معرفی پوزیشن دکتری با درآمد در هلند

پوزیشن دکتری با درآمد در هلند
5/5 - (1 امتیاز)

عناوین مقاله:

پوزیشن دکتری با درآمد در هلند دانشگاه Utrecht 

حوزه های تحصیلی:

  • جغرافیای فیزیکی
  • ژئومورفولوژی
  • سیاره شناسی
  • زمین شناسی

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۲/۲۱

شرح موقعیت:

دپارتمان جغرافیای فیزیکی (دانشکده علوم زمین) به عنوان بخشی از پروژه “تعریف نقش تصعید یخ ها در هدر رفتن انبوه در منظومه شمسی” به دنبال یک داوطلب دکترا است.

این پروژه تفسیر تصاویر ماهواره‌ای و شبیه‌سازی‌های آزمایشگاهی در محفظه‌های محیطی را که می‌توانند فشارها و دماهای پایین جو را شبیه‌سازی کنند، ترکیب می‌کند تا برای اولین بار نقش تصعید یخ‌ها در هدر رفتن انبوه (مانند لغزش‌ها و جریان‌های انبوه) را در بدنه‌های سنگی مختلف مشخص کند. به طور خاص، مریخ، سرس، عطارد، وستا، دنباله دارهای ۶۷P و ۹P، ماه و زمین هدف قرار می گیرند.

ارسال درخواست پذیرش: لینک


پوزیشن دکتری با درآمد در هلند دانشگاه Wageningen 

حوزه های تحصیلی:

  • علوم گیاهی
  • زراعت
  • زیست شناسی
  • بوم شناسی

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۱/۱۷

شرح موقعیت:

آیا علاقه مند به درک چگونگی استفاده از تنوع محصول برای مدیریت اندازه و ترکیب فلور علف های هرز هستید؟ سپس ممکن است در دانشگاه و تحقیقات Wageningen فرصت عالی برای شما داشته باشیم تا تحقیقات دکترای خود را شروع کنید. شما در یافتن جایگزین‌های زیست‌محیطی بیشتر برای کنترل شیمیایی فعلی علف‌های هرز که اثرات منفی زیست‌محیطی و سلامتی آن‌ها شناخته شده‌اند، کمک خواهید کرد.

وظایف و مسئولیت های شما عبارتند از:

جمع آوری اطلاعات در مورد چگونگی تأثیرات متفاوت محصولات بر گونه های مختلف علف های هرز، به ویژه از طریق رقابت پذیری آنها و گزینه های کنترل مستقیمی که ارائه می دهند. با استفاده از مدل جمعیتی مبتنی بر صفات علف‌های هرز، چگونگی شکل‌دهی چرخش زراعی به جامعه گونه‌های علف‌های هرز را بررسی کنید. انتشار نتایج در مجلات با تاثیر بالا از مشارکت در آموزش استقبال می شود.

ارسال درخواست پذیرش: لینک


پوزیشن دکتری با درآمد در هلند دانشگاه Royal Netherlands Institute for Sea Research (NIOZ)

حوزه های تحصیلی:

  • اقیانوس شناسی
  • علوم زمین
  • شیمی محیطی (biogeo)
  • زیست شناسی دریایی
  • علوم طبیعی

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۱/۲۳

شرح موقعیت:

پروژه EASI موقعیت اعلام شده بخشی از یک پروژه مشترک بین المللی بزرگ در زمینه ناپایداری های ورقه یخی شرق قطب جنوب (EASI) با کنسرسیوم چند رشته ای از دانشمندان است که حول سه اکتشاف با R.V می چرخند. قطبی به بخش اقیانوس هند قطب جنوب. هدف کلی بررسی تاریخچه ورقه یخی قطب جنوب شرقی (EAIS) و تعامل آن با تغییرات در گردش اقیانوس جنوبی است، جایی که اکسپدیشن دوم، EASI-2 بر تعاملات بین اقیانوس جنوبی و EAIS تمرکز دارد.

EAIS بزرگترین توده یخی قاره ای در جهان است و ممکن است نسبت به تغییرات دما آسیب پذیرتر از آنچه قبلا تصور می شد باشد. بنابراین با توجه به افزایش احتمالی سطح دریا در آینده نزدیک، به طور بالقوه یک غول خفته است. در حال حاضر، EAIS تا حدودی محافظت می شود زیرا ساختار ستون آب فعلی از نفوذ چنین آب های گرم اقیانوسی جلوگیری می کند.

با این حال، این ممکن است تغییر کند زیرا موقعیت و قدرت جریان قطبی قطب جنوب (ACC) در آینده نزدیک تغییر می کند، همانطور که در گذشته اتفاق افتاده است. برای تعیین حساسیت فعلی EAIS در آب و هوای گرم، هدف اکسپدیشن EASI-2 ثبت تاریخچه موقعیت ACC و دیگر جبهه‌های اصلی اقیانوس جنوبی و کشف آنچه باعث تغییرات در گذشته شده است.

ارسال درخواست پذیرش: لینک


پوزیشن دکتری با درآمد در هلند دانشگاه Maastricht

حوزه های تحصیلی:

  • علوم تربیتی

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۲/۱۰

شرح موقعیت:

چه شرایطی را باید برای فراگیران در آموزش عالی ایجاد کنیم تا مهارت های یادگیری خودتنظیمی را توسعه دهند و از این فناوری با استفاده از (یادگیری) به روشی مؤثر (یعنی افزایش یادگیری عمیق و حفظ یادگیری) و کارآمد (یعنی حجم کار قابل مدیریت برای اساتید و دانشجویان)؟ اگر این سوال شما را مجذوب خود می کند و خود را در شرایط ارائه شده در زیر می شناسید، ممکن است همکار جدید ما شوید!

یادگیری خودتنظیمی (SRL) یک عنصر حیاتی است که به موفقیت یادگیرندگان کمک می کند و می توان آن را به عنوان یک فرآیند عمدی و چرخه ای تعریف کرد که در آن مهارت های شناختی و فراشناختی برای برنامه ریزی، نظارت و تأمل در یک کار یا زمینه خاص برای دستیابی به کار می رود. اهداف درونی یا بیرونی اجرای موثر و کارآمد به عوامل زمینه ای مختلفی از جمله استفاده از فناوری در پشتیبانی از توسعه SRL بستگی دارد.

ارسال درخواست پذیرش: لینک


پوزیشن دکتری با درآمد در هلند دانشگاه TU Delft

حوزه های تحصیلی:

  • فیزیک
  • ریاضیات
  • مهندسی
  • علوم زمین

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۲/۱۰

شرح موقعیت:

تغییرات طولانی مدت جاری در جزر و مد اقیانوس ممکن است عواقب شدیدی برای محیط های ساحلی و سیستم های اکولوژیکی داشته باشد. درک ما از این تغییرات تاکنون تنها بر اساس تجزیه و تحلیل سوابق اندازه گیری جزر و مد ساحلی خوشه ای و پراکنده و برخی مطالعات مبتنی بر مدل بوده است.

هدف این پروژه دکترا افزایش درک ما از طریق

۱) نقشه برداری از تغییرات بلندمدت جهانی در جزر و مد اقیانوس ها از داده های ارتفاع سنج رادار ماهواره ای چند ماموریتی، شامل آب های ساحلی است. و

۲) کمی کردن سهم چهار فرآیند محرک در تغییرات مشاهده شده. علاوه بر این، ما تأثیر تغییرات بلندمدت جهانی در جزر و مد اقیانوس را بر دریای جزر و مدی وادن ارزیابی خواهیم کرد.

ارسال درخواست پذیرش: لینک


پوزیشن دکتری با درآمد در هلند دانشگاه Eindhoven 

حوزه های تحصیلی:

  • فیزیک

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۲/۰۲

شرح موقعیت:

سیلیکون اساس جامعه اطلاعاتی کنونی را تشکیل می دهد که در افزایش رفاه انسان نقش دارد. با این حال، تقاضای بی پایان برای محاسبات قدرتمندتر وجود دارد. برنامه ملی تعالی «مواد برای عصر کوانتومی» (QuMat) با هدف ارائه مواد اولیه با حالت‌های کوانتومی منسجم، بهره‌برداری از حفاظت توپولوژیکی و کاوش رابط‌های ترکیبی نور-ماده است. این‌ها محاسبات کلاسیک را قادر می‌سازند تا قدرتمندتر و کارآمدتر شوند و در عین حال محاسبات کوانتومی را ارتقاء دهند.

ارسال درخواست پذیرش: لینک


پوزیشن دکتری با درآمد در هلند دانشگاه Amsterdam (UvA)

حوزه های تحصیلی:

  • ریاضیات
  • علوم کامپیوتر
  • هوش مصنوعی

ددلاین: ۱۴۰۲/۰۱/۱۲

شرح موقعیت:

هدف پروژه ما استفاده از یادگیری ماشینی برای توسعه ابزارهای پشتیبانی تصمیم گیری بهتر برای بهبود فرآیندهای مراقبت های بهداشتی است. مراقبت های بهداشتی تحت فشار فزاینده ای قرار دارد و پزشکان مراقبت های بهداشتی نمی توانند بر تأثیرات همه تصمیمات خود نظارت کنند. برنامه ریزی بد و تصمیم گیری عجولانه می تواند منجر به عوارض جانبی ناخواسته مانند زمان انتظار زیاد برای اتاق عمل یا شلوغی بیش از حد در بخش ریکاوری شود.

ما معتقدیم که بسیاری از این مسائل را می توان با استفاده مناسب از داده ها در برنامه ریزی و کنترل فرآیندهای مراقبت های بهداشتی اجتناب کرد. به جای تکیه بر فرضیات ساده‌سازی برای ایجاد مدل‌های نظری ظریف، همانطور که در بسیاری از تحقیقات منتشر شده استفاده می‌شود، هدف ما توسعه مدل‌های مبتنی بر داده است که در عمل قابل استفاده هستند و با مقررات حریم خصوصی فعلی مطابقت دارند.

این تحقیق به ترکیبی از تجزیه و تحلیل داده ها و یادگیری ماشین، برای انجام مدل سازی پیش بینی، و تحقیقات عملیاتی، برای انجام مدل سازی ریاضی نیاز دارد. یک نقطه شروع کلیدی، بهبود برنامه ریزی جراحی با استفاده از مجموعه داده جامع و جدید از سناریوهای زندگی واقعی است. این تحقیق با همکاری بیمارستان ها انجام خواهد شد.

ارسال درخواست پذیرش: لینک


مقاله مرتبط: تفاوت اسکالرشیپ و فلوشیپ | پرداخت هزینه پذیرش | اپلیکیشن فی دانشگاه های سوئد


ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان