ثبت نام کالج شفیلد در انگلستان

ثبت نام کالج شفیلد در انگلستان
5/5 - (1 امتیاز)

عناوین مقاله:

ثبت نام کالج شفیلد در انگلستان

ثبت نام کالج شفیلد در انگلستان |شفیلد به دلیل داشتن یک شهر دوستانه با انبوهی از فعالیت های فرهنگی و ورزشی مشهور است، و این در کالج شفیلد نیز صادق است! همیشه چیزی برای درگیر شدن وجود دارد، از مسابقات فوتبال 5 نفره گرفته تا سفرهای کلاسی به نقاط داغ فرهنگی مانند Chatsworth، یورک و منچستر.

کالج شفیلد دومین کالج بزرگ تحصیلات تکمیلی (FE) در انگلستان است. در سال 1992 توسط ادغام شش دانشکده سوم جداگانه تشکیل شد. این کالج چهار مرکز اصلی دارد:

  • قلعه نزدیک به مرکز شهر
  • پارسون کراس در شمال
  • لاکسلی در شمال غربی
  • نورتون در جنوب.

قلعه همچنین مرکز اصلی اداری است. هر مرکز ترکیبی از تجهیزات اصلی و تخصصی را ارائه می دهد. ساخت و ساز، مهندسی، پذیرایی، آرایشگری و زیبایی درمانی در قلعه واقع شده است. هنر، طراحی و رسانه در Orton و Loxley واقع شده است. آموزش کسب و کار و مدیریت در پارسون کراس واقع شده است. این کالج همچنین از 47 مکان اجتماعی در داخل و اطراف شهر برای ارائه آموزش بزرگسالان و جامعه استفاده می کند.

نقاط قوت کلیدی کالج شفیلد عبارت اند از:

  •  راهنمایی و پشتیبانی خوب برای دانش آموزان 
  • طیف وسیعی از دوره ها که نیازهای طیف وسیعی از دانش آموزان را برآورده می کنند و ترویج می کنند
  • فراگیر بودن دوره ها و برنامه ها
  • منابع تخصصی خوب.

چرا در کالج شفیلد زبان انگلیسی بخوانیم؟

در دپارتمان انگلیسی بین المللی شما این فرصت را خواهید داشت که ذهن خود را گسترش دهید، دانش خود را در مورد فرهنگ های جهانی افزایش دهید و مجموعه وسیعی از تجربیات جهانی را به اشتراک بگذارید و در عین حال مهارت های زبان انگلیسی خود را بهبود بخشید و برای آینده آماده شوید.

در کلاس، این امکان وجود دارد که در کنار دانش آموزان در هر سنی، از قاره های مختلف و با زمینه ها، تخصص ها و اهداف متفاوت کار کنید و یاد بگیرید. برای مثال ممکن است در کلاسی با پزشکان، فوتبالیست‌ها، وکلا، دانش‌آموزان دبیرستانی یا دانشگاهی، سرآشپزها، معلمان، داروسازان، مهندسان، مکانیک‌ها یا کسانی که هنوز در حال بررسی مراحل بعدی خود هستند، تحصیل کنید. اگر از ملاقات با افراد مختلف از همه اقشار و از سراسر جهان لذت می برید، دپارتمان انگلیسی بین المللی کالج شفیلد قطعا برای شما مناسب است. 

انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی با تمرکز آیلتس

چه بخواهید دانش اولیه زبان انگلیسی را توسعه دهید، با عبارات روزمره آشنا شوید یا بخواهید متون پیچیده انگلیسی و موضوعات انتزاعی را درک کنید، این دوره چیزهای زیادی برای ارائه دارد تا به شما در توسعه زبان انگلیسی شما کمک کند. این کلاس ها عمدتاً برای دانش آموزانی در نظر گرفته شده است که معمولاً خارج از بریتانیا زندگی می کنند و در خانه به زبانی غیر از انگلیسی صحبت می کنند. توجه داشته باشید دانش آموزان برای شرکت در این دوره باید حداقل 16 سال سن داشته باشند.

شرایط ورود آزمون تعیین سطح برای دانشجویان جدیدالورود قبل از ثبت نام شامل مهارت های زیر می شود: 1- گفتار 2- شنیدار 3- خواندن و نوشتن واژگان 4- دستور زبان. بر اساس نتایج آزمون تعیین سطح، دانش آموزان در یکی از سطوح زیر تحصیل خواهند کرد:

  • سطح مقدماتی: دانش اولیه زبان، عبارات آشنای روزمره و عبارات ساده را توسعه خواهید داد.
  • سطح پیش متوسط: شما مهارت های خود را برای آشنایی با عبارات پرکاربرد و مکالمه در مورد مسائل روزمره توسعه خواهید داد.
  • سطح متوسط: شما یاد خواهید گرفت که نکات اصلی ورودی استاندارد واضح را در مورد موضوعات آشنا که به طور مرتب در محل کار، مدرسه، اوقات فراغت و غیره با آن مواجه می شوید، درک کنید.
  • سطح متوسط ​​به بالا: شما قادر خواهید بود ایده های اصلی متن پیچیده را در موضوعات عینی و انتزاعی، از جمله بحث های فنی در زمینه تخصصی خود، درک کنید.

پس از تحصیل زبان در کالج شفیلد:

دانشجویان در پایان دوره گواهی حضور دریافت خواهند کرد. پس از گذراندن دوره زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی، مسیرهای زیادی در دسترس دانشجویان قرار دارد. برخی از دانش آموزان نمره آیلتس بالایی کسب می کنند و به دانشگاه ها می روند، برخی دیگر از دانش آموزان امتحانات کمبریج یا ترینیتی را می گذرانند و برای یافتن کار یا ادامه تحصیل به کشور خود باز می گردند.

کالج شفیلد می تواند در مورد فرصت های تحصیلی و کاری برای دانشجویان بین المللی پس از تحصیل مشاوره ارائه دهد. سطح خوب زبان انگلیسی برای تحصیل در دانشگاه در انگلستان و همچنین سایر کشورها ضروری است. همچنین دستیابی به سطح بالایی از زبان انگلیسی به دانشجویان کمک می کند تا برای کار در شرکت های بین المللی درخواست دهند.

مکان: آموزش چهره به چهره در مرکز آموزش بزرگسالان کالج شفیلد در پردیس هیلزبورو ارائه می شود

☑️ پیشنهاد مطالعه: پرداخت هزینه وقت سفارت انگلیس

هزینه تحصیل زبان در کالج شفیلد

ساختار قیمت گذاری این دوره بسته به مدت تحصیل متفاوت است.

  • 275 پوند در هفته (2 تا 14 هفته مطالعه)
  • 255 پوند در هفته (15-33 هفته مطالعه)

هزینه ها به طور کامل قبل از شروع دوره پرداخت می شود. لطفاً توجه داشته باشید که هزینه های دوره شامل هزینه های امتحانات Trinity، Cambridge یا IELTS نمی شود – این هزینه ها باید توسط دانشجو رزرو شود. لطفاً توجه داشته باشید که هزینه های آزمون ممکن است بسته به سازمان اهدا کننده از 100 تا 200 پوند متفاوت باشد.

نحوه ثبت نام کالج شفیلد برای دانشجویان (بین المللی)

درخواست برای یکی از دوره های بین المللی کالج شفیلد ساده است. برای درخواست تحصیل در شفیلد مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله اول: تصمیم بگیرید که برای کدام دوره می خواهید درخواست بدهید. این بخش یکی از مهمترین بخش های ثبت نام کالج شفیلد خواهد بود که می توانید از مشاوران و کارشناسان مجموعه همیارپروژه نوین کمک بگیرید تا تمامی دوره های موجود را به شما معرفی کرده تا شما بهترین تصمیم را بگیرید.

مرحله دوم: اگر برای زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی (EFL) درخواست می دهید، لطفاً درخواست را در صفحه دوره زیر تکمیل کنید:

برای درخواست EFL کلیک کنید

اگر برای آیلتس درخواست می دهید، لطفا فرم درخواست را دانلود کرده و در رایانه خود ذخیره کنید:

برای دانلود فرم درخواست اینجا را کلیک کنید

مرحله سوم: فرم درخواست را پر کنید (شما می توانید مستقیماً در فرم تایپ کنید) و اطمینان حاصل کنید که همه جزئیات شما صحیح است. فرم را پر کنید و هر گونه اطلاعات مرتبط مانند مشخصات شخصی، سابقه تحصیلی و مدارک خود را وارد کنید (نگران نباشید اگر هنوز در امتحانات خود شرکت نکرده اید، می توانید از نمرات پیش بینی شده خود استفاده کنید). فراموش نکنید که آدرس ایمیل و شماره تلفن خود را وارد کنید زیرا ممکن است تیم پذیرش نیاز به تماس با شما در مورد درخواست شما داشته باشد.

مرحله چهارم: فرم درخواست را ذخیره کنید و سپس آن را از طریق پست یا ایمیل به دفتر بین المللی کالج شفیلد برگردانید (جزئیات را می توانید در بالای فرم درخواست مشاهده کنید).

مرحله چنجم: در صورت نیاز، برای ویزا تحصیل در انگلستان اقدام کنید. برای اطلاع از نیاز به ویزا لطفا اینجا را کلیک کنید

مرحله ششم: محل اقامت خود را سازماندهی کنید. یافتن محل اقامت کالج شفیلد دشوار نخواهد بود زیرا گزینه های مختلفی برای اقامت دانشجویی مقرون به صرفه و شیک در شفیلد وجود دارد. محبوب‌ترین سازه‌های اقامتی کالج شفیلد شامل سالن‌های مسکونی، استودیوها، خوابگاه‌های دانشجویی، اتاق‌های مشترک و اقامتگاه‌های خصوصی مقرون به صرفه است.

تمامی مراحل بالا را می توانید با کمک کارشناسان مجموعه همیارپروژه نوین طی کنید و از انجام درست و کامل مراحل اطمینان حاصل کنید. مجموعه ی همیارپروژه نوین به عنوان نماینده ی رسمی کالج شفیلد می تواند در ثبت نام کالج شفیلد، دریافت ویزا انگلستان و یافتن محل اقامت به شما کمک کند.

☑️ پیشنهاد مطالعه: پرداخت شهریه کالج

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان