خوابگاه های دانشجویی در استرالیا

خوابگاه های دانشجویی در استرالیا
5/5 - (1 امتیاز)

خوابگاه و محل اقامت دانشجویی در استرالیا

خانه های اجاره ای

این خانه های اجاره ای اگر بصورت شخصی و تک نفره رهن شود هزینه ای بین ۲۵۰ تا ۴۰۰ دلار در هفته هزینه بر می دارد. در صورتی که این نوع اقامتگاه ها به صورت مشترک اجاره شود، هزینه بین ۸۰ تا ۱۷۰ دلار در هفته می باشد. در این روش معمولا به اندازه اجاره یک ماه در ابتدا باید به صورت ودیعه نزد آژانس های املاک (bond) گذاشته شود و اجاره هر ماه نیز در ابتدای آن پرداخت شود. در این روش حتی می توانید ابتدا منزلی را به صورت انفرادی اجاره کنید و سپس با آگهی برای خود همخانه پیدا کنید تا هزینه ها سبک تر شود. برای اجاره خانه می توانید به این لینک مراجعه کنید.

☑️ پیشنهاد مطالعه: تحصیل در استرالیا

خوابگاه های دانشگاه

اکثر دانشگاه های استرالیا، در محوطه پردیس های خود یا نزدیک آنها خوابگاه های دانشجویی دارند. در این خوابگاه ها معمولا امکان سرو غذا وجود داشته و امکانات تفریحی و ورزشی نیز در آنها موجود است. ویژگی های سکونت در خوابگاه دانشگاه این است که به دانشگاه بسیار نزدیک است و هزینه رفت و آمد به دانشگاه یا صفر و یا بسیار ناچیز خواهد بود. علاوه بر این استفاده از تمامی امکانات رفاهی، ورزشی و آموزشی دانشگاه در تمامی ساعات وجود دارد. هزینه خوابگاه های دانشگاه در استرالیا بین ۱۰۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ دلار در سال می باشد.

خوابگاه های دانشجویی در استرالیا

پرداخت هزینه اپلیکیشن فی ویزای کاناداپرداخت هزینه گواهی پذیرش کبک | پرداخت سویس فی | پرداخت هزینه کنفرانس خارجی

زندگی با خانواده استرالیایی (Home stay)

در این مدل شیوه سکونت، دانشجویان می توانند در خانه یک خانواده استرالیایی و همراه آنها زندگی کنند که در این صورت اتاق شخصی خود را خواهند داشت. تجربه زندگی استرالیایی با هزینه پایین از مهمترین ویژگی های روش هم خانگی باشد. علاوه بر این معمولا صاحب خانه غذای افراد را آماده می کند. هزینه زندگی در چنین محیطی متغییر است و تقریبا هزینه بین ۱۵۰ تا ۲۷۰ دلار در هفته می توان در نظر گرفت. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

هتل های آپارتمانی کوچک

در این روش افرد اتاقی را در یک هتل کوچک یا همان Hostel اجاره می کنند. این اتاق ها می تواند به صورت تک نفره و یا مشترک با افراد دیگر باشد. معمولا آشپزخانه و حمام و دستشویی بین چند نفر مشترک می باشد.  از ویژگی های این روش سکونت هزینه های پایین آن می باشد. از معایب آن نداشتن غذا به صورت آماده است. هزینه سکونت در این محل ها در حدود ۸۰ تا ۲۰۰ دلار در هفته تخمین زده می شود.  برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه نمائید.

خوابگاه های دانشجویی در استرالیاپیشنهاد مطالعه: پرداخت اپلیکیشن فی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان