مزایای داشتن کارت اعتباری ویزا یا مستر کارت

مزایای داشتن کارت اعتباری ویزا یا مستر کارت

با داشتن یک کارت اعتباری بین المللی (ویزا یا مسترکارت) میتوانید صرفه جویی های هنگفتی را انجام دهید، اموری را انجام دهید که قبلا انجام نداده اید !!

 چرا باید یک مسترکارت داشته باشید؟


 سفرهای ارزان قیمت !!

آیا تا کنون به قیمت خرید بلیط های هواپیمایی بین المللی توجه کرده اید؟ آیا میدانید با داشتن یک کارت اعتباری ویزا یا مسترکارت میتوانید به راحتی بلیط های هواپیمایی همچون: گلف ایر، امارات، ترکیش ایر، اتحاد و … را توسط کارت خودتان بخرید و صدها هزار تومان در هزینه های خود صرفه جویی کنید؟ آیا میدانید آژانس های مسافرتی گاها در فصل های شلوع تا چندصد هزار تومان بلیطها را گرانتر میفروشند؟
با داشتن ویزا کارت یا مسترکارت همچنین میتوانید از آفرهای ویژه خطوط هواپیمایی بین المللی استفاده کنید و گاها تا ۵۰% تخفیف در خرید بلیط داشته باشید، امری که بدون داشتن ویزا کارت یا مسترکارت امکان پذیر نیست.

 هتل های ارزان قیمت

آیا میدانستید برخی هتل ها در برخی فصول سال قیمت خود را بسیار پایین می آورند و شما میتوانید با استفاده از کارت های اعتباری همچون ویزا کارت و مسترکارت از این تخفیف ها استفاده کنید ؟ همچنین لازم به ذکر است برخی آژانسهای مسافرتی برای رزرو هتل های خارج از کشور گاها تا صدها هزارتومان از شما هزینه بیشتر میگیرند! با داشتن یک ویزا کارت یا مستر کارت میتوانید مستقیما هتل مورد علاقه خود را رزرو کنید!

پرداخت هزینه گواهی پذیرش کبک | پرداخت با پی پال | پرداخت هزینه اپلیکیشن فی ویزای کانادا | پرداخت سویس فی

بدون نیاز به حمل یک چمدان پر پول !

آیا تا کنون در سفرهای خارجی با مشکل حمل پول نقد دست و پنجه نرم کرده اید؟ آیا همچون دهه ۷۰ میلادی پول خود را به صورت نقد به خارج از کشور میبرید؟ آیا نصف چمدان شما صرف جابجایی پول میشود؟ استرس و نگرانی گم کردن پول یا دزدیدن پول خود را دارید؟ میتوانید خیلی راحت ارز مورد نظرتان را به کارتتان انتقال داده و در خارج از کشور از خودپرداز ها وجه نقد بگیرید و در فروشگاه ها کارت بکشید، این کاری است که بیش از ۳۰ سال است در جهان رواج دارد !

 خرید های اینترنتی هیجان انگیز !

با داشتن یک ویزا کارت یا مستر کارت میتوانید به راحتی از اینترنت خرید کنید! آیا تا کنون به سایت های فروشگاهی خارجی سر زده اید؟ میدانید بسیاری از سایت های فروش آنلاین در برخی از ایام سال تخفیف های گاها تا ۹۰% میدهند؟ میتوانید آیپد، آیفون، تبلت های مختلف، پوشاک برند مختلف، تجهیزات و … را با تخفیف های بالا به نام خودتان بخرید و از لذت داشتن اجناس فروشگاه های خارجی بهره مند شوید !

 پرداخت هزینه های رزرو کنفرانس، سفارت، آزمون های IELTS, GRE و …

با داشتن یک ویزا کارت یا مسترکارت میتوانید به راحتی پرداخت های سفارت های مختلف را انجام دهید، کنفرانس های علمی را قبل از اتمام رزرو کنید، هزینه آزمون های مختلف را خودتان بدهید و همه کارهای اینترنتی آنلاین خود را بدون کمک گرفتن از دیگران خود انجام دهید!

لندینگ فی کانادا | اپلیکیشن فی اسکیل ورکر کانادا | پرداخت اپلیکیشن فی | پرداخت هزینه اپلیکیشن فی ویزای کانادا

و مزیت های بسیار دیگری همچون:

  • پرداخت هزینه اشتراک سایت های مختلف
  • پرداخت هزینه اشتراک مجلات خارجی مختلف
  • داشتن یک کیف پول الکترونیک همچون Paypal
  • داشتن بیمه مسافرتی
  • داشتن یک شماره حساب بین المللی که میتوانند از تمام دنیا به آن پول واریز کنند
  • و …
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان