بورسیه فیزیک پزشکی در ایتالیا

بورسیه فیزیک پزشکی
5/5 - (1 امتیاز)

بورسیه فیزیک پزشکی در ایتالیا

ICTP کارشناسی ارشد مطالعات پیشرفته برای کشورهای در حال توسعه

ددلاین: ۳۰ آوریل ۲۰۲۲، شنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

شرح کوتاه:

کارشناسی ارشد مطالعات پیشرفته در فیزیک پزشکی (MMP) یک برنامه آموزشی پیشرفته دو ساله است که به طور مشترک توسط ICTP و دانشگاه تریسته اجرا می شود. این برنامه برای ارائه فارغ التحصیلان جوان و امیدوار کننده فیزیک یا رشته های مرتبط (عمدتاً از کشورهای در حال توسعه) با آموزش های نظری و بالینی تحصیلات تکمیلی طراحی شده است تا ممکن است به عنوان فیزیکدان پزشکی بالینی در کشورهای خود شناخته شوند.

این برنامه شامل یک سال دوره های اساسی و پیشرفته (تدریس شده به زبان انگلیسی) است که با کمک کارشناسان شریک سازمان ملل متحد ICTP آژانس بین المللی انرژی اتمی تهیه شده است. به دنبال آن یک سال آموزش بالینی حرفه ای در یک بخش فیزیک پزشکی یک بیمارستان در شبکه آموزشی این برنامه صورت می گیرد.

معیارهای واجد شرایط بودن:

شایستگی: حداقل صلاحیت برای متقاضیان مدرکی معادل کارشناسی ارشد فیزیک یا رشته های مرتبط است. انتخاب نامزدها بر اساس عملکرد دانشگاهی، فعالیت پژوهشی و تجربه حرفه ای آنها در این زمینه خواهد بود. به داشتن زبان انگلیسی نیاز است. این برنامه برای فارغ التحصیلان واجد شرایط جوان (به طور کلی زیر ۳۰ سال) از کشورهایی که عضو سازمان ملل متحد، یونسکو یا اتحادیه اروپا هستند، باز است.

الزامات مطالعه:

علاوه بر معاینات دوره، کارشناسی ارشد مطالعات پیشرفته در فیزیک پزشکی شرکت کنندگان را ملزم به کار بر روی پایان نامه ای می کند تا در طول ماه آخر برنامه ارائه و دفاع شود. مدرک کارشناسی ارشد توسط دانشگاه تریسته تنها به آن دسته از نامزدهایی که با موفقیت تمام معاینات، آموزش های بالینی، و سایر الزامات را که ممکن است توسط کمیته کارشناسی ارشد تصمیم گیری شود، اعطا خواهد شد. شرکت کنندگان همچنین ملزم به شرکت در فعالیت های مداوم ICTP در زمینه های مرتبط با خود خواهند بود.

مزایای ارائه شده:

  • تعداد محدودی بورسیه جزئی یا کامل به نامزدهای موفق کشورهای در حال توسعه اعطا خواهد شد. ICTP همچنین بر اساس یک درخواست دقیق، هزینه های سفر و هزینه های دوره برای تعداد محدودی از نامزدهای موفق از کشورهای در حال توسعه که بورسیه کامل یا جزئی اعطا نمی شود را پوشش خواهد داد.

مدارک مورد نیاز:

  •  CV
  • رونویسی از مدرک دانشگاهی
  • توصیه نامه از دانشمندان ارشد آشنا با متقاضی. دانشمندانی که توصیه می کنند باید نشان دهند که آیا تماسی در ICTP دارند یا نه.

برای کسب اطلاعات بیشتر و درخواست به این لینک مراجعه کنید.

 

مشاوره اپلای | ثبت اطلاعات هویتی اپلای | نگارش استادی پلن | ثبت نام آزمون GRE Subject

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان