تحصیل کارشناسی ارشد با فاند

تحصیل کارشناسی ارشد با فاند
5/5 - (1 امتیاز)

عناوین مقاله:

تحصیل کارشناسی ارشد با فاند دانشگاه King’s College London

رشته های تحصیلی:

  • ریاضیات
  • فن آوری

ددلاین: ۱۴۰۲/۰۱/۱۴

شرح موقعیت:

دپارتمان ریاضیات کینگز کالج لندن به دنبال داوطلبانی در تمام سطوح تجربه با انگیزه و اشتیاق برای ارائه خدمات با کیفیت بالا به مشتریان برای حمایت از اهداف استراتژیک ما است. این یک فرصت ایده آل برای شروع یا ادامه کار خود در مدیریت آموزش عالی است. شما مسئول حصول اطمینان از مدیریت منسجم و ارائه مدارک تحقیقاتی از طریق پشتیبانی اداری با کیفیت بالا خواهید بود.

شما یک سرویس حرفه ای، حمایتی، پاسخگو و با شخصیت ارائه می دهید که شامل پشتیبانی خط مقدم به عنوان اولین نقطه تماس برای دانشجویان و کارکنان دانشگاهی می شود، از فرآیندها در کل چرخه تحصیلی پشتیبانی می کند، و از مدیریت دقیق و به موقع سوابق در چندین سیستم اطمینان می دهد.

درخواست پذیرش: لینک


تحصیل کارشناسی ارشد با فاند دانشگاه NMBU نروژ

رشته های تحصیلی:

  • اقتصاد
  • علوم اجتماعی
  • زیست شناسی

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۲/۰۹

شرح موقعیت:

اگر دبیرستان را در یک رشته حرفه ای به پایان رسانده اید و گذرانده اید و ترجیحاً بین ۱۸ تا ۲۴ سال سن دارید، می توانید برای تکمیل دوره کارآموزی خود در NMBU اقدام کنید. NMBU یک شرکت کارآموزی جذاب و مستقل در چندین حوزه موضوعی مختلف است و ما همیشه به دنبال کارآموزی های جدید هستیم. همه چیز از موضوعات اداری گرفته تا تکنیک های تولید، کارآموزی مرتبط در NMBU هستند.

به عنوان یک کارآموز، شما حق دارید هم قرارداد کارآموزی داشته باشید و هم قرارداد کار. شما همزمان با یک کارمند در حال گذراندن دوره آموزشی هستید و حقوقی مشابه سایر کارمندان شرکت دارید. شما در طول دوره کارآموزی و همچنین روزهای تعطیل تعلق گرفته حق دریافت حقوق دارید. به عنوان یک کارآموز، افزایش درصدی در حقوق مرحله ۳۶ در مقررات حقوق دولتی دریافت خواهید کرد. حقوق مرحله ۳۶ در حال حاضر ۳۸۷۵۰۰ کرونه قبل از مالیات است.

درخواست پذیرش: لینک


تحصیل کارشناسی ارشد با فاند دانشگاهBasel سوئیس

رشته های تحصیلی:

  • علوم سیاسی
  • علوم اجتماعی

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۱/۲۲

شرح موقعیت:

swisspeace یک موسسه تحقیقاتی و عملی است که به پیشبرد صلح‌سازی موثر اختصاص دارد. مشارکت با بازیگران داخلی و بین المللی هسته اصلی کار ما است. ما با هم، شایستگی و خلاقیت را برای کاهش خشونت و ترویج صلح در زمینه های متاثر از درگیری ها ترکیب می کنیم. با همکاری دانشگاه بازل swisspeace تعدادی برنامه و دوره های تحصیلات تکمیلی را برای متخصصان صلح سازی از سراسر جهان ارائه می دهد.

درخواست پذیرش: لینک


تحصیل کارشناسی ارشد با فاند دانشگاه Basel

رشته های تحصیلی:

  • مردم شناسی
  • علوم اجتماعی
  • علوم سیاسی

ددلاین: ۱۴۰۲/۰۱/۰۷

شرح موقعیت:

کمک هزینه های راه اندازی به محققان جوانی که به تازگی دوره دکتری خود را آغاز کرده اند، این امکان را می دهد تا روی پروژه دکتری خود کار کنند و برای اجرای بیشتر بودجه شخص ثالث، به عنوان مثال از بنیاد ملی علوم سوئیس، دریافت کنند. پرداخت قسمت دوم بورس تحصیلی با ارائه یک بورس تحصیلی یا درخواست تحقیقاتی مربوطه مرتبط است.

از داوطلبان انتظار می رود که انگیزه بالایی برای کار در پروژه دکتری مستقل خود داشته باشند و فعالانه در مدرسه تحصیلات تکمیلی شرکت کنند. تمایل به تناسب در یک محیط بین رشته ای و شرکت در بحث های علوم اجتماعی پیش نیاز یک برنامه کاربردی است.

درخواست پذیرش: لینک


تحصیل کارشناسی ارشد با فاند دانشگاه BAM آلمان

رشته های تحصیلی:

  • علم شیمی
  • شیمی ارگانیک

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۱/۲۶

شرح موقعیت:

موسسه فدرال تحقیقات و آزمایش مواد (BAM) یک مرجع علمی و فنی فدرال مستقر در برلین است. به عنوان یک مرکز تحقیقاتی دپارتمان وزارت اقتصاد فدرال و حفاظت از آب و هوا، ما در مورد حفاظت از مردم، محیط زیست و دارایی ها تحقیق، آزمایش و مشاوره می دهیم. تمرکز فعالیت های ما در علم مواد، مهندسی و شیمی، ایمنی فنی محصولات و فرآیندها است.

شرایط شما:

تحصیلات دانشگاهی علمی با موفقیت در رشته های شیمی، شیمی فیزیک، شیمی تجزیه، شیمی آلی و یا مشابه دکتری در رشته شیمی، شیمی فیزیک یا مشابه دانش گسترده طیف سنجی جرمی دانش عمومی شیمی تجزیه و تجزیه و تحلیل غیر مخرب دانش جامع در زمینه تجزیه و تحلیل مواد مواد آلی مهارت های کلامی و نوشتاری بسیار خوب در آلمانی و انگلیسی مهارت های ارتباطی و اطلاعاتی خوب، روش کار هدفمند و ساختارمند، ابتکار/فداکاری و توانایی، تمایل و توانایی تصمیم گیری، همچنین توانایی کار در تیم و تمایل به همکاری

درخواست پذیرش: لینک


تحصیل کارشناسی ارشد با فاند دانشگاه Edinburgh انگلستان

رشته های تحصیلی:

  • دامپزشکی

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۱/۳۰

شرح موقعیت:

دانشکده مطالعات دامپزشکی سلطنتی (دیک) به دنبال انتصاب یک سرپرست تیم مشتاق و با انگیزه برای ارائه رهبری و نظارت جامع بر تیم اداری آموزش داده شده در مقطع کارشناسی ارشد در سازمان آموزش دامپزشکی (VTO) است. این تیم مسئول بیش از ۹۰۰ دانشجوی تحصیلات تکمیلی در مقاطع مختلف تحصیلی تمام وقت یا نیمه وقت است که در یکی از ۱۶ برنامه آنلاین و در محوطه دانشگاه ثبت نام کرده اند.

درخواست پذیرش: لینک


پیشنهاد مطالعه: پرداخت در ebay | خرید از udemy | راهنمای نگارش انگیزه نامه


ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان