجویی دکتری EPSRC، که از سپتامبر شروع می شود، مستقر در دانشگاه کوئین مری لندن و دانشگاه یورک iGGi، فرصتی هیجان انگیز برای اخذ دکترای چهار ساله در بازی های هوشمند و هوش بازی، همکاری با دانشگاهیان برجسته جهان، شرکت های بازی سازی و سوم فراهم می کند. سازمان‌های بخش در مورد موضوعاتی در تحقیقات بازی‌هایی که زندگی مردم را تغییر می‌دهند. ما به دنبال گروه متنوعی از داوطلبان با انگیزه هستیم تا به محققان + دکترای فعلی ما بپیوندند

درخواست پذیرش: لینک


پوزیشن های دارای فاند دکتری دانشگاه Cambridge انگلیس

حوزه های تحصیلی:

  • مهندسی شیمی

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۰/۳۰

شرح موقعیت:

دپارتمان مهندسی شیمی و بیوتکنولوژی به یک نفر علاقه مند به اخذ مدرک دکترا در زمینه یادگیری ماشین جهت توسعه فرآیندهای شیمیایی و محصول نیازمند است. نامزد موفق توسط پروفسور الکسی لاپکین نظارت خواهد شد و در پروژه “همبستگی ساختار-ویژگی در مراحل چندگانه فرآیند” که بخشی از شبکه دکتری اروپایی “CINEMA” است شرکت خواهد کرد: یادگیری ماشینی با اطلاعات شیمی در فرآیندها و محصولات پلیمریزاسیون امولسیونی.

درخواست پذیرش: لینک


پوزیشن های دارای فاند دکتری دانشگاه Uppsala سوئد

حوزه های تحصیلی:

  • اقتصاد کسب و کار
  • اقتصاد

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۱/۱۲

شرح موقعیت:

دانشگاه اوپسالا یک دانشگاه تحقیقاتی گسترده با موقعیت بین المللی قوی است. هدف نهایی انجام آموزش و پژوهش با بالاترین کیفیت و مرتبط به منظور ایجاد تفاوت درازمدت در جامعه است. مهمترین دارایی ما همه افرادی هستند که با کنجکاوی و تعهد خود، دانشگاه اوپسالا را به یکی از هیجان انگیزترین محل های کاری کشور تبدیل می کنند. دانشگاه اوپسالا تقریباً ۵۴۰۰۰ دانشجو، بیش از ۷۵۰۰ کارمند و گردش مالی تقریباً ۸ میلیارد کرون دارد.

درخواست پذیرش: لینک


پوزیشن های دارای فاند دکتری دانشگاه Basel سوئیس

حوزه های تحصیلی:

  • علم شیمی

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۱/۱۴

شرح موقعیت:

موضوع پروژه تحقیقاتی موقعیت ۱ «تیونینگ کاتالیزور با تغییرات سطح کنترل‌شده» است. این پروژه بسیار بین رشته ای است و شامل آماده سازی و اصلاح سطح مواد معدنی، کاتالیز ناهمگن و طیف سنجی است. موضوع پروژه تحقیقاتی موقعیت ۲ «شیمی سطح مواد معدنی اصلاح شده منطقی» است. این پروژه بسیار بین رشته ای است و شامل تهیه مواد معدنی، اصلاح کنترل شده مواد، مطالعات واکنش پذیری و طیف سنجی است.

درخواست پذیرش: لینک


پوزیشن های دارای فاند دکتری دانشگاه Leiden هلند

حوزه های تحصیلی:

  • مردم شناسی
  • علوم اجتماعی

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۱/۱۱

شرح موقعیت:

درگیری های خشونت آمیز از سال ۲۰۱۲ در ساحل در حال افزایش است، همزمان با افزایش استفاده از رسانه های اجتماعی در منطقه. سازماندهی شبکه‌ها و جریان‌های اطلاعاتی آن‌ها در حال تغییر است و این پروژه تضاد را به‌عنوان یک شبکه دیجیتالی و فیزیکی بررسی می‌کند. خشونت فرهنگی – مشروعیت بخشیدن به خشونت – از طریق شبکه های (فرام) منطقه ای گسترش می یابد و جنگ گفتمانی و “واقعی” در هم پیچیده می شود.

این مطالعه بین رشته‌ای بر شبکه‌های فولانی (فراملی) متمرکز است و روش‌های تاریخی-قوم‌نگاری و محاسباتی را برای درک «عملکرد» درگیری شبکه‌ای ترکیب می‌کند. این پروژه در مورد افزایش احتمالی خشونت های قومی، ناشی از استفاده از رسانه های دیجیتال هشدار می دهد.

درخواست پذیرش: لینک


مقاله مرتبط: پرداخت هزینه اپلیکیشن فی ویزای کاناداپرداخت هزینه گواهی پذیرش کبک | پرداخت سویس فی


 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان