پرداخت اپلیکیشن فی انگلستان

پرداخت اپلیکیشن فی انگلستان

عناوین مقاله:

پرداخت اپلیکیشن فی دانشگاه های انگلستان

پرداخت اپلیکیشن فی انگلستان | پس از ایالات متحده، انگلستان دومین مقصد محبوب در جهان برای دانشجویان بین المللی است. وقتی نوبت به انتخاب محل تحصیل می‌رسد، دانش‌آموزان می‌خواهند بدانند که این کار آنها را به سمت یک شغل خوب هدایت می‌کند. دانشگاه های بریتانیا به دلیل تحقیقات و کیفیت آموزش خود شهرت جهانی دارند. می توانید امتیازات استخدام فارغ التحصیل و رضایت دانشجو را برای مؤسسات جداگانه در جداول لیگ دانشگاهی انگلستان و در هر نمایه دانشگاه بررسی کنید.

در حال حاضر، 20٪ از کل دانشجویان انگلستان که در آموزش عالی تحصیل می کنند، دانشجویان بین المللی هستند – حدود 15٪ در مقطع کارشناسی و 37٪ در مقطع کارشناسی ارشد (دانشگاه های انگلستان، 2020). در یک کشور انگلیسی زبان همچنین فرصتی برای تمرین مهارت های زبانی را فراهم می کند.

انگلستان یکی از بزرگترین مراکز جهانی برای آموزش است که بهترین فرصت های شغلی را همراه با گزینه های متعدد از نظر دوره ها و رشته های آموزشی ارائه می دهد. اگر قصد تحصیل در خارج از کشور را دارید و اگر انگلستان مقصد رویایی شماست، قطعاً باید نگران هزینه های مربوط به آن باشید.

تحصیل در یک کشور توسعه یافته مانند انگلستان می تواند از نظر شهریه، محل اقامت، هزینه های سفر و غیره واقعاً گران باشد. اما چیزی که باعث تسکین آن می شود این واقعیت است که بسیاری از دانشگاه های بریتانیا هزینه درخواست را از دانشجویان بین المللی دریافت نمی کنند. هزینه های درخواست در دانشگاه های سراسر انگلستان بین 50-150 پوند متفاوت است. از آنجایی که هر پنی هنگام شروع یک سفر آکادمیک متحول کننده در خارج از کشور مهم است. باید تمامی جنبه های مختلف انتخاب دانشگاه و رشته ی مورد نظر خود را بررسی کنید.

فرآیند درخواست برای تحصیل در انگلستان دانشجویان را ملزم به پرداخت هزینه ثبت نام برای دانشگاه مورد نظر خود می کند. دانشجویان مقطع کارشناسی باید از طریق وب سایت UCAS درخواست دهند، در حالی که دانشجویان کارشناسی ارشد یا دکترا باید مستقیماً از طریق وب سایت دانشگاه مورد نظر درخواست دهند. شما می توانید انتظار داشته باشید که حدود 50 تا 150 پوند برای درخواست از دانشگاه های مختلف در انگلستان بپردازید.

دانشجویان همچنین ممکن است واجد شرایط معافیت از هزینه درخواست باشند. لطفاً برای جزئیات بیشتر به وب سایت دانشگاه مربوطه خود مراجعه کنید. لطفاً توجه داشته باشید که هزینه درخواست شما ممکن است بسته به تعداد دوره ها و دانشگاه هایی که برای آنها درخواست می دهید افزایش یابد.

☑️ پیشنهاد مطالعه: پرداخت شهریه دانشگاه‌ خارجی

مدارک مورد نیاز جهت تکمیل اپلیکیشن فرم

یکی از مراحل درخواست پذیرش در دانشگاه های انگلستان تکمیل اپلیکیشن فرم دانشگاه و پرداخت اپلیکیشن فی دانشگاه انگلستان است. در روند تکمیل فرم پذیرش دانشگاه اطلاعاتی مانند:

  • اطلاعات هویتی و محل زندگی شما
  • رزومه تحصیلی و شغلی
  • علایق پژوهشی
  • اسکن مدارک تحصیلی
  • نمرات آزمون های Toefl,GRE,GMAT, IELTS و . . .
  • ترم مورد نظر شما برای تحصیل
  • SOP یا انگیزه نامه
  • توصیه نامه ها (Recommendations)

مورد نیاز خواهد بود که فقط زمانیکه پرداخت اپلیکیشن فی (Application Fee) دانشگاه شما انجام شد مورد بررسی قرار می گیرد.

دانشگاه های بدون اپلیکیشن فی انگلستان

در انگلستان نیز دانشگاه هایی هستند که برای دوره ها و یا شرایط خاصی اپلیکیشن فی دریافت نمی کنند. اگر برای برخی از این دانشگاه ها درخواست دهید، می توانید کل این مبلغ را پس انداز کنید. بنابراین، در اینجا لیستی از دانشگاه های انگلیس بدون هزینه درخواست وجود دارد.

  • دانشگاه کالج لندن اولین دانشگاه در لیست دانشگاه های بریتانیا بدون هزینه درخواست است. در دانشگاه کالج لندن، هم دانشجویان بین‌المللی و هم دانشجویان ملی می‌توانند برای برخی از برنامه‌های تحصیلات تکمیلی بدون نیاز به پرداخت اپلیکیشن فی درخواست دهند.
  • دانشگاه لنکستر یک افزودنی مهم به این لیست از دانشگاه‌هایی است که هیچ هزینه درخواستی ندارند. دلیل این امر این است که یکی از معدود دانشگاه هایی است که برای هیچ دوره ای از دانشجویان بین المللی یا داخلی هزینه ای دریافت نمی کند. شما می توانید برای برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه لنکستر بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی درخواست دهید.
  • همه ما می دانیم که دانشگاه کمبریج یکی از برترین دانشگاه های جهان است. اما آیا می‌دانستید که در لیست دانشگاه‌های بریتانیا بدون اپلیکیشن فی قرار می‌گیرد؟ دانشگاه کمبریج برای دانشجویانی که تحت دسته‌های خاصی قرار می‌گیرند صرف نظر از رشته‌ای که برای آن درخواست می‌کنند، معافیت از هزینه ارائه می‌دهد. آن دسته دانشجویانی که دارای شرایط ( متقاضیان با وضعیت پناهندگی، متقاضیان با وضعیت پناهجو، متقاضیان بریتانیا از خانواده های کم درآمد) هستند می توانند در صورت وجود مدارکمورد نیاز از معافیت شهریه بهره مند شوند.

☑️ پیشنهاد مطالعه: پرداخت هزینه وقت سفارت انگلیس

مهمترین نکات پرداخت اپلیکیشن فی انگلستان

1/ یکی از اصلی ترین ویژگی های اپلیکیشن فی اکثر دانشگاه های مختلف انگلیس Non-Refundable بودن یا غیر قابل برگشت دادن مبلغ پرداختی است.

2/ معمولا بعد از پرداخت اپلیکیشن فی انگلستان و سابمیت اطلاعات امکان تغییر و ویرایش اطلاعات وجود نخواهد داشت. با این حال در بعضی دانشگاه های بعد از پرداخت اپلیکیشن فی و سابمیت اطلاعات، پیوست مدارک تکمیلی به وسیله دانشجو و تکمیل توصیه نامه ها توسط اساتید امکان پذیر خواهد بود. بنابراین توجه داشته باشید اطلاعات و مدارک به درستی قبل از پرداخت اپلیکیشن فی ثبت شوند.

3/ اطلاعاتی که برای دانشگاه ارسال خواهید کرد اصلی ترین معیار سنجش شما برای گرفتن پذیرش دانشگاه خواهد بود.

4/ هر دانشگاهی ددلاین و مهلت پرداخت اپلیکیشن فی متفاوتی دارد بنابراین بهتر است علاوه بر بررسی دقیق تاریخ ددلاین، اقدامات لازم جهت پرداخت به موقع را انجام داده و تا قبل از پایان همان روز به وقت محلی پرداخت اپلیکیشن فی خود را انجام دهید.

5/ مبلغ پرداخت اپلیکیشن فی بنابر دانشگاه و دوره مورد نظر شما متفاوت خواهد بود.

روش های پرداخت اپلیکیشن فی انگلستان

پرداخت اپلیکیشن فی انگلستان معمولا به سه روش زیر انجام می شود:

1- پرداخت اپلیکیشن فی به صورت آنلاین و با استفاده از کارت های اعتباری مانند ستر کارت یا ویزا کارت.

2- پرداخت از طریق روش های آفلاین که در این روش باید کارت اعتباری خریداری کرده و بر روی فرم دانشگاه اطلاعات لازم را یادداشت کنید و برای دانشگاه ایمیل یا فکس کنید

3- پرداخت اپلیکیشن فی انگلستان از طریق حواله بانکی

☑️ پیشنهاد مطالعه: پرداخت اپلیکیشن فی

شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه بهمراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. وبسایت همیارپروژه نوین از سال 93 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.

  • موسسه رسمی مشاوره مهاجرت با شناسه ملی: 14011821805
  • لینک نماد اعتماد الکتریکی (بدون فیلتر شکن وارد شوید): ورود
  • لینک کانال تلگرام: ورود
  • لینک اینستاگرام: ورود
  • مدیریت گروه های هلند از طریق همیارپروژه در تلگرام: ورود

پاسخ: اپلیکیشن فی یا Application Fee هزینه‌ای است که شما به دانشگاه خارجی در ازای بررسی پرونده و مدارک درخواست پذیرشتان می پردازید.

پاسخ: در صورتی که بصورت فورس میخواهید پرداخت انجام گیرد بصورت مستقیم به پشتیبان مجموعه همیارپروژه از طریق لینک زیر پیام داده و وضعیت را بررسی کنید:

  • راه ارتباطی با پشتیبان در تلگرام: ورود

جواب: هزینه اپلیکیشن فی برای دانشگاه، برنامه و رشته های مختلف متفاوت است اما به طور میانگین در اروپا، آمریکا و کانادا به طور میانگین در بازه 75 تا 150 دلار قرار دارد.

  • پاسخ: شما می توانید از دفاتر پذیرش دانشگاه مقصد پرسیده و یا از طریق سایت bigfuture.collegeboard.org  دانشگاه هایی که امکان ویو کردن اپلیکیشن فی را می دهند مشاهده کنید.
  • پاسخ: کارشناسان مجموعه همیارپروژه نوین در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت اپلیکیشن فی را انجام خواهند داد این زمان می تواند بین 1 تا حداکثر 24 ساعت متغیر باشد. در صورتی که ددلاین پرداخت نزدیک باشد فقط کافیست با کارشناس هماهنگ شود تا در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت انجام شود.

پاسخ: بله شما می توانید به طور همزمان چند اپلیکیشن فی را به مجموعه همیارپروژه نوین سفارش دهید و معادل ریالی همه را به صورت یکجا پرداخت کنید.

پاسخ: لینک ورود به اپلیکیشن فی و نام کاربری و رمز ورود اطلاعات مورد نیاز مجموعه همیارپروژه نوین جهت پرداخت اپلیکیشن فی می باشد. تمام اطلاعات در اشتراکی برای شما تشکیل میشود از شما گرفته میشود و شما فقط نیاز است فرم درخواست را ثبت نمایید.

پاسخ: مجموعه همیارپروژه نوین قادر به پرداخت اپلیکیشن فی تمامی دانشگاه ها از سراسر دنیا می باشد.

پاسخ: خیر. معمولا هزینه ی پرداختی اپلیکیشن فی و بررسی مدارک توسط دانشگاه فارغ از نتیجه پذیرش شما قابل استرداد Refundable نیست و به دانشجو بازگردانده نمی شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان