ثبت نام مدرسه زمستانه در انگلستان | winter schools

ثبت نام مدرسه زمستانه خارجی
5/5 - (1 امتیاز)

عناوین مقاله:

مراحل مشاوره مدرسه تابستانی انگلستان در همیارپروژه

  • ثبت سفارش اولیه (پر کردن فرم مشاوره اولیه در آخر همین صفحه)
  • بررسی شرایط شما توسط کارشناس بر اساس فرم درخواست اولیه
  • هماهنگی کارشناس با کاربر و دریافت اطلاعات و مشاوره اولیه مورد نیاز
  • برآورد هزینه بر اساس کشور و درخواست دانشجو
  • تنظیم قرار داد و امضا طرفین
  • پرداخت پیش پرداخت و شروع پرسه اپلای در حداقل زمان ممکن
  • ضمنا همیارپروژه خدمات متنوعی را بعد از اپلای به نوجوانان ارائه میکند از قبیل اجاره مسکن، تحویل امن فرودگاهی افراد و همراهی و مشاوره در ادامه کار …

فرم درخواست مدرسه تابستانی انگلستان

ثبت نام دوره های زبان مدارس زمستانه انگلستان:

ثبت نام مدرسه زمستانه | تحصیل در طول زمستان در انگلستان نه تنها می تواند مهارت زبان را بهبود بخشد، بلکه تعطیلات فوق العاده ای را در شهرهای دنج و مهمان نواز این کشور فراهم می کند. تعداد 20 مدرسه برتر برای کودکان در انگلستان وجود دارد که در مناطق مختلف کشور سازماندهی شده اند. علاوه بر این، بسیاری از دانشگاه ها اردوهای فصلی را در پردیس خود برگزار می کنند.

تفریح ​​و تحصیل در انگلستان در فصل زمستان در آموزش عمومی و آکادمیک انگلیسی موثر است. دانش آموزان می توانند فعالیت های تفریحی و گشت و گذار هیجان انگیزی در این کشور داشته باشند. مدارس زمستانه در انگلستان دارای عملکرد آموزشی و یادگیری بالایی هستند و به دانش آموزان اجازه می دهند تا مهارت ها و دانش خود را در یک محیط آرام ارتقا ببخشند.

در زمستان و تابستان، آموزشگاه های زبان انگلیسی معتبر، دانش آموزان را از سراسر جهان به برنامه های زبان درجه یک دعوت می کنند. تحصیل در انگلستان در آموزشگاه های زبان دارای ویژگی های زیر است:

1. بار آموزشی و تحصیلی بالا

برنامه های مدرسه زمستانه در انگلستان می توانند از 15 تا 30 ساعت در هفته باشند، همه آنها متعادل هستند و به طور هماهنگ حجم کار را با برنامه سرگرمی ترکیب می کنند. مدت دوره ها یک تا دو هفته است، بچه ها در گروه های 10-12 نفره تقسیم می شوند. کلاس های درس هر روز برگزار می شود، اما به طور متوسط ​​بیش از سه ساعت طول نمی کشد.

کلاس ها به شیوه ای بازی ساز ساخته می شوند و مشارکت فعال و تعامل همه دانش آموزان را نشان می دهد. علاوه بر برنامه درسی و برنامه گشت و گذار، رویدادهای جذابی برای کودکان در قلمرو مدرسه سازماندهی می شود مانند آزمون ها، مسابقات، مهمانی ها و محافل مختلف.

2. محل اقامت و تحصیل ویژه

کلاس ها در محل اقامت مدرسه در کلاس های مجهز ویژه برگزار می شود. محل سکونت مدرسه دارای تجهیزات و زیرساخت های مدرن است، بنابراین کودکان در شرایط راحت و امن درس می خوانند و زندگی می کنند. دوره ها برای دانش آموزان در سنین مختلف برگزار می شود: برخی از مراکز آموزشی دانش آموزان بالای 9-10 سال را دعوت می کنند، در حالی که برخی دیگر برای دانش آموزان دبیرستانی هستند.

3. طیف گسترده ای از دوره ها

مراکز زبان انگلستان به لندن محدود نمی شود: شما می توانید سایر شهرهای بریتانیایی به همان اندازه معروف را انتخاب کنید. در 30-40 کیلومتری پایتخت مدارس زیبای ویکتوریایی وجود دارد، شما می توانید در بخش تاریخی بریتانیا، در سرزمین مادری ویلیام شکسپیر – شربورن یا نیوبوری، که به دلیل معماری باشکوه خود مشهور است، تحصیل کنید.

4. تفریح ​​زمستانی

در زمستان، شهرهای بریتانیا به یک بازار کریسمس بزرگ با سرگرمی ها و جاذبه های زنده تبدیل می شوند. پیست های اسکیت باز برای همه باز است. پس از آن، دانش آموزان از سراسر جهان به میدان اصلی شهر می روند تا خود را با شکلات داغ گرم کنند. خیابان آکسفورد در لندن فروش معروف سال نو را آغاز می کند.

دوره های زبان فرصتی را برای دانش آموزان فراهم می کند تا از زمان خود در لندن لذت ببرند و در عین حال زمان کافی را به مطالعه زبان انگلیسی اختصاص دهند.

معرفی مدرسه زمستانه در انگلستان:

ثبت نام مدرسه زمستانه | 20 مدرسه زمستانی برتر به همراه معرفی دوره های آموزشی در انگلستان برای کودکان و دانش آموزان در همیارپروژه نوین. برای جزئیات و قیمت به لینک زیر مراجعه کنید:

لینک ثبت نام مدرسه زمستانه در انگلستان


معرفی مدرسه زمستانه Bell St. Albans Summer Language School

 

ثبت نام مدرسه زمستانه | winter schools

 

مدرسه زبان تابستانی بل سنت آلبانز یک مدرسه زبان در شهرستان هرتفوردشایر، یکی از موسسات آموزشی انجمن BELL است. این مدرسه در سنت آلبانز واقع شده است و یک ساعت با فرودگاه بین المللی هیترو و 33 کیلومتر با پایتخت بریتانیا فاصله دارد. این مدرسه دوره های فصلی زبان را برای کودکان و نوجوانان برگزار می کند. اولویت رده سنی برای BELL St. Albans دانش آموزان 11 تا 17 ساله هستند.

محل اقامت در محیط مدرسه به دانش آموزان BELL St. Albans ارائه می شود. اسکان در اتاق های راحت یک نفره سازماندهی شده است. دسترسی راحت به حمام، سالن استراحت، خشکشویی رایگان، زیرساخت های ورزشی وجود دارد. تغذيه دانش آموزان كليه دوره ها بر اساس اصل شبانه روزي در غذاخوري مدرسه سازماندهي مي شود.

هزینه دوره های مدرسه Bell St. Albans Summer Language School:

 ثبت نام مدرسه زمستانه و دوره های زمستانی انگلیسی مختص دانش آموزان 11 تا 17 سال است که 980.00 پوند در هفته  هزینه خواهد داشت. این هزینه ها شامل هزینه تحصیل، وسایل آموزشی، دسترسی به اینترنت، اقامت، غذای شبانه روزی، استفاده از زیرساخت های ورزشی مدرسه، برنامه سفر، رویدادهای اجتماعی، ترانسفر از فرودگاه و برگشت، بیمه می باشد.

اطلاعات بیشتر و ثبت نام مدرسه زمستانه: لینک


معرفی مدرسه زمستانه LSI London Hampstead Center:

 

ثبت نام مدرسه زمستانه

 

مرکز LSI لندن همپستد یک مرکز زبان معروف و معتبر در منطقه زیبای همپستد است. این منطقه پر از بوتیک و رستوران است. بزرگترین پارک لندن نیز در اینجا قرار دارد. از مدرسه نزدیک به 20 دقیقه پیاده روی طول می کشد تا به مرکز شهر برسید.

تحصیل در آموزشگاه زبان فرصتی عالی برای بهبود مهارت های انگلیسی و آشنایی با فرهنگ بریتانیا است. این موسسه آموزشی طیف گسترده ای از برنامه ها و دوره های آموزشی را به مشتریان خود ارائه می دهد. در مرکز زبان، که در ساختمان تاریخی دوران ویکتوریا واقع شده است ، دانشجویان خارجی می توانند زبان محاوره ای، انگلیسی آکادمیک را مطالعه کنند، برای آزمون های زبان و امتحانات کمبریج آماده شوند. همچنین، مدرسه برنامه های جهانی ESL / EFL را ارائه می دهد.

ویژگی های اصلی برنامه 20 درس 50 دقیقه ای در هفته (16.7 ساعت) است که هزینه ای حدود 695.00 پوند برای 2 هفته برای آن در نظر گرفته شده است.

اطلاعات بیشتر و ثبت نام مدرسه زمستانه: لینک


مقاله پیشنهادی: ثبت نام مدرسه تابستانی

 

 

 

توسط
تومان