وب سایت های آماده سازی آزمون آیلتس 

وب سایت های آزمون آیلتس

وب سایت هایی برای آماده سازی آزمون آیلتس 

وب سایت های بسیار زیادی در حیطه آموزش زبان و بخصوص آزمون های آیلتس وجود دارند که هر یک ویژگی خاص خود را دارد. این وب سایت ها تنها منبع آموزش نکات آزمون آیلتس نیستند و به نوعی یک مکمل آموزشی هستند. در ادامه بهترین و موثرترین وب سایت ها در آموزش تخصصی آزمون آیلتس را معرفی می کنیم.

۱- وب سایت IELTS.org

این وب سایت در واقع وب سایت رسمی آزمون آیلتس است و منبعی عالی برای آشنایی با نحوه برگزاری آزمون آیلتس می باشد. آزمون های آزمایشی متعدد و مفیدی در این وب سایت وجود دارد و اطلاعات مفید بسیاری از نمونه سوالات آزمون، نحوه ثبت نام در آزمون، نحوه پیدا کردن یک مرکز آزمون یا Test center را در خود دارد.

 www.IELTS.org

۲- وب سایت IELTS-simon

این وب سایت منابع بسیار با ارزشی را برای آماده شدن آزمون آیلتس ارائه می دهد. این سایت توسط یک کارشناس حوزه آیلتس راه اندازی و مدیریت می شود که در گذشته مسئولیت انجام این آزمون را بر عهده داشته است.
این وب سایت در هر روز، به روز رسانی انجام می دهد و همانند کلاس آموزشی حضوری هر روز یک کلاس یادگیری برگزار می کند.
در این وب سایت اطلاعات بسیاری را در مورد منابع این آزمون به صورت رایگان خواهید یافت و نمونه سوالات، نمونه پاسخ ها و تعداد زیادی نکته و ترفند را خواهید یافت. در صورت ساخت حساب در این سایت به صورت روزانه درس ها و نکاتی به ایمیل شما ارسال شود.

 ielts-simon.com

۳- وب سایت IELTS Buddy

وب سایت آیلتس بادی بیشتر از پرداختن به اصول و تکنیک های لازم در آزمون آیلتس سعی دارد تا شما را از نظر گرامری و دایره لغت تقویت کند. دایره لغت و گرامر موجود در این وب سایت برای هر چهار مهارت Listening, Reading, Writing, Speaking مفید و کاربردی است.

 www.ieltsbuddy.com

۴- وب سایت IELTS Liz YouTube channel

مورد بعد یک کانال یوتیوب تحت عنوان IELTSLiz است که توسط یک کارشناس آزمون آیلتس و مدرس زبان اداره می شود. آموزش های تصویری این کانال تمامی چهار مهارت آزمون آیلتس را شامل می شود و بسیار مفید و محبوب است.

www.youtube.com/user/ieltsliz

۵- وب سایت IH London blog

وب سایت IH London یک مرکز آزمون آیلتس شناخته شده و یک مرکز تدریس زبان شناخته شده است که حاوی راهنمایی ها و آموزش هایی در مورد نحوه افزایش نمره رایتینگ، نحوه افزایش نمره مهارت لیسنینگ و بسیاری نکات دیگر در مورد بخش های دیگر آزمون آیلتس است. وب سایت IH London یک منبع بسیار ساده، خلاصه اما مفید جهت آمادگی برای آزمون IELTS است.

 Www.ihlondon.com/blog/posts/2014/all-about-ielts/

سایر سایت های آموزش زبان

لندینگ فی کانادا | اپلیکیشن فی اسکیل ورکر کانادا | پرداخت اپلیکیشن فی | پرداخت هزینه اپلیکیشن فی ویزای کانادا

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان