موقعیت فول فاند دکتری

موقعیت فول فاند دکتری

عناوین مقاله:

موقعیت فول فاند دکتری دانشگاه Amsterdam (UvA) هلند

حوزه های تحصیلی:

  • علوم سیاسی

ددلاین: ۱۴۰۲/۰۱/۰۸

شرح موقعیت:

دپارتمان علوم سیاسی در دانشگاه آمستردام برای یک سمت استادیار (دانشگاه ایر داسنت) در تئوری سیاسی دعوت می کند. داوطلبان باید سوابق عالی در تحقیق داشته باشند و باید بتوانند دروسی در زمینه نظریه سیاسی (کارشناسی ارشد و کارشناسی ارشد)، ترجیحاً از اول اوت ۲۰۲۳ تدریس کنند. دپارتمان از درخواست های نامزدهای متخصص در هر زیر دامنه نظریه سیاسی استقبال می کند.

نمایه تدریس گسترده قدردانی می شود. ما به ویژه – اما به هیچ وجه به طور انحصاری – علاقه مند به توسعه تحقیقات و نمایه تدریس خود در زمینه های نظریه سیاسی کاربردی و تجربی (از جمله فلسفه سیاسی تجربی و نظریه سیاسی رسمی) و نظریه سیاسی بین المللی هستیم. نمایه تحقیقاتی متقاضی باید به طور کلی با گروه برنامه جامع AISSR «چالش‌ها برای نمایندگی دموکراتیک» که چگونه تحولات سیاسی فعلی و ریشه‌های تاریخی آن بر حکومت دموکراتیک تأثیر می‌گذارد، مطابقت داشته باشد.

درخواست پذیرش: لینک


موقعیت فول فاند دکتری دانشگاه Hannover Biomedical Research آلمان

حوزه های تحصیلی:

  • پزشکی
  • دامپزشکی

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۲/۱۰

شرح موقعیت:

HBRS یکی از مدارس پیشرو در زمینه تحصیلات تکمیلی آلمان است که توسط Excellence Initiative تأمین مالی می شود و امکانات تحقیقاتی، آموزشی و آموزشی در سطح بالا را ارائه می دهد. تحت این چتر، سه برنامه بین‌المللی (MD)/PhD ما، زیست‌شناسی عفونت/ DEWIN، پزشکی مولکولی و علوم احیاکننده، دوره‌های تحصیلی سه ساله را با بودجه کامل ارائه می‌کنند. علاوه بر این، تحصیلات با بودجه کامل توسط DAAD در دسترس است.

درخواست پذیرش: لینک


موقعیت فول فاند دکتری دانشگاه CIC biomaGUNE  اسپانیا

حوزه های تحصیلی:

  • مهندسی پزشکی
  • شیمی
  • بیوتکنولوژی
  • بیوشیمی
  • علوم مواد

ددلاین: ۱۴۰۲/۱۰/۰۶

شرح موقعیت:

ما از برنامه های دانشمندان جوان با انگیزه ای استقبال می کنیم که مایلند مدرک دکترای خود را در یک محیط علمی بین المللی در یکی از ۱۱ آزمایشگاه ما دریافت کنند و تحقیقات پیشرفته ای را در مرزهای بین شیمی، زیست شناسی و زیست پزشکی در یک محیط بسیار مشارکتی انجام دهند. در حال حاضر بیش از ۷۰ داوطلب دکتری در حال تدوین پایان نامه دکتری خود با ما هستند.

کاندیداها باید دارای مدرک در زمینه مربوطه مهندسی پزشکی، شیمی، بیوتکنولوژی، بیوشیمی، علوم مواد یا رشته های مرتبط باشند و باید مدرک کارشناسی ارشد را در زمان ثبت نام (آخرین تاریخ ممکن سپتامبر ۲۰۲۴) تکمیل کرده باشند. بنابراین، از دانشجویانی که در آخرین سال تحصیلی BsC یا در حال انجام تحصیلات کارشناسی ارشد خود هستند نیز دعوت به درخواست می شوند.

درخواست پذیرش: لینک


موقعیت فول فاند دکتری دانشگاه Masaryk  چک

حوزه های تحصیلی:

  • پرستاری و بهداشت
  • جامعه شناسی

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۲/۰۹

شرح موقعیت:

HOMEAGE شامل یک همکاری نه کشور بین واحدهای تحقیقاتی پیشرو، سازمان‌های بین‌دولتی بزرگ، بازیگران جامعه مدنی بین‌المللی و سازمان‌های دولتی و غیردولتی است. هدف HOMEAGE ایجاد یک برنامه بین‌رشته‌ای، بین‌بخشی و بین‌المللی برای آموزش و تحقیق در مقطع دکتری است که توسعه رهبران جدید را برای پیشرفت نوآوری مبتنی بر شواهد در مورد پیری در محل هدایت می‌کند. HOMEAGE به سه چالش به هم پیوسته (۱) نیازها و سیستم ها، (۲) خانه و تعلق و (۳) حقوق و صدا رسیدگی می کند.

درخواست پذیرش: لینک


موقعیت فول فاند دکتری  دانشگاه Chemistry and Technology, Prague چک

حوزه های تحصیلی:

  • شیمی
  • فیزیک
  • شیمی پلیمر

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۲/۰۹

شرح موقعیت:

غشاهای تبادل کاتیونی نسل بعدی برای درمان محلول های پر نمک (Horizon Europe – MSCA Doctoral Networks) دانشگاه شیمی و فناوری، گروه فناوری معدنی پراگ

اهداف اصلی توسعه غشاهای جدید با نفوذپذیری بالا و مقاومت پایین ساخته شده توسط لایه نازک سولفونه شده با ترکیب MOFهای بسیار انتخابی نسبت به یونهای فلز قلیایی تک ظرفیتی (به عنوان مثال ZIF-8، H-KUST-1، UiO-66)، از جمله لیتیوم است.

درخواست پذیرش: لینک


موقعیت فول فاند دکتری Monash University Malaysia

حوزه های تحصیلی:

  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی پزشکی

ددلاین: تمام طول سال

شرح موقعیت:

پیشرفت‌های اخیر در نانوپزشکی، اثربخشی نانومیله‌های طلا (GNRs) را به‌عنوان جاذب‌های عکس در افزایش اثرات جذب گرما در طول درمان با فتوترمال (PTT) نشان داده‌اند (Khan et al., 2021; Liao et al., 2021; Zong et al., 2021). این امکان‌های جدیدی را برای درمان سرطان ایجاد کرده است که مبتنی بر درمان فتوترمال با کمک نانومیله‌های طلا (GNR-PTT) است. درمان سرطان کبد از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا استفاده از PTT (که به عنوان فرسایش لیزری شناخته می شود) نسبت به سایر تکنیک های ابلیشن حرارتی، مانند فرسایش فرکانس رادیویی و مایکروویو، مزایای زیادی دارد.

درخواست پذیرش: لینک


مقالات مفید: شرایط کار دانشجویی در اتریش | تحصیل در استان کبک کانادا | کلیرنس ویزای آمریکا


ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان