موقعیت پسادکتری با حقوق در هلند

موقعیت پسادکتری با حقوق در هلند

عناوین مقاله:

موقعیت پسادکتری با حقوق در هلند

نام دانشگاه: TU Delft

حوزه تحصیلی:

  • مهندسی زیست پزشکی
  • مهندسی شیمی
  • شیمی
  • مهندسی مواد
  • یا یک رشته مرتبط.

ددلاین: ۱۴۰۲/۰۲/۲۵

شرح موقعیت:

به پلیس کمک کنید تا جرایم را بهتر حل کند! به عنوان یک PostDoc به ما بپیوندید و یک پلت فرم میکروسیال برای تجزیه و تحلیل سریع مایعات بدن در صحنه های جرم ایجاد کنید. شرح شغل شناسایی و تجزیه و تحلیل مایعات بدن در صحنه‌های جرم، رویه‌های چند مرحله‌ای هستند که به آزمایش‌های احتمالی و/یا تأییدی نیاز دارند. این آزمایش‌ها می‌توانند مخرب باشند، آزمایش‌های بعدی را غیرممکن کنند، یا نتایج مثبت کاذب بدهند.

روش‌های ایمونواسی و روش‌های مبتنی بر طیف‌سنجی جرمی در حال حاضر در آزمایشگاه‌های پزشکی قانونی استفاده می‌شوند، اما نیاز به آماده‌سازی نمونه/برچسب پیچیده دارند. در این پروژه، شما یک پلت فرم میکروسیال قابل حمل برای شناسایی و تجزیه و تحلیل آنالیت های متعدد در ردیابی مایعات بدن (به عنوان مثال، خون) در صحنه ایجاد خواهید کرد. این دستگاه (اسپکتروفتومتری اتالون مبتنی بر میکروژل در دستگاه میکروفلوئیدی (MESMA)) از یک عنصر حسگر (میکروژل‌های پاسخ‌دهنده به محرک‌ها) و یک عنصر جداکننده (غشاء) تشکیل شده است.

موقعیت پسادکتری با حقوق در هلند | غشاء پیش تیمار (غلظت) نمونه را فراهم می کند و میکروژل ها برای سنجش و تشخیص آنالیت ها هستند. آنالیت های هدف انتخاب شده برای اثبات اصل در این پروژه «هورمون های جنسی» و «محرک ها (آمفتامین ها، کوکائین)» هستند. این امر به بازرسان/پلیس پزشکی قانونی امکان می‌دهد تا فوراً جنسیت قربانی/مظنون را شناسایی کنند و اینکه آیا آنها مواد مخدر مصرف کرده‌اند یا خیر، افراد احتمالی درگیر در مراحل اولیه را رد می‌کنند.

برخلاف گزینه های فعلی، این پلت فرم نیازی به اختلاط نمونه ها با مایعات آزمایشی نخواهد داشت و نمونه ها را برای چند آزمایش دست نخورده نگه می دارد. با این پروژه شما نه تنها علم تجزیه و تحلیل مایعات بدن را به میزان قابل توجهی پیش خواهید برد، بلکه به جامعه ای امن تر کمک خواهید کرد و مقرون به صرفه بودن و اثربخشی سیستم قضایی ما را افزایش خواهید داد.

درخواست پذیرش: لینک


موقعیت پسادکتری با حقوق در هلند

نام دانشگاه: Delft University of Technology (TU Delft)

حوزه تحصیلی:

  • علوم کامپیوتر
  • مهندسی کامپیوتر

ددلاین: ۱۴۰۲/۰۲/۱۷

شرح موقعیت:

Postdoc Position در طراحی و اجرای مفاهیم سیستم‌های شبکه کوانتومی بر روی سخت‌افزار کوانتومی پیشرفته در شبکه کوچکی از پردازنده‌های کوانتومی و همچنین شبیه‌سازهای پشتیبانی موجود است. کاندیدای موفق از آزمایش با رویکردهای مختلف لذت می برد و از تحقیقات کامپیوتری و سیستم های شبکه که در جهت آوردن فناوری های شبکه کوانتومی به دنیای واقعی همراه با تیمی متنوع از سخت افزار، نرم افزار و اطلاعات کوانتومی کوانتومی کار می کند، هیجان زده می شود.

داوطلب این فرصت را دارد که با پیشنهاد و نظارت بر پروژه های دانشجویی کارشناسی ارشد در مورد موضوع و همچنین کمک به نظارت بر دانشجویان دکترا، توانایی های رهبری خود را ارتقا دهد. نامزدها با پروفسور استفانی ونر در کوتک، دانشگاه صنعتی دلفت در بخش علوم کامپیوتر کوانتومی و بخش اینترنت کوانتومی کوتک کار خواهند کرد.

الزامات شما در زمان تصدی این موقعیت دارای مدرک دکترا در علوم کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر یا رشته مشابه هستید. در حالی که یک دوره قبلی در اطلاعات کوانتومی یک امتیاز مثبت است، هیچ دانش قبلی در اطلاعات کوانتومی مورد نیاز نیست.

درخواست پذیرش: لینک


موقعیت پسادکتری با حقوق در هلند

نام دانشگاه: University of Twente (UT)

حوزه تحصیلی:

  • مهندسی مکانیک
  • بیوپزشکی
  • برق
  • فیزیک کاربردی

ددلاین: ۱۴۰۲/۰۴/۰۹

شرح موقعیت:

جراحی کم تهاجمی با ایجاد امکان مداخلات بدون برش های بزرگ، پزشکی را متحول کرده است و در نتیجه به طور قابل توجهی نتایج بالینی را بهبود می بخشد. چنین تکنیک‌های جراحی شامل قرار دادن سوزن‌ها، روبات‌های پیوسته مار مانند و ربات‌های میکرو و نانو است. برای تشخیص و درمان موثر پزشکی، دستگاه باید به هدف مورد نظر خود برسد. به منظور افزایش دقت هدف گیری روش و بهبود نتایج بالینی، هدف این پروژه تحقیقاتی توسعه روش‌های جدید برای طراحی، ساخت و کنترل سیستم‌های جدید و میکرو/نانو رباتیکی است که حرکت ارگانیسم‌ها را تقلید می‌کنند.

تکنیک هایی برای ردیابی و کنترل مسیر دستگاه های جدید با استفاده از تصاویر (MR و روش های تصویربرداری اولتراسوند) توسعه خواهد یافت. شما بر اساس تخصص موجود در آزمایشگاه در میکرورباتیک و کنترل تصویری دستگاه های جراحی انعطاف پذیر خواهید بود.

درخواست پذیرش: لینک


موقعیت پسادکتری با حقوق در هلند

نام دانشگاه: Leiden University

حوزه تحصیلی:

  • فیزیک تجربی
  • اپتیک
  • علوم کامپیوتر

ددلاین: ۱۴۰۲/۰۲/۱۲

شرح موقعیت:

دوربین های دستی کوچک جامعه مدرن را متحول کرده اند و برای ابزارهای علمی متعدد ضروری هستند. مجهز به تکنیک های فیلتر طیفی، یک دوربین حساس می تواند برای تصویربرداری فراطیفی استفاده شود. به عنوان یک دکترای فوق دکتری، شما یک تصویرگر استوکس فراطیفی می‌سازید که قادر به تصویربرداری زنده (نرخ فریم دوم) و تصویربرداری با تفکیک قطبی است. این تصویرگر قرار است هر چهار جزء بردار استوکس را بگیرد و دسترسی کامل به درجه آزادی قطبش در تصویربرداری ابرطیفی را فراهم کند.

هدف شما نشان دادن پتانسیل تصویرگر با اندازه گیری خواص نوری گونه های بیولوژیکی (با همکاری Naturalis)، بازرسی مواد غذایی برای کاربردهای ایمنی مواد غذایی و ارزیابی کیفیت پلاستیک در کاربردهای بازیافت است. بینش‌های به‌دست‌آمده در این پروژه برای توسعه واحدهای کوچک و مقرون‌به‌صرفه‌تر، بر اساس به‌عنوان مثال، استفاده خواهد شد. فناوری آردوینو، رزبری پای یا تلفن همراه.

درخواست پذیرش: لینک


موقعیت پسادکتری با حقوق در هلند

نام دانشگاه: Utrecht University

حوزه تحصیلی:

  • زیست شناسی گیاهی مولکولی
  • بیوتکنولوژی گیاهی

ددلاین: ۱۴۰۲/۰۲/۱۱

شرح موقعیت:

در دسترس بودن اکسیژن در جو سیاره ما که به عنوان گیرنده نهایی الکترون در تنفس عمل می کند، متابولیسم انرژی کارآمدی را برای پیشبرد تکامل موجودات چند سلولی پیچیده از جمله گیاهان فراهم می کند. روی دیگر سکه این است که اکسیژن نقطه شروع تولید رادیکال های سمی است که می تواند منجر به تجمع جهش هایی شود که بر تناسب اندام تأثیر منفی می گذارد.

تحقیقات اخیر، از جمله تحقیق ما، نشان می‌دهد که مریستم آپیکال ساقه و پریموردیای ریشه جانبی به طور متناقضی تحت هیپوکسی ثابت نگهداری می‌شوند، و راه را برای کشف چگونگی تنظیم سوله‌های هیپوکسیک موضعی رشد گیاه و محافظت از سلول‌های بنیادی باز می‌کند.

درخواست پذیرش: لینک


موقعیت پسادکتری با حقوق در هلند

نام دانشگاه: Royal Netherlands Academy of Arts and Sciences (KNAW)

حوزه تحصیلی:

  • علوم انسانی 
  • علوم اجتماعی

ددلاین: ۱۴۰۲/۰۲/۲۵

شرح موقعیت پسادکتری با حقوق در هلند:

هدف KITLV این است که این پست دکتری جوان، پیشنهاد پروژه ای را آماده کند که به یک آژانس سرمایه گذاری خارجی مانند NWO-Veni یا کمک مالی ERC ارسال می شود، علاوه بر این، پایان نامه و/یا مقالات خود را برای ارسال به مجلات بین المللی بررسی شده ارسال می کند.

الزامات متقاضی

دارای تجربه پژوهشی در زمینه علوم انسانی یا اجتماعی، در آسیای جنوب شرقی یا کارائیب و در آن؛ پایان نامه دکترا را در یکی از این رشته ها حداکثر تا ژانویه ۲۰۲۱ تکمیل کرده است. حداقل یک مقاله در یک مجله بین المللی با داوری منتشر کرده باشد. حداقل به یکی از زبان های محلی هر یک از این مناطق صحبت می کند. ترجیحاً با رویکردهای فرا رشته ای و/یا روش های تحقیق جدید در رسانه های سمعی و بصری میل دارد.

درخواست پذیرش: لینک


موقعیت پسادکتری با حقوق در هلند

نام دانشگاه: Utrecht University

حوزه تحصیلی:

  • زبان‌شناسی
  • عصب‌زبان‌شناسی
  • فراگیری زبان دوم

ددلاین: ۱۴۰۲/۰۲/۱۱

شرح موقعیت:

ما به دنبال استخدام یک محقق فوق دکتری با انگیزه، با انگیزه و با استعداد برای شرکت در پروژه “دستیابی به هسته” به رهبری پروفسور ریک د گراف و پروفسور یان تن تیژ هستیم. این شغل به مدت چهار سال ارائه می شود و در موسسه علوم زبان (ILS، سابقا UiL OTS) در دانشگاه اوترخت، هلند انجام می شود.

موقعیت دکترا بخشی از برنامه تحقیقاتی تامین شده توسط NWO “دستیابی به مرکز اصلی: یک رویکرد پذیرای ارتباطی برای یادگیری زبان و درک متقابل در زمینه های آکادمیک چند زبانه” است که در آن دو کاندید دکترا و یک محقق فوق دکترا شرکت و همکاری می کنند. شما در یک تیم بین رشته ای با محققانی از زمینه های فراگیری زبان دوم، پردازش گفتار، تحلیل گفتمان، ارتباطات بین فرهنگی و آموزش زبان کار خواهید کرد.

درخواست پذیرش: لینک


پیشنهاد مطالعه: پرداخت هزینه پذیرش | اپلیکیشن فی دانشگاه های سوئد | پرداخت هزینه پست UEMS


موقعیت پسادکتری با حقوق در هلند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان