کانال تلگرام اپلای | گروه تلگرام مهاجرت تحصیلی

کانال تلگرام اپلای

عناوین مقاله:

کانال تلگرام اپلای | گروه تلگرام مهاجرت تحصیلی

با گسترش اینترنت و سرعت بیشتر در جا به جایی اطلاعات به راحتی می شود در سایت های موجود اطلاعات کاربردی و مفید بسیاری در زمینه اپلای و مهاجرت تحصیلی به دست آورد. این اطلاعات می توانند در مواقعی غلط و نادرست باشند و استفاده از آنها تاثیر منفی در عملکرد افراد داشته باشند. مجموعه همیارپروژه نوین برای دسترسی آسان به اطلاعات معتبر و به روز و سرعت بیشتر در انتقال اطلاعات مورد نیاز اپلای و مهاجرت تحصیلی کانال تلگرام اپلای همیارپروژه را تشکیل داده تا افراد بدون نیاز به جستوجو در سایت های مختلف به پاسخ سوالات و اطلاعات مورد نیاز خود دست یابند.

آدرس کانال تلگرام مهاجرت: لینک

کانال تلگرام مهاجرت تحصیلی همیارپروژه نوین به طور روزانه فعال بوده و اطلاعات زیر را به مخاطبین مجموعه ارائه می دهد:

  • به روزترین اخبار مهاجرتی و محدودیت های موجود
  • نکات مهم نگارش انگیزه نامه،توصیه نامه، رزومه و تمامی نامه های مکاتباتی اپلای
  • نکات مهم در رابطه با گردآوری مدارک اپلای و مهاجرت تحصیلی
  • معرفی سایت فاندیاب آمریکا و فاندیاب اروپا
  • معرفی سایت های کاریابی اروپا و آمریکا
  • معرفی سایت های کاربردی و اپلیکیشن های یادگیری زبان
  • معرفی روزانه بورسیه تحصیلی و فاند
  • مشاوره و ارائه مهمترین نکات درخواست ویزا
  • مشاوره تحصیلی در رابطه با بهترین روش های اپلای و مهاجرت تحصیلی

برای ورود به کانال تلگرام همیارپروژه روی تصویر کلیک کنید:

گروه تلگرام مهاجرت تحصیلی


گروه تلگرام مهاجرت تحصیلی

  • پوشش دهی اخبار مهاجرتی

کشور های مختلف و دانشگاه های مختلف برای بالابردن و ارتقاء سطح رفاه مردم جامعه و جذب مهاجران ممکن است قوانین مهاجرتی خود را تغییر داده و راه ورود دانشجویان و متخصصان را به کشور خود تسهیل کرده و یا قوانین سختگیرانه ای وضع کنند. کسب اطلاع از این قوانین و اخبار می تواند برای دانشجویان ایرانی و یا متخصصانی که قصد مهاجرت به کشور های خارجی را دارند بسیار مفید باشد. شما می توانید با دنبال کردن کانال تلگرام اپلای همیارپروژه نوین از به روزترین اخبار مهاجرت بهره مند شوید.

  • معرفی سایت فاند یاب و کاریابی

بسیاری از سایت ها در اروپا و آمریکا با این هدف که مهمترین بورسیه ها و فاند های تحصیلی در تمامی مقاطع را به دانشجویان معرفی کنند طراحی شده اند. این سایت ها معتبر بوده و با توجه به ددلاین های هر بورسیه و اسکالرشیپ آنها را به مخاطبان ارائه می دهند. جستوجو و یافتن این سایت ها برای دانشجویان می تواند کاری وقتگیر و خسته کننده باشد. به همین سبب گروه ما به گردآوری لیستی از این فاندیاب ها پرداخته است و سایت های معتبر فاندیاب اروپا و آمریکا را با بیشترین تنوع دانشگاهی به مخاطبان کانال تلگرام اپلای همیارپروژه معرفی کرده است.

دانشجویان و فارغ التحصیلانی که قصد اخذ پذیرش با فاند و بورسیه و یا شرکت در فرصت های مطالعاتی را دارند می توانند به راحتی از طریق #فاندیاب در کانال همیارپروژه به این لیست ها دسترسی داشته باشند.

بخش معرفی سایت کانال همیارپروژه صرفا مختص سایت های فاندیاب نبوده و متخصصان و افرادی که به دنبال شغل و کار در کشور های مختلف هستند می توانند از سایت کاریابی در اروپا و آمریکا که در کانال تلگرام همیارپروژه لیست شده نیز استفاده کرده و شغل مناسب خود را در هر کشوری که علاقه دارند پیدا کرده و درخواست ارسال کنند.

همچنین کانال تلگرام مهاجرت ما به معرفی سایت های اجاره خانه در کشور های مختلف مانند آمریکا، آلمان، ایتالیا، هلند و … نیز می پردازد. دسترسی به کانال تلگرام اپلای همیارپروژه به شما این امکان را می دهد که به معتبر ترین سایت های مهاجرتی و تحصیلی دسترسی داشته باشید.

  • معرفی بورسیه تحصیلی تمامی مقاطع

کانال تلگرام همیارپروژه یکی از فعالترین کانال های اپلای و مهاجرت تحصیلی است که بورسیه های کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری و پسادکتری در تمامی رشته های تحصیلی را معرفی می کند. شما می توانید به تفکیک مقطع تحصیلی، کشور مورد نظر و یا رشته تحصیلی در گروه تلگرام مهاجرت تحصیلی همیارپروژه جستوجو کنید و برای بورسیه های مورد نظر خود اقدام کنید.

  • نکات نگارشی و ویرایش نامه های مکاتباتی

یکی از مهمترین بخش های هر درخواست موقعیت تحصیلی و کاری ارائه یک سری نامه ها و مدارک مهم است که نحوه نگارش و قالب بندی آنها می تواند بر روی پذیرش یا رد درخواست شما تاثیر گذار باشد. یکی از مطالب مفیدی که در کانال تلگرام همیارپروژه نوین انتشار داده می شود نکان مهم نگارش انگیزه‌نامه، نگارش توصیه نامه، نگارش CV و رزومه، نگارش کاورلتر و … می باشد. همچنین می توانید از نمونه نامه های مکاتباتی انتشار داده شده در کانال تلگرام ما بهره مند شوید.

  • مشاوره و راهنمایی صفر تا صد اپلای

شاید بتوان گفت مهمترین بخش از مطالب کانال تلگرام همیارپروژه مطالبیست که در قالب راهنمایی و مشاوره اپلای ارائه می شود. نکات مهمی که باید قبل و حین پروسه ی اپلای به آنها توجه کرد. پاسخ به سوالاتی که ذهن بسیاری از متقاضیان را مشغول کرده و پاسخ به آنها فقط با داشتن تجربه در این زمینه امکان پذیر است.

مجموعه همیارپروژه نوین امید دارد با ارائه مطالب مفید و تاثیرگذار در زمینه اپلای و مهاجرت تحصیلی در کانال تلگرام خود به دانشجویان و متقاضیان اپلای کمک کند تا بهترین تجربه را در مسیر اخذ پذیرش تحصیلی و شغلی خود داشته باشند.

ورود به کانال تلگرام مهاجرت تحصیلی:

لینک کانال تلگرام


مقالات مرتبط: کار دانشجویی در کشور آمریکا | انواع بورسیه برای تحصیل در خارج | بورسیه DAAD آلمان


 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان