دریافت بورسیه کارشناسی ارشد در اروپا

دریافت بورسیه کارشناسی ارشد
5/5 - (1 امتیاز)

1. دریافت بورسیه کارشناسی ارشد دانشگاه NMBU نروژ

رشته ها:

  • زیست شناسی و اخلاق جانوری
  • علوم دامی
  • دامپزشکی

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۵/۱۹

شرح موقعیت:

دامپزشکان در زمینه های تخصصی زیر می خواهند: مغز و اعصاب، انکولوژی/طب داخلی، پزشکی اورژانس/مراقبت های ویژه و کلینیک های سرپایی. در درخواست مشخص کنید که برای کدام یک از موقعیت هایی که درخواست می کنید.

کمک به تحقیقات و مراقبت از بیماران بستری، عمدتاً در منطقه تخصصی خودشان، و همچنین در سایر مناطق تخصصی در بیمارستان دامپزشکی برای حیوانات کوچک در صورت لزوم. نظارت بر دانشجویان دامپزشکی و مراقبت از حیوانات در کلینیک. جمع آوری و جابجایی نمونه، آماده سازی بیماران قبل از عمل و نظارت بر بیماران در حین و بعد از عمل.

درخواست پذیرش: لینک


2. دریافت بورسیه کارشناسی ارشد دانشگاه Basel سوئیس

رشته ها:

  • چشم پزشکی
  • پرستار

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۵/۱۱

شرح موقعیت:

موسسه چشم پزشکی مولکولی و بالینی بازل (IOB) به دنبال یک پرستار مطالعه کننده برای حمایت از تیم مطالعه در سایت کلینیک چشم در بازل، فوری یا با تعیین وقت قبلی می باشد. IOB یک موسسه تحقیقاتی مرتبط با دانشگاه بازل است که تحقیقات پایه و بالینی در زمینه چشم پزشکی را ترکیب می کند. ماموریت آن هدایت نوآوری برای درک بهتر بینایی و بیماری های آن و توسعه درمان های جدید برای کاهش بینایی است.

آموزش به عنوان MTA/MPA، پرستار مطالعه، dipl. مراقبت و غیره تجربه حرفه ای در زمینه چشم پزشکی / مدیریت کیفیت آشنایی با تشخیص های چشمی تجربه در انجام مطالعات دانش عملکرد بالینی خوب (GCP).

درخواست پذیرش: لینک


3. اخذ بورسیه کارشناسی ارشد دانشگاه Wageningen هلند

رشته ها:

  • مهندسی برق
  • مهندسی زیستی
  • مهندسی صنایع

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۶/۰۹

شرح موقعیت:

در حال حاضر، ما به دنبال یک محقق با استعداد طراحی محور با تخصص و استعداد در زمینه تجزیه و تحلیل داده های حسگر با علاقه شدید به توسعه الگوریتم های مبتنی بر داده های حسگر برای نظارت بر سلامت و رفاه حیوانات هستیم.

تیم تحقیقاتی ما به عنوان بخشی از برنامه نوآوری در سطح بعدی علوم حیوانی (NLAS) (اینجا)، به سمت توسعه یک پلت فرم مبتنی بر داده های حسگر برای نظارت بر سلامت و رفاه حیوانات در زمان واقعی، پروژه ای هیجان انگیز را هدایت می کند. نامزد منتخب به برنامه طراح دکترای مهندسی (EngD) خواهد پیوست.

درخواست پذیرش: لینک


4. بورسیه کارشناسی ارشد دانشگاه Skogforsk سوئد

رشته ها:

  • علم محیط زیست

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۶/۰۹

شرح موقعیت:

دریافت بورسیه کارشناسی ارشد | کنترل موثر و دقیق کار دروگر کلید سازگاری مشتری و بهره وری منابع است. ما به دنبال شما هستیم که می خواهید با استفاده هوشمندانه از داده های جنگل به افزایش ارزش چوب کمک کنید!

مواد خام تجدید پذیر از جنگل به عنوان بخشی از اقتصاد زیستی روزانه به چوب اره، کاغذ، بسته بندی و انرژی تبدیل می شود. کلید رقابت بین المللی و پایداری مشتری مداری و کارایی در زنجیره ارزش است. بنابراین یکی از حوزه های اصلی Skogforsk کنترل و پیگیری کار دروگر و حمل کننده است.

درخواست پذیرش: لینک


5. دریافت بورسیه کارشناسی ارشد دانشگاه Skogforsk سوئد

رشته ها:

  • ژئوانفورماتیک (GIS)

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۶/۰۹

شرح موقعیت:

توسعه جنگلداری دیجیتال و منابع اطلاعاتی آن به سرعت در حال پیشرفت است. ما برای استفاده از این مزیت برای توسعه پایدار جنگلداری سوئد به تقویت نیاز داریم. داده ها را می توان برای توصیف ماهیت و پتانسیل جنگل، زمین های جنگلی و جاده های جنگلی و همچنین برای تجزیه و تحلیل جریان ها، ایجاد سناریوها و ارزیابی استراتژی ها استفاده کرد. بسیاری از این منابع داده حاوی داده های جغرافیایی مرجع هستند و تجسم با نقشه ها راهی مهم برای درک نتایج می شود.

درخواست پذیرش: لینک


6. دریافت بورسیه کارشناسی ارشد دانشگاه Basel سوئیس

رشته ها:

  • فناوری ماشین آلات ساختمانی
  • جنگلداری

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۵/۲۴

شرح موقعیت:

علاوه بر وظایف سایت “Botanik” در بازل، وظیفه اصلی شما عملیات جرثقیل و کارهای مختلف تعمیر و نگهداری در سایت خارجی در هلشتاین است. تعمیر و نگهداری تاسیسات و سیستم های فنی در سایت SCC II (مدیریت ابزار/مواد، تعمیر و نگهداری الکترونیک، نرده ها، مسیرها و غیره) عملکرد تاور کرین (نوع Liebherr 150 EC-B، تایید شده برای حمل و نقل افراد) از زمین و از گوندولا تعمیر و نگهداری فنی (کارهای تعمیر و نگهداری جزئی، خدمات روانکاری) تاور کرین و تجهیزات حفاظت فردی

درخواست پذیرش: لینک


7. اخذ بورسیه کارشناسی ارشد دانشگاه NMBU نروژ

رشته ها:

  • شیمی تجزیه
  • شیمی معدنی

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۵/۱۰

شرح موقعیت:

دریافت بورسیه کارشناسی ارشد | در دانشکده علوم محیطی و مدیریت طبیعت (MINA) یک جای خالی برای یک موقعیت تمام وقت به عنوان مهندس ارشد در شیمی تجزیه وجود دارد. این موقعیت بخشی از بخش فنی در MINA است. این بخش دارای وظایف پشتیبانی مربوط به فعالیت های آموزشی و پژوهشی دانشکده است. این موقعیت شامل تحقیقات و پشتیبانی آموزشی است که در آن تعیین ترکیبات معدنی در نمونه‌های آب، خاک و مواد بیولوژیکی از اهمیت بالایی برخوردار است.

این کار شامل سطح زیادی از تماس با دانشجویان از طریق دوره های آزمایشگاهی و فعالیت های تجزیه و تحلیل در ارتباط با پایان نامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا است. این آزمایشگاه دارای یک پارک تجهیزات مدرن است و این موقعیت مستلزم فرصت های خوبی برای پیشرفت حرفه ای در شیمی تجزیه است.

درخواست پذیرش: لینک


پیشنهاد مطالعه: پرداخت هزینه پذیرش | اپلیکیشن فی دانشگاه های سوئد | پرداخت هزینه پست UEMS


دریافت بورسیه کارشناسی ارشد |

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان