روش های پرداخت شهریه دانشگاه خارجی

روش های پرداخت شهریه دانشگاه خارجی
5/5 - (2 امتیاز)

عناوین مقاله:

روش های پرداخت شهریه دانشگاه خارجی

روش های پرداخت شهریه دانشگاه خارجی | یکی از بخش های مهم اخذ پذیرش و تحصیل در کشور های خارجی پرداخت شهریه دانشگاه ها و کالج های این کشور هاست. در این مقاله شما را با روش های رایج و معتبر پرداخت شهریه دانشگاه برای دانشجویان بین المللی آشنا خواهیم کرد.

پرداخت شهریه دانشگاه از طریق مسترکارت

یکی از روش های پرداخت شهریه دانشگاه خارجی پرداخت از طریق مسترکارت است. مسترکارت یک کارت اعتباری معتبر در جهان است که به دلیل داشتن تعداد بالای دستگاه های پز و ATM  قابل استفاده، از اعتبار و محبوبیت بیشتری نسبت به دیگر کارت های اعتباری در مبادلات ارزی برخوردار است. از جمله قابلیت های کاربردی مسترکارت ها قابلیت استفاده و دسترسی به منابع ارزی در خارج از کشور، دریافت پول نقد در کشور های خارجی برای استفاده کاری، تفریحی و تحصیلی است.

مسترکارت ها با وجود ارائه خدمات ارزی قابل قبول، دارای کارمزد کمی بوده و سرعت بالایی در تراکنش ها دارد و می توان از آنها در اغلب فروشگاه های آنلاین و بین المللی، نقل و انتقالات مالی بین بانک ها و صرافی ها استفاده کرد. نکته ی مثبتی که در رابطه با مسترکارت ها وجود دارد، استفاده از آنها برای پرداخت شهریه دانشگاه ها، هزینه های خوابگاه و پرداخت اپلیکیشن فی می باشد. مسترکارت ها در دو حالت فیزیکی و مجازی قابل دریافت هستند، که تفاوت این دو حالت در استفاده از دستگاه های ATM و پز است.

البته باید خاطر نشان کرد به دلیل تحریم های موجود برای کشور ما دسترسی و دریافت مسترکارت ها برای همه امکان پذیر نیست به همین دلیل مشکلات زیادی در پی پرداخت هزینه های شهریه دانشگاه ها و بسیاری از خرید ها و پرداخت های بین المللی برای هموطنان ما به وجود خواهد آمد.

پرداخت شهریه دانشگاه خارجی با ویزا کارت

از دیگر روش های پرداخت شهریه دانشگاه خارجی استفاده از ویزاکارت است. ویزاکارت که یکی دیگر از کارت های اعتباری مطمئن در جهان است را می توان در بسیاری از فروشگاه های آنلاین که از آن پشتیبانی می کنند استفاده کرد. در مواقعی که نیاز به پرداخت شهریه دانشگاه برای دانشجویان بین المللی وجود دارد می توان از ویزا کار استفاده کرد. ویزا کارت نیز امکان دسترسی به پول نقد، خرید و پرداخت های اینترنتی بین المللی، انتقال پول به کارت ها و حساب های خارجی را برای کاربران خود فراهم می کند.

اما متاسفانه استفاده از ویزا کارت نیز برای هموطنان داخل ایران به دلیل تحریم ها امکان پذیر نمی باشد و این کمپانی ها در ایران سرویس دهی ندارند.

پرداخت شهریه دانشگاهای خارجی از طریق پی پال

روش های پرداخت شهریه دانشگاه خارجی | پی پال یکی از شنیده شده ترین حساب های بانکی اینترنتی در ایران است که امکان پرداخت و دریافت پول از طریق اینترنت را به کاربران داخل ایران نیز می دهد. بیش از 200 میلیون کاربر از این روش برای مبادلات مالی خود استفاده می کنند. این حساب قابلیت تبدیل ارز را داراست و شبکه ای امن و سریع با رابط کاربری آسان در زمینه نقل و انتقالات مالی است، به طوری که می توان پی پال را بهترین سیستم انتقال پول از طریق ایمیل دانست.

برای استفاده از پی‌پال باید بعد از تکمیل اطلاعات حقیقی یا حقوقی و یک حساب ایمیل ، حساب پی پال خود را به یک حساب بانکی یا کارت اعتباری نظیر ویزاکارت یا مستر کارت متصل کنید پس از تایید هویت و مشخصات ، حساب شما فعال می شود و از طریق آن به راحتی توانایی پرداخت به حساب های خارج از کشور را دارید. البته استفاده بدون آگاهی از حساب های پی پال باعث می شود با کوچکترین اشتباهی در احراز هویت و اثبات آدرس پرداخت شهریه دانشگاه خارجی دچار مشکل شده و امکان پذیر نباشد.

پرداخت شهریه دانشگاه برای دانشجیان بین المللی از طریق سوئیفت

از روش های پرداخت شهریه دانشگاه خارجی استفاده از سوئیفت است. سوئیفت یک شبکه بین المللی بانکی برای انجام تراکنش های مالی است. سوئیفت یک روش امن برای انتقال پول برای بیشتر از 10000 سازمان و 200 کشور است که امکان انتقال پول بین حساب های خارجی و کشور های مختلف را برای کاربر مهیا می کند.

بنابراین دانشجویان می توانند از طریق سوئیفت هزینه شهریه دانشگاه و تحصیل خود را در کشور دیگری پرداخت کرده و پیگیری کنند. تنها نکته منفی سوئیفت نسبت به رقیبان خود زمان بر بودن خدمات آن است که گاها برای انتقال پول به کشور های مختلف جهان تا هفت روز زمان لازم است.


پرداخت شهریه دانشگاه با کمترین کارمزد و سریع ترین زمان

اگر به دنبال پرداخت شهریه دانشگاه های خارجی و یا پرداخت اپلیکیشن فی هستید می توانید از خدمات مجموعه همیارپروژه نوین در این زمینه بهره مند شوید. کارشناسان مجموعه همیارپروژه در کمترین زمان ممکن تمامی پرداخت های بین المللی را از طریق معتبر ترین روش ها پیگیری می کنند و شما می توانید به راحتی و بدون ریسک تمامی پرداخت های بین المللی دانشگاهی خود را انجام دهید.

 

سفارش پرداخت شهریه دانشگاه های خارجی: لینک

 

مقاله مرتبط: پرداخت هزینه کنفرانس خارجی | پرداخت هزینه ثبت نام آزمون GRE General | پرداخت SEVIS Fee


روش های پرداخت شهریه دانشگاه خارجی

دیدگاه کاربران
  • سعید 27 ژوئن 2022 / 09:52

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما
    الان من میخوام شهریه دانشگاه آلمان رو پرداخت کنم
    و مشکل اینو دارم که نمیتونم در چند پارت پرداخت کنم
    آیا شما میتونید این کار رو انجام بدید؟
    ضمنا لینک سفارش پایین کوچیک بود و من مجبور شدم برم از منو صفحه سفارش رو پیدا کنم.
    ممنون

  • محمدي 28 ژوئن 2022 / 05:12

    سلام ممنون از مقاله هاي خوبتون. شما پرداخت شهريه دانشگاه هاي شرق آسيا رو هم انجام ميديد؟

    • قاسم هاشمی 28 ژوئن 2022 / 15:02

      سلام
      ممنون از توجه شما
      بله ما میتونیم برای شهریه دانشگاه های شرق آسیا هم در خدمتتون باشیم.

  • فاطیما 5 ژوئن 2023 / 13:03

    درود بر شما ، موفق باشید دوست عزیز❤️

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان