پرداخت هزینه کنفرانس خارجی، همایش و نمایشگاه بین المللی

پرداخت هزینه کنفرانس خارجی
5/5 - (3 امتیاز)

عناوین مقاله:

مراحل پرداخت هزینه کنفرانس خارجی در همیارپروژه

1. تکمیل فرم توسط شما

2. تشکیل گروه توسط مجموعه همیارپروژه نوین در کوتاه ترین زمان ممکن

3. گرفتن قیمت ارز مورد نظر

4. بررسی اطلاعات حساب مقصد جهت پرداخت

5. پرداخت امن در کمترین زمان ممکن توسط مجموعه همیارپروژه نوین ( برای پرداخت لطفا ددلاین و نوع پرداخت را در نظر داشته و به کارشناسان مجموعه اطلاع دهید.)

فرم درخواست پرداخت هزینه کنفرانس خارجی

سوالات متداول در زمینه پرداخت هزینه کنفرانس خارجی

شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه بهمراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. وبسایت همیارپروژه نوین از سال 93 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.

  • موسسه رسمی مشاوره مهاجرت با شناسه ملی: 14011821805
  • لینک نماد اعتماد الکتریکی (بدون فیلتر شکن وارد شوید): ورود
  • لینک کانال تلگرام: ورود
  • لینک اینستاگرام: ورود
  • مدیریت گروه های هلند از طریق همیارپروژه در تلگرام: ورود

پاسخ: در صورتی که بصورت فورس میخواهید پرداخت انجام گیرد بصورت مستقیم به پشتیبان مجموعه همیارپروژه از طریق لینک زیر پیام داده و وضعیت را بررسی کنید:

  • راه ارتباطی با پشتیبان در تلگرام: ورود

راهنمای پرداخت هزینه کنفرانس خارجی

هر ساله در زمینه های علمی، هنری، فرهنگی، اقتصادی و … در سرتاسر جهان کنفرانس ها و همایش های بین المللی متعددی برگزار می شود . شرکت در این همایش ها برای هر طیف از مردم که علاقه مند هستند جذابی می باشد که این قاعده برای مردم عزیز ایران نیز مستثنی نمی باشد.

علاوه براین یکی از مهم ترین فعالیت علمی که بسیار در تقویت رزومه تاثیر دارد، شرکت در کنفرانس ها و سمینارهای معتبر بین المللی است. این زمینه به خصوص برای افرادی که به دنبال اپلای برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری هستند تا بتوانند از بورسیه های تحصیلی برخودار شوند بسیار مورد توجه است. دلیل این امر این است که پذیرش دانشجویان رقابتی است و بستگی به رزومه شما دارد و افرادی که دارای بالاترین توانایی ها باشند توسط دپارتمان پذیرش دانشگاه مربوطه انتخاب می شوند. در این بین نگارش مقالات آکادمیک یکی از بهترین و موثرترین راهکار برای بالابردن شانس پذیرش همراه با فاند است.

در مواردی که پدیدآورندگان مقالات علمی، مقاله های خود را به یک کنفرانس ارائه می دهند، مشابه با مجله های خارجی، موسسه برگزار کننده کنفرانس بین المللی نیز پس از دریافت یک نسخه از چکیده مقاله، در مدت زمانی مشخص آن مقاله را مورد بررسی قرار می دهد و تصمیم خود را برای پذیرش و یا رد آن مقاله را به اطلاع نویسنده یا نویسندگان مقاله می رسانند.

سمینار ها و کنفرانس های بین المللی معمولاً هزینه هایی را جهت ثبت نام به منظور شرکت افراد در آن رویداد دریافت می کنند. از این رو موسسه برگزار کننده کنفرانس معمولا هزینه ای را تحت عنوان Acceptance Fee از پدید آورنده مقالات علمی به منظور ارائه متن کامل مقاله در کتابچه مقالات همایش دریافت می کند. مبلغ این هزینه ها با توجه به نوع کنفرانس و تعداد صفحات مقاله و وجود یا عدم وجود تصاویر رنگی از ۱۰ دلار تا ۱۰۰۰ دلار تغییر کند. در مورد بعضی از نمایشگاه ها یا همایش ها نیز لازم است بلیط تهیه شود و در مواردی شامل هزینه های اقامت (هتل) و پذیرایی نیز می شود.

نحوه شرکت در کنفرانس های بین المللی

وب سایت های گوناگونی در سطح دنیا وجود دارند که می توانید با جستجوی موضوعی در آنها، کنفرانس ها و همایش های متعدد را در زمینه تخصصی خودتان بیابید. از میان تمامی سایت های ارائه دهنده اطلاعات کنفرانس ها، سایت allconferences معروفترین درگاه آشنایی با کنفرانس های معتبر بین المللی است. قابل ذکر است، تمامی خدمات این سایت رایگان بوده و به راحتی می توان بر اساس نام کنفرانس، موضوعات و زیر موضوعات، نام کشورها و تاریخ، کنفرانس ها را جستجو و مشاهده کنید. البته سایت های دیگری نیز وجود دارند که ارائه دهنده اطلاعات کنفرانس ها و همایش ها هستند که عبارتند از:

  • وبسایت Conferencealerts
  • کنفرانس های بین المللی ELSEVIER
  • سایت ارائه دهنده اطلاعات کنفرانس های worldconferencealerts
  • سایت اطلاعات سمینارهای بین المللی allconferencealert
  • موسسه بین المللی مهندسین و پژوهشگران theiier.org
  • سمپوزیوم بین المللی چالش ها و مکانیک انرژی nscj.co.uk
  • انجمن مهندسان مکانیک آمریکا asme.org
  • انجمن بین المللی دانشگاهی iafor.org
  • کنفرانس جهانی روانشناسی ، مشاوره و راهنمایی wcpcg.org
  • موسسه بین المللی مهندسین iieng.org
  • انجمن ریاضیات صنعتی و کاربردی siam.org
  • کنفرانس بین المللی پیشرفت در علوم غذایی icafs.org
  • کنفرانس انجمن جامعه شناسی اروپا europeansociology.org

پرداخت هزینه های کنفرانس های بین المللی و نمایشگاه ها یا همایش های خارجی

برای پرداخت هزینه های مرتبط با کنفرانس های بین المللی و نمایشگاه ها یا همایش های خارجی با استفاده از خدمات همیار پروژه ، لازم است نخست روش پرداخت این هزینه ها را مشخص نمایید. هر یک از این روش ها به صورت زیر می باشند:

در صورتی که قصد شرکت در کنفرانس های بین المللی در زمینه های علمی، تجاری، مخابراتی، رسانه های عمومی، آموزشی، حقوقی و سایر کنفرانس ها را دارید ، شما می بایست برای شرکت در این گونه همایش ها هزینه هایی را برای ثبت نام و یا ارائه مقالات خود با استفاده از مسترکارت و ویزاکارت پرداخت نمایید.

پرداخت هزینه گواهی پذیرش کبک | پرداخت سویس فی | پرداخت هزینه کنفرانس خارجی

پرداخت هزینه کنفرانس خارجی به روش های زیر است :

۱) پرداخت از طریق مسترکارت و ویزاکارت

۲) پرداخت هزینه کنفرانس از طریق حواله سوئیفت و یا وسترن یونیون و . . .

 

هزینه کنفرانس از طریق ویزا کارت یا مستر کارت (Visa Card/Master Card)

اگر پس از انجام مراحل پرداخت هزینه های کنفرانس به گزینه پرداخت از طریق Visa/Master رسیدید، شماره کارت (Card Number) و تاریخ انقضای کارت (Expiration Date) خواسته شد، از نوع پرداخت هایی است که با ویزا کارت یا مستر کارت قابل انجام است. در این حالت جهت پرداخت هزینه نمایشگاه یا همایش با ویزا کارت یا مستر کارت، پس از ثبت سفارش می توانید اقدام به ثبت سفارش، پرداخت هزینه کنفرانس یا نمایشگاه توسط ما انجام می شود.

توسط
تومان