مشاوره اپلای تلفنی | رزرو وقت مشاوره اپلای با کمترین هزینه

مشاوره تلنی اپلای
5/5 - (4 امتیاز)

عناوین مقاله:

مراحل مشاوره تلفنی اپلای در همیارپروژه

1- ثبت سفارش اولیه به همراه پرداخت هزینه (بدون پرداخت هزینه سفارشی ثبت نخواهد شد)

2- بررسی فرم درخواست توسط کارشناس و انجام هماهنگی برای توافق موضوع بحث

3- تحقیق و بررسی کارشناس بر اساس نیاز شما برای داشتن یک مشاوره مفید و سودمند

4- تماس واتساپ یا مستقیم بر پایه هماهنگی اولیه در زمان مقرر

ثبت درخواست رزرو وقت مشاوره تلفنی اپلای

سوالات متداول در پروسه مشاوره تلفنی اپلای تحصیلی

شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه بهمراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. وبسایت همیارپروژه نوین از سال 93 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.

  • موسسه رسمی مشاوره مهاجرت با شناسه ملی: 14011821805
  • لینک نماد اعتماد الکتریکی (بدون فیلتر شکن وارد شوید): ورود
  • لینک کانال تلگرام: ورود
  • لینک اینستاگرام: ورود
  • مدیریت گروه های هلند از طریق همیارپروژه در تلگرام: ورود

پاسخ: نمونه کتابچه های آماده شده مجموعه همیارپروژه را میتوانید در لینک های زیر مشاهده کنید.

  • کتابچه انگیزه نامه: ورود
  • کتابچه رزومه تحصیلی: ورود
  • کتابچه استادی پلن: ورود
  • کتابچه کاورلتر: ورود

پاسخ: در صورتی که بصورت فورس میخواهید نگارش انجام گیرد بصورت مستقیم به پشتیبان مجموعه همیارپروژه از طریق لینک زیر پیام داده و وضعیت را بررسی کنید:

  • راه ارتباطی با پشتیبان در تلگرام: ورود

فقط در مواردی که برای قرارداد مشاوره داشته باشید مشاوره حضوری صورت میگیرد. دقت کنید که مشاورین ما در بسیاری موارد در ایران حضور ندارند.

ابتدا اشتراکی متشکل از شما و کارشناس ایجاد میشود. شما میتوانید در اشتراکی که ایجاد شده قبل از مشاوره لیست سوالات خود را مطرح کنید تا مشاوره مفیدتر از پیش شود.

مشاوره اپلای

مشاوره تلفنی اپلای تحصیلی

مشاوره اپلای | تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور می‌تواند موفقیت بسیاری برای آینده کاری و موقعیت اجتماعی شما به ارمغان بیاورد. از این رو است که همواره یکی از اهداف اصلی اکثر دانشجویان تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور می باشد. آماده شدن برای تحصیل در کشورهای مختلف خارجی، مستلزم گام برداشتن در مسیر درست است.

انتخاب کشور و دانشگاهی مناسب برای ادامۀ تحصیل در رشته‌های گوناگون باید با دقت و هوشمندی انجام شود و دانشجویان باید از شرایط اخذ پذیرش دانشگاه هدف به طور کامل آگاه باشند. به عنوان نمونه مدرک آزمون های زبان در اخذ پذیرش تحصیلی الزامی است. اینکه چه آزمونی ارجحیت دارد وبرای اپلای در دانشگاه مقصد چه نمره ای را باید کسب کرد و چه مدارک دیگری نیز باید به دانشگاه ارسال شود، یک مشاوره اپلای می‌تواند این اطلاعات را برای دانشجویان فراهم کند.

چرا در مسیر اپلای به مشاوره نیاز داریم؟

به صورت کلی مراحل اپلای برای دانشگاه‌ها و کشور‌های مختلف با یکدیگر متفاوت است و  با نکات ریز و مهمی همراه است که بسیاری از افراد از آنها آگاه نیستند. که این امر باعث طولانی شدن روند اپلای و حتی عدم موفقیت در اخذ پذیرش می شود. زیرا در مسیر اپلای چند مرحله ضروری وجود دارد که هر شخصی که قصد اپلای را دارد بایستی از آن آگاهی داشته باشد.

این مراحل شامل انتخاب کشور و دانشگاه برای اپلای، شرکت در آزمون زبان، پیدا کردن استاد، اپلای و ارسال مدارک و تکمیل اپلیکیشن فی می باشد. که هر یک حاوی نکات مهمی می باشد که ضرروی است از آن آگاهی داشته باشند.

متقاضیان در هر مرحله باید نکات مشخصی را رعایت کنند و مدارک و فرم‌های مشخصی استفاده کرده و ارائه دهند. مبهم بودن بعضی مراحل، گاهی باعث می‌شود که دانشجویان ناامید و خسته ‌شوند. حتی گاهی از برنامۀ تحصیلی خود انصراف می‌دهند. سردرگم بودن و دلسرد شدن در اخذ پذیرش تحصیلی اتفاق رایج بین متقاضیان است. که این امر ناشی از عدم آگاهی می باشد و مشکلی حیاتی محسوب نمی شود و با یک مشاوره ساده حل شدنی است.

تجربه و مهارت مشاوران مؤسسه‌های اعزام به گونه‌ای است که تمام مراحل اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی را شامل می‌شود. با انتخاب درست در زمینه مشاوره و دریافت راهنمایی و مشاوره مناسب می توانید شانس دریافت پذیرش خود را افزایش داده و پروسه اپلای کم استرسی را تجربه کنید. در ادامه، انواع خدمات مشاورۀ اپلای را مورد شرح و بررسی قرار می‌دهیم.

مشاوره پذیرش تحصیلی

مجموعه مشاوره تحصیلی همیارپروژه در زمینه‌ی مشاوره‌ تحصیل در خارج و مشاوره اپلای خدمات ارائه می دهد. مشاوران حرفه ای ما می توانند تجربه خوبی برای شما به ارمغان بیاورند و شما خواهید توانست اطلاعات دقیق و به روزی از موضوعاتی را که مد نظر است به‌ دست آورید. 

چنانچه شما هم تمایل دارید شرایط خود را برای ادامه تحصیل در دانشگاه‌های خارج و همین‌طور سرمایه‌گذاری در کشورهای دیگر بسنجید، مشاوران ما می‌توانند با تعیین وقت قبلی به‌ صورت تلفنی با بررسی سوابق تحصیلی و شرایط موجود، بهترین گزینه‌ها را به شما پیشنهاد دهند.

جلسات مشاوره اپلای تلفنی با تعیین وقت قبلی و با بررسی رزومه تحصیلی شما همراه است. ما می‌توانیم پیشنهاد‌های متفاوتی در زمینه‌ی فعالیت شما بدهیم و این می‌تواند تصمیم گیری شما را دچار چالش کرده و افق‌های جدیدی را برای شما معرفی کند.

توسط
تومان