اهمیت وب سایت شخصی در اپلای

اهمیت وب سایت شخصی در اپلای

اهمیت وب سایت شخصی در اپلای

وب سایت شخصی

داشتن یک وب سایت شخصی که بتواند به سادگی پروفایل اکادمیک شما را ارئه دهد، کمک بزرگی در زمان مکاتبات و ایمیل فرستادن شما با اساتید می کند. زیرا در وب سایت خود می توانید در یک فضای جذاب به بهترین و ساده ترین شکل خود را معرفی می کنید. تقریباً هیچ دانشگاهی از شما داشتن وب‌سایت شخصی‌ را الزام نمی کند. چرا که اکثر دانشگاه‌ها، سوابق و دستاوردهای شما را در قالب CV یا پورتفولیو به صورت PDF از شما درخواست می کند.

طراحی سایت آکادمی

با این حال داشتن وب سایت شخصی چندین مزیت دارد که عبارتند از:

داشتن وب‌سایت شخصی، حرفه‌ای بودن شما را نشان می‌دهد و شما را از بسیاری از رقیبان متمایز می کند. زیرا وب‌سایت‌ها مانند یک کارت ویزیت عمل می‌کنند و هویت و راه ارتباطی با شما به حساب می‌آیند و بسیار شکیل تر و رسمی تر و حتی و بهتر از هر نوع شبکه‌ی اجتماعی بازخورد خواهند داشت. علاوه بر رزومه ای که در ایمیل برای استاد خود ارسال می کنید، در وب سایت شخصی خود نیز می توانید رزومه خود را بصورت بصری طراحی کنید و جلوه ای زیباتر و حرفه ای تر به آثار خود بدهید.

اگر وب سایت شما منظم و اکادمیک طراحی شده باشد نشان میدهد که شما فردی منظم، با برنامه هستید و این یک معیار بسیار مهم برای اساتید در پذیرش دانشجویی که قرار است با آن چندین سال کار کند است. احتمال اینکه استاد در ابتدا به سایت شما مراجعه کند نسبت به بررسی رزومه تکراری مانند سایر دانشجویان که بصورت PDF ارسال می کنند بسیار بالاست.

زیرا در این حالت کار مرور آثار شما راحت‌ترصورت می گیرد. فقط کافی‌ است که در متن ایمیل، آدرس وب‌سایت خودتان را بدهید و استاد را دعوت کنید تا با یک کلیک به دنیای آثار شما مراجعه کنند.

یکی دیگر از مزیت های وب سایت شخصی این است که معمولا رزومه محدودیت دارد و نمی توانید بیش از حد تعداد صفحات ان را بالا ببرید که این باعث می شود عملا اصل مطلب در مورد شما ناقص ارائه شود. از طرفی بسیاری از دانشگاه‌ها تعداد صفحات مشخص از شما می‌خواهند. راه حل مواجه با این مسئله داشتن یک وب سایت شخصی است.

در رزومه حرفه‌ای آکادمیک برای اپلای، امکان اضافه نمودن تصاویری از فعالیت های انجام شده توسط شما، فیلم های کوتاه این فعالیت ها و جزئیات فعالیت ها و کارهای تحقیقاتی، پایان‌نامه و … همراه هم امکان پذیر نیست. تنها روشی که می توان تمامی افتخارات و فعالیت های خود را نمایش دهید استفاده از یک وب‌سایت شخصی است.

یک وب سایت شخصی به اساتید کمک می کند تا شما را راحت تر پیدا کنند. با داشتن یک وب سایت شخصی ، یک مزیت رقابتی کسب خواهید کرد. از آنجایی که یک وب سایت شخصی شامل تجربه کاری و تحصیلاتی شما است، از این لحاظ مشابه رزومه است. اما یک رزومه مشتمل بر فیلم، عکس و متن. پویایی یک وب سایت شخصی از رزومه بیشتر است.

پرداخت هزینه اپلیکیشن فی ویزای کاناداپرداخت هزینه گواهی پذیرش کبک | پرداخت سویس فی | پرداخت هزینه کنفرانس خارجی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان