تحصیل در دوره های زبان در فرانسه

تحصیل در دوره های زبان در فرانسه

تحصیل در دوره های زبان در فرانسه

تحصیل در دوره های زبان در فرانسه | کشور فرانسه از جمله جذاب ترین کشور های مهاجرپذیر در جهان است که همه ساله بسیاری از دانشجویان و متقاضیان تحصیل را نیز جذب می کند. بسیاری از افراد برای یادگیری زبان فرانسه و یا برای استفاده از تحصیل رایگان در دانشگاه های فرانسه اقدام به پذیرش در دوره های زبان فرانسه در این کشور می کنند.

برای بسیاری از دانشجویان مهم است که از راهی کم هزینه و در مدت زمان کوتاهی به این کشور مهاجرت کنند. مقرون به صرفه ترین و سریع ترین روش برای اخذ پذیرش تحصیلی و ویزای تحصیلی کشور فرانسه، اقدام به تحصیل و شرکت در دوره های زبان فرانسه در این کشور است.

یکی از مزیت های شرکت در دوره های زبان فرانسه در کشور فرانسه، آسان تر کردن ورود به دانشگاه های این کشور است.  برای شرکت در دوره های زبان فرانسه در روند اخذ ویزا داشتن مدرک زبان ضروری نیست. بنابراین گذراندن یکی از آزمون های زبان فرانسه و یا ارائه مدرک زبان می توان شانس متقاضی را در دریافت ویزا افزایش دهد و دانشجویان می توانند پس از اتمام دوره زبان، از دانشگاه های فرانسه پذیرش گرفته و تحصیل کنند.

 هزینه تحصیل در دوره های زبان در فرانسه

تحصیل در دوره های زبان در فرانسه | هزینه و شهریه دوره های مختلف زبان فرانسه می تواند با توجه به طول دوره ای که برگزار خواهد شد متفاوت باشد. این دوره های می توانند به صورت فشرده، فوق فشرده و استاندارد برگزار شوند. به طور کلی اغلب این دوره ها به صورت فشرده برگزار می شوند که مزیت های زیادی خواهد داشت از جمله بالا رفتن سرعت یادگیری و پیشرفت فرد در مدت زمان کوتاه .

همچنین نوع موسسه، سطح دوره و عوامل دیگر نیز بر روی شهریه و هزینه های دوره زبان تاثیر گذار خواهد بود. حداقل هزینه دوره زبان در کشور فرانسه ۲۰۰۰ یورو خواهد بود و با توجه به عواملی که گفته شد هزینه های افزایش خواهد یافت. البته باید توجه داشت دوره هایی که به وسیله دانشگاه های فرانسه ترتیب داده می شود هزینه هایی مقرون به صرفه تر خواهد داشت و هزینه ی این دوره ها نسبت به کالج های زبان پایین تر خواهد بود.

تحصیل در دوره های زبان در فرانسه | برای نمونه در این بخش تعدادی از کالج های معتبر زبان فرانسه را معرفی خواهیم کرد:

۱- موسسه The Alliance Française

از جمله مشهور ترین موسسات زبان فرانسه در این کشور موسسه The Alliance Française است که در شهر بوردو ساخته شده است. دوره های ارائه شده توسط این موسسه همه ی سطوح را در بر می گیرد و از سطح A1 تا سطح پیشرفته C1 را آموزش می دهد. همچنین این دوره ها در بازه زمانی ۳۶ هفته به صورت فشرده نیز ارائه می شوند و هزینه های آن حدودا معادل ۴۹۳۲ یورو خواهد بود.

۲-  کالج Langue Onze Toulouse

دوره های زبان در این کالج برای تمامی سنین و تمامی سطوح زبان برگزار می شود. دوره های فشرده زبان در این کالج در بازه زمانی ۳۶ هفته برگذار می شود که هزینه ی آن حدودا معادل ۵۶۷۰ بورو خواهد بود.

۳-  کالج Alpha.b Institut Linguistique

کالج Alpha.b Institut Linguistique در شهر نیس واقع شده است. دوره های فشرده سطوح A2 تا C1 را شامل می شود و این دوره ها به مدت ۵۰ هفته خواهند بود که هزینه ۲۸۰ یورو برای هر هفته خواهد بود که برای ۵۰ هفته مبلغی معادل ۸۴۰۰ یورو می شود.

۴-  کالج Lyon Bleu International

این کالج در شهر لیون ساخته شده است که در آن ۲۵ درس در سطح A1 به صورت فشرده برگزار می شود. مبلغ مورد نیاز برای شرکت در این دوره معادل ۲۲۴ یورو در هفته است. با افزایش مدت زمان این دوره ها از هزینه هفتگی کم می‌شود‌.

۵-  موسسه NewDeal Institute

این موسسه از جمله موسسات مورد تایید مقامات فرانسه است که دوره های زبان ان ۴۸ هفته به طول می انجامد و به صورت دوره های فشرده است که ۳۰ درس در هفته با هزینه ۲۴۱ یورو در هفته و دوره‌های ۳۶ هفته‌ای معادل با ۴۳۲۰ یورو است.

تحصیل در دوره های زبان در فرانسه


چطور آنلاین آیلتس یاد بگیریم | قوانین کار دانشجویی در خارج | نوت آفیسر چیست | برنامه اراسموس پلاس


 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان