سایت پیدا کردن خانه در هلند | اجاره مسکن برای دانشجویان

سایت پیدا کردن خانه در هلند
5/5 - (1 امتیاز)

عناوین مقاله:

سایت پیدا کردن خانه در هلند

بسیاری از دانشجویان و افرادی که برای کسب درآمد وارد کشور هلند می شوند اولین دغدغه ای که در بدو ورود با آن رو به رو خواهند شد اجاره یا خرید مسکن برای اقامت است. از روش های مختلفی می توان مسکن مناسب برای شخص را پیدا کرد که یکی از به روز ترین و راحتترین روش ها مراجعه به سایت های املاک در هلند و یا سایت پیدا کردن خانه در هلند برای خرید و فروش و اجازه مسکن است. در این مقاله به ارائه لیستی کامل معرفی سایت جستوجوی خانه در هلند می پردازیم.

سایت جستوجوی خانه Ons Huis:

Ons Huis در ۱ سپتامبر ۱۹۱۱ با نام R.K. انجمن خانه سازی ما تاسیس شد. شرایط زندگی برای بسیاری از مردم در آن زمان بسیار بد بود. دولت قوانین کمی برای ساختن خانه ها اعمال کرد یا اصلاً قوانینی را اعمال نکرد. نتیجه این بود که بخش بزرگی از جمعیت ضعیف زندگی می کردند. تعدادی از مردم، از جمله آلفونس آرینز، کشیش وقت محله جاکوبوس، فهمیدند که نمی‌توان به این شکل ادامه داد: مسکن اجتماعی به شدت مورد نیاز بود. در اولین اساسنامه ر.ک. انجمن مسکن Ons Huis بیان می کند که آنها می خواهند خانه های خوبی بسازند تا بتوانند زندگی بهتری را به مردم ارائه دهند.

سایت جستوجوی Ons Huis به صورت رایگان و دسته بندی شده خانه و مسکن برای اجاره معرفی می کند.

ورود به سایت Ons Huis: لینک


سایت پیدا کردن خانه funda در هلند:

وب سایت funda هر روز به مدت ۲۰ سال است که عرضه و تقاضا را در بازار املاک و مستغلات به هم متصل می کند و به خریداران و فروشندگان، مستاجران و صاحبخانه ها و مشاوران املاک کمک می کنند و اکنون یکی از بزرگترین وب سایت ها در هلند هستند که هر ماه به طور متوسط ​​۵ میلیون نفر  که به دنبال خانه یا مکانی جدید برای جاه طلبی های تجاری هستند گرد هم می آیند.

Funda به شما در یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های زندگی‌تان کمک می‌کند: پیدا کردن یا فروش خانه. Funda به شما کمک می کند تا از طریق پلت فرم املاک و مستغلاتشان تجارت کنید. با داده ها، بینش ها و سرنخ ها و به طور مداوم پلت فرم و خدمات خود را بهینه می کنند تا بتوانید به راحتی و به طور موثر کار کنید.

ورود به سایت Funda: لینک


سایت جستوجوی خانه در هلند De Woonplaats:

De Woonplaats یک شرکت مسکن است که مسکن مقرون به صرفه، به ویژه در Enschede و (شرق) Achterhoek ارائه می دهد. این مجوعه ارائه دهنده ی پروژه های مسکن بسیاری است که با توجه به شرایط و دسته بندی های گوناگون می توان از آن استفاده کرد.

تغییرات عمده ای در دنیای اطراف ما در حال رخ دادن است. دی وون پلاتس می خواهد در این انتقال پیشتاز باشد. در زمینه املاک و مستغلات، این بدان معناست که این مجموعه کمتر و کمتر خود را تجویز می کند، اما به طور فزاینده ای دنیای ساخت و ساز را به چالش می کشد تا خانه های بهتر و کم مصرف تر را که خواسته های ساکنان آینده را برآورده می کند، بیابد. وقتی به همکاری با ساکنان و ذینفعان نگاه می کنیم، امکانات جدید و اشکال جدیدی از همکاری را نیز ارائه می دهند.

ورود به سایت De Woonplaats: لینک


سایت املاک در هلند Vesteda

آیا می خواهید یک آپارتمان یا خانه اجاره کنید؟ پیشنهاد مسکن در وب سایت Vesteda را به طور منظم بررسی کنید و به صورت رایگان ثبت نام کنید. در یکی از ۲۷۰۰۰ خانه اجاره ای که این وب سایت در سراسر هلند پیشنهاد میکند، احساس راحتی کنید؛ جستوجوی خانه در شهر هایی مانند آمستردام، گرونینگن، روتردام، ماستریخت، لاهه، هیرنوین، آلمر، آرنهم، لیوواردن، آمستلوین، Deventer

Vesteda یک سرمایه گذار مسکونی هلندی است که عمدتاً بر بخش اجاره متوسط ​​​​تمرکز دارد. Vesteda حقوق بازنشستگی و بیمه را در املاک مسکونی پایدار هلند سرمایه گذاری می کند. خانه هایشان عمدتاً در مناطق قوی اقتصادی و مناطق شهری واقع شده اند.

ورود به سایت Vesteda: لینک


 سایت های املاک در هلند

در ادامه به معرفی لیستی از سایت های املاک در هلند می پردازیم:

سایت های بروز رسانی شده ی اجاره خانه در هلند: خرداد ۱۴۰۲


مقاله مرتبط: وبسایت کاریابی در هلند


خرید و فروش و اجاره ملک و خانه در هلند | سایت پیدا کردن خانه در هلند | جستوجوی خانه در هلند | سایت های املاک در هلند | چگونه در هلند خانه اجازه کنیم؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان