موقعیت تحصیلی دکتری با فاند

عناوین مقاله:

موقعیت تحصیلی دکتری با فاند ۲۰۲۳

نام دانشگاه: Utrecht University

کشور: هلند

حوزه تحصیلی:

  • اقتصاد

ددلاین: ۱۴۰۲/۰۳/۰۴

شرح موقعیت:

دانشکده اقتصاد دانشگاه اوترخت (ایالات متحده آمریکا) یک مقام دکتری سه ساله کاملاً بودجه را ارائه می دهد. انتظار می رود که این نامزد تحقیقات با کیفیت بالا را در زمینه اقتصاد عمومی انجام دهد و در نتیجه پایان نامه دکتری انجام شود. اگر می خواهید درباره کار در ایالات متحده اطلاعات بیشتری کسب کنید ، می توانید دانشکده اقتصاد دانشگاه اوترخت را تماشا کنید:

چشم انداز دنیای واقعی. نامزد در این پروژه “گواهینامه های پایداری داوطلبانه در تهیه عمومی و اثرات رفاهی آنها” شرکت خواهد کرد. هدف از این پروژه ، تجزیه و تحلیل اثرات رفاهی تهیه عمومی پایدار و از این طریق به موضوع تحقیق دانشگاه اوترخت “مسیرهای پایداری” کمک می کند.

درخواست پذیرش: لینک


موقعیت تحصیلی دکتری با فاند ۲۰۲۳

نام دانشگاه: Southampton University of

کشور: انگلستان

حوزه تحصیلی:

  • مدیریت پروژه

ددلاین: ۱۴۰۲/۰۳/۲۲

شرح موقعیت:

برنامه دکتری HEC یک برنامه پنج ساله تمام وقت است که ۱۰۰ ٪ به زبان انگلیسی تدریس می کند ، که دانشجویان را برای حرفه ای در تحقیقات و دانشگاه ها آماده می کند. این امر به دانش عمیق در مورد زمینه های خاص تحقیق ، آموزش جامد در روش های تحقیق و همچنین تجربه دستی در جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها ، نوشتن و ارائه مقالات ، شبکه های دانشگاهی و تحقیقات انتشار نیاز دارد.

این برنامه در دو مرحله ساختار یافته است: دو سال اول بر روی دوره و اولین نقاط عطف پایان نامه تمرکز دارد. آنها با هدف ارائه پایه و اساس قوی برای انجام تحقیقات در بالاترین سطح انجام می شوند. سه سال بعد به کار بر روی پایان نامه مبتنی بر مقاله تحقیق ، پیوستن به موقعیت بازدید از دکترا ، مقاله (های) حاضر در رویدادهای بین المللی دانشگاهی و غیره اختصاص یافته است.

درخواست پذیرش: لینک


موقعیت تحصیلی دکتری با فاند ۲۰۲۳

نام دانشگاه: University of Sheffield 

کشور: انگلستان

حوزه تحصیلی:

  • تاریخ
  • روابط بین المللی
  • سیاست و دولت
  • اقتصاد سیاسی
  • سیاست

ددلاین: ۱۴۰۲/۰۳/۰۵

شرح موقعیت:

موقعیت تحصیلی دکتری با فاند ۲۰۲۳ | مجلس اعیان چه نقشی در بررسی اجرایی بازی می کنند؟ چگونه ظرفیت نظارت بر لردها با گذشت زمان تغییر کرده یا تکامل یافته است؟ اصلاحات اخیر در سیستم کمیته منتخب در مجلس اعیان ساخته شده چه تأثیری دارد ، و این بررسی چگونه کار کمیته های منتخب در مجلس عوام را تکمیل می کند؟

اینها سؤالاتی اساسی است که این دانش آموزان دکتری سه ساله “تغییر ساختار” را به عنوان بخشی از یک پروژه گسترده تر برای تأکید بر نقش بالقوه تاریخ ، به طور کلی و منابع بایگانی ، به ویژه در حمایت از فرایندهای سیاست گذاری معاصر ، کشف می کنند.

و ساختارهای دقیق این پروژه توسط خانه اربابان و مجموعه های ویژه ، میراث و بایگانی در داخل کتابخانه دانشگاه شفیلد تأمین می شود. این دانش آموز فرصتی نادر برای به دست آوردن تجربه تحقیق در یک زمینه قانونگذاری و به عنوان بخشی از یک تیم بزرگتر و بین رشته ای فراهم می کند.

درخواست پذیرش: لینک


پیشنهاد مطالعه: نمونه SOP


موقعیت تحصیلی دکتری با فاند ۲۰۲۳

نام دانشگاه: University of Chester

کشور: انگلستان

حوزه تحصیلی:

  • هنر
  • طراحی
  • تاریخ هنر

ددلاین: ۱۴۰۲/۰۳/۰۵

شرح موقعیت:

برنامه های کاربردی برای دانش آموزان دکترا (۳۶ ماه ، هزینه و هزینه) تحت نظارت در بخش های هنر و طراحی و انگلیسی دعوت می شوند. پیشنهادات اصلی دکترا مربوط به هر جنبه ای از عنوان پروژه ، تجسم موضوع در انتشارات قرن نوزدهم ، در نظر گرفته خواهد شد. یک سؤال مهم تحقیق برای این پروژه این است:

چگونه شیوه های تصویرگری و تصاویر بصری (از جمله عکاسی) در متون منتشر شده هویت های گسترده تر اجتماعی ، نژادی ، جنسی و فرهنگی را تغییر داده و یا به چالش می کشد؟

ما متقاضیان رشته های متنوع از جمله (اما محدود به آن) را تشویق می کنیم: هنر و طراحی ، انگلیسی ، مطالعات رسانه ای ، تاریخ و مطالعات فرهنگی. متقاضیان یک پروژه تحقیقاتی اصلی را با تمرکز بر ظاهر زیر مجموعه تجسم یافته (به عنوان مثال ، موضوعات جنسیتی و/یا نژادپرستانه) در فرهنگ چاپ قرن نوزدهم پیشنهاد می دهند.

نامزد موفق ممکن است در مورد جنبه های ادبیات و نشر دوره ای ، رابطه بین کلمه و تصویر ، روزنامه نگاری و تصویر کتاب ، تحقیق کند ، با این گزینه می تواند روی یک دوره خاص در قرن نوزدهم تمرکز کند.

درخواست پذیرش: لینک


موقعیت تحصیلی دکتری با فاند ۲۰۲۳

نام دانشگاه: University of York

کشور: انگلستان

حوزه تحصیلی:

  • باستان شناسی
  • تاریخ
  • تاریخ علم
  • تاریخ اروپا

ددلاین: ۱۴۰۲/۰۳/۲۴

شرح موقعیت:

درخواست ها برای یک برنامه دکتری ۳ ساله با بودجه کامل در دانشگاه یورک در مورد درک و پاسخ به موش ها در یک یا چند کشور اروپای شمال غربی بین حدود ۱۶۵۰ و ۱۸۵۰ دعوت می شود. تمرکز جغرافیایی ترجیحی ما انگلیس و هلند است. این پروژه تحت نظارت پروفسور مارک جنر در بخش تاریخ با نظارت ثانویه توسط دکتر دیوید اورتون (باستان شناسی) خواهد بود.

این دانشجو بخشی از Rattus: Rats و باستان شناسی تجارت، شهرسازی و بیماری در جوامع اروپایی گذشته است، یک پروژه ۵ ساله که توسط طرح ضمانت تحقیقات مرزی UKRI (شورای تحقیقات اروپایی سابق) تأمین مالی می شود.

این شامل شرکای دانشگاه لستر (کانادا) و دپارتمان‌های تاریخ و زیست‌شناسی در یورک است و پیوندهای بین جمعیت موش‌های اروپایی و جوامع انسانی را در حدود ۲۵۰۰ سال گذشته بررسی می‌کند. به سایت پروژه Ratttas مراجعه کنید.

درخواست پذیرش: لینک


موقعیت تحصیلی دکتری با فاند ۲۰۲۳

نام دانشگاه: SRUC

کشور: انگلستان

حوزه تحصیلی:

  • دامپزشکی
  • جانور شناسی

ددلاین: ۱۴۰۲/۰۳/۱۴

شرح موقعیت:

درخواست برای نامزدهایی با پیشینه در علوم دامی/ دامپزشکی، علوم زیستی یا دامپزشکی با علاقه به کارهای آزمایشگاهی و تحقیقات بالینی در گونه های حیوانی همراه برای موقعیت MScR فوق به طور مشترک توسط دانشگاه ادینبورگ و کالج روستایی اسکاتلند (SRUC) ارائه می شود.

 متقاضیان باید (یا برای کسانی که در تابستان ۲۰۲۳ فارغ التحصیل می شوند) مدرک ۲:۱ یا بالاتر در یک موضوع بیولوژیکی یا دارای مدرک دامپزشکی داشته باشند. متقاضی موفق در SRUC در پردیس ایستر بوش (در حومه ادینبورگ) مستقر می شود و برای MScR در دانشگاه ادینبورگ ثبت نام می کند.

درخواست پذیرش: لینک


موقعیت تحصیلی دکتری با فاند ۲۰۲۳

نام دانشگاه:Keele University 

کشور: انگلستان

حوزه تحصیلی:

  • کسب و کار
  • تجارت الکترونیکی
  • مدیریت آموزشی
  • تحصیلات عالی
  • دولت
  • آموزش عالی
  • روابط بین المللی
  • مدیریت
  • سیاست

ددلاین: ۱۴۰۲/۰۳/۲۲

شرح موقعیت:

توسعه و استفاده از روش‌های عددی برای دستیابی به دانش و درک بیشتر از جهان اجتماعی برای دانش علمی اجتماعی اهمیت فزاینده‌ای دارد. روش‌های کمی توسط محققان برای مشاهده موقعیت‌ها یا رویدادهایی استفاده می‌شود که بر افراد تأثیر می‌گذارد و داده‌های قابل اعتمادی را تولید می‌کند که می‌توان به وضوح از طریق آمار و ارقام ارتباط برقرار کرد.

چهار نوع اصلی تحقیق QSS وجود دارد: تحقیقات توصیفی، همبستگی، علی- مقایسه ای/ شبه تجربی و تحقیقات تجربی. آنچه همه این رویکردها به اشتراک می گذارند، نگرانی آنها با تلاش برای ایجاد روابط علت و معلولی بین متغیرها است.

درخواست پذیرش: لینک


پیشنهاد مطالعه: پرداخت اپلیکیشن فی


موقعیت تحصیلی دکتری با فاند ۲۰۲۳

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان