بیانیه DEI | تعاریف DEI | چرا باید بیانیه DEI بنویسیم؟

بیانیه DEI
5/5 - (1 امتیاز)

بیانیه DEI

بیانیه DEI | صد و پنجاه سال پیش، بنیانگذار دانشگاه کورنل، ازرا کورنل، به اولین رئیس جمهور کورنل، اندرو دیکسون وایت، نوشت: “من موسسه ای را پیدا می کنم که هر شخصی می تواند در هر مطالعه ای آموزش بیابد.” “… هر شخصی” به این معنی بود که مردم از هر طبقه اجتماعی، از هر سطح درآمد، نژاد، مذهب و جنسیت می توانند در دانشگاه کرنل شرکت کنند.

«… هر مطالعه ای» بر آزادی پیگیری علایق دانشگاهی در هر کجا که منجر شود تأکید می کرد. برای بیش از ۱۵۰ سال، دانش‌آموزان و دانشجویان با استعداد طیف کامل و متنوع بشریت (شامل نژاد، قومیت، جنسیت، سن، مذهب، زبان، توانایی‌ها/ناتوانی‌ها، گرایش جنسی، هویت جنسیتی، وضعیت اجتماعی-اقتصادی، منطقه جغرافیایی و غیره ) برای یک تجربه آموزشی و پژوهشی در سطح جهانی به کرنل آمده اند.

کورنل متعهد به استخدام دانشمندانی است که تعهد تاریخی خود را برای آموزش و پیگیری دانش برای هر فرد در هر مطالعه ای به اشتراک بگذارند. از متقاضیان انتصابات آکادمیک (شامل سمت‌های تصدی شغل و سمت‌های شغلی، سمت‌های کارکنان دانشگاهی، و موقعیت‌های کتابدار دانشگاهی) خواسته می‌شود که بیانیه مشارکت در تنوع، برابری و شمولیت را همراه با مواد درخواستی خود ارسال کنند. این بیانیه فرصتی را به نامزدها ارائه می‌کند تا مشارکت‌های بالقوه خود را در تنوع و گنجاندن در کرنل و میراث ما از “هر فردی در هر مطالعه” توصیف کنند.

تعاریف DEI

تنوع

بیانیه DEI | تنوع به تمام جنبه‌های تفاوت انسانی، هویت‌های اجتماعی و تفاوت‌های گروه‌های اجتماعی، از جمله نژاد، قومیت، عقیده، رنگ، جنسیت، هویت جنسی، وضعیت اجتماعی-اقتصادی، زبان، فرهنگ، ملی اشاره دارد. منشاء، مذهب/معنویت، سن، (ناتوانی)، و وضعیت نظامی/جانبازی، دیدگاه سیاسی، و ترجیحات انجمنی.

در دانشگاه میشیگان، تعهد ما به تعالی دانشگاهی برای منافع عمومی از تعهد ما به تنوع، برابری و شمول جدایی ناپذیر است. در مأموریت ما به عنوان یک مؤسسه آموزشی، اطمینان حاصل کنیم که هر یک از اعضای جامعه ما فرصت کامل برای شکوفایی در محیط خود را دارد، زیرا ما معتقدیم که تنوع، کلید شکوفایی فردی، تعالی آموزشی و پیشرفت دانش است.

تنوع: ما متعهد به افزایش تنوع هستیم که در اشکال بی‌شماری از جمله نژاد و قومیت، جنسیت و هویت جنسی، گرایش جنسی، وضعیت اجتماعی-اقتصادی، زبان، فرهنگ، منشاء ملی، تعهدات مذهبی، سن، وضعیت (ناتوانی) و سیاسی بیان می‌شود. چشم انداز.

انصاف (برابری)

برابری به شیوه‌ها و سیاست‌های منصفانه و عادلانه اشاره دارد که تضمین می‌کند همه اعضای جامعه پردیس می‌توانند پیشرفت کنند. برابری با عدالت متفاوت است زیرا برابری مستلزم این است که با همه به گونه‌ای رفتار کنیم که گویی تجربیات آنها دقیقاً یکسان است. عادلانه بودن به معنای تصدیق و پرداختن به نابرابری‌های ساختاری – تاریخی و فعلی – است که به نفع برخی و ضرر برای برخی دیگر است. رفتار برابر تنها در صورتی منجر به برابری می شود که همه با دسترسی برابر به فرصت ها شروع کنند.

برابری: ما متعهد می شویم که فعالانه برای به چالش کشیدن و پاسخ به تعصب، آزار و اذیت و تبعیض کار کنیم. ما متعهد به سیاست فرصت‌های برابر برای همه افراد هستیم و بر اساس نژاد، رنگ، ملیت، سن، وضعیت تأهل، جنسیت، گرایش جنسی، هویت جنسی، بیان جنسیت، ناتوانی، مذهب، قد، وزن تبعیض قائل نمی‌شویم. ، یا وضعیت جانبازی

گنجاندن (شمول)

بیانیه DEI | گنجاندن به جامعه ای اطلاق می شود که در آن همه اعضا احساس احترام می کنند، احساس تعلق دارند و می توانند مشارکت کنند و به پتانسیل خود دست یابند. در حالی که تنوع ضروری است، کافی نیست. یک مؤسسه می‌تواند همزمان هم متنوع و هم غیر فراگیر باشد، بنابراین تمرین پایدار برای ایجاد محیط‌های فراگیر برای موفقیت ضروری است.

گنجاندن: ما متعهد می شویم که تلاش های عمدی را دنبال کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که دانشگاه ما مکانی است که در آن از تفاوت ها استقبال می شود، دیدگاه های مختلف با احترام شنیده می شود و هر فردی در آن احساس تعلق و مشارکت می کند. ما می دانیم که با ایجاد توده مهمی از گروه های متنوع در محوطه دانشگاه و ایجاد فضایی پر جنب و جوش از فراگیری، می توانیم به طور موثرتری از منابع تنوع برای پیشبرد قابلیت های جمعی خود استفاده کنیم.

چرا باید بیانیه DEI بنویسم؟

بیانیه DEI | همانطور که استادان دانشگاه UT، شارلوت کنینگ و ریچارد ردیک در مقاله خود در Chronicle of Higher Education نوشتند، “… تمرین نوشتن، بررسی، و تعهد به بیانیه برابری، تنوع، و شمول می تواند برای همه اعضای جامعه دانشگاهی آموزنده باشد. نه تنها کسانی که دارای هویت های حاشیه ای هستند.” در واقع، بسیاری از کارهای مربوط به خدمات، راهنمایی و تحقیق به طور نامتناسبی توسط افراد به حاشیه رانده شده تاریخی در دانشگاه ها انجام شده است و یک «مالیات فرهنگی» بر روی کار اغلب نامرئی که انجام می دهند ایجاد می کند.

کنینگ و ردیک بیان می‌کنند، “[در] پاسخ، دانشگاه باید بپذیرد که کار تنوع در واقع برای ارزش‌هایی که منجر به پیشرفت شده‌اند حیاتی است – و باید بین همه اعضای جامعه دانشگاهی به اشتراک گذاشته شود.

” انعکاس و تعهد به روی کاغذ اهداف، اقدامات و برنامه‌های شما پیرامون تنوع، برابری، و شمول تنها یکی از راه‌هایی است که می‌توانید از طریق آن این تلاش‌ها را پیش ببرید. نوشتن یک بیانیه DEI می‌تواند باعث تأمل بیشتر در مورد استراتژی‌هایی شود که در تدریس خود استفاده می‌کنید، نحوه مشارکت شما در تلاش‌های DEI از طریق خدمات، تحقیقات و راهنمایی‌های خود را نشان دهد و فرصت‌هایی را برای تعهد آشکار کند که ممکن است بخواهید بیشتر کشف کنید.

چه چیزی را باید در بیانیه DEI خود لحاظ کنم؟

بیانیه DEI به طور ایده‌آل به جنبه‌های متعددی می‌پردازد که چگونه ارزش‌ها و تجربیات شما تنوع، برابری و گنجاندن در کار شما را ارتقا می‌دهد. مرسوم است که بیانیه را به صورت اول شخص بنویسید. با توجه به مدت کوتاهی که ممکن است مرور کنندگان برای بررسی درخواست شما داشته باشند،

بیانیه باید حداکثر دو صفحه باشد (تک فاصله) و شامل یک پاراگراف مقدماتی، جملات موضوعی باشد که نکته اصلی هر پاراگراف را نشان می دهد، و نتیجه ای که جنبه های متمایز بیانیه شما را به عنوان یک کل به هم پیوند می دهد. از به کار بردن کلمات زمزمه، اصطلاحات تخصصی یا عبارات مبهم (مثلاً “من عاشق کار با همه دانش آموزان هستم”) خودداری کنید.

برای کمک به شما در نوشتن بیانیه DEI خود، شرح مختصری از پنج موضوع مختلف ارائه کرده‌ایم که باید در بیانیه خود به آن توجه کنید. هیچ الزامی وجود ندارد که شما باید به همه این موضوعات بپردازید و فقط به بحث در مورد این دیدگاه ها محدود نمی شوید. بیانیه شما باید منعکس کننده اهمیت نسبی این موضوعات برای کار شما باشد و تعهد شخصی شما را به تنوع، برابری و شمولیت نشان دهد.


پرداخت ارزی با مستر کارت | هزینه ارزیابی مدرک پرستاری | پرداخت هزینه وقت سفارت انگلیس


۱_ تنوع، برابری و/یا شمول برای شما چه معنایی دارد؟

بیانیه DEI | ابتدا مشخص کنید که این اصطلاحات برای شما چه معنایی دارند. از تکرار این اصطلاحات به جای تعریف و مفهوم سازی آنها خودداری کنید. ارزش ذاتی تنوع، برابری، و/یا گنجاندن در کار و آموزش عالی را توضیح دهید. از به کار بردن توصیفات مبهم و مبهم در مورد تنوع، برابری و شمول خودداری کنید. حتی اگر هر یک از این اصطلاحات را به صراحت تعریف نکنید، واضح باشید تا خوانندگان درک مشترکی در مورد نحوه درک شما از تنوع، برابری و شمول داشته باشند. شما ممکن است موضوعات مبرم را در مورد تنوع، برابری، و گنجاندن در رشته خود در نظر بگیرید.

۲_ چگونه تنوع، برابری و گنجاندن را در تدریس خود اولویت و ارزش قائل می شوید؟

نحوه ایجاد محیط های یادگیری فراگیر و عادلانه را برای دانش آموزان خود شرح دهید. می‌توانید چارچوب‌هایی را که هنگام طراحی دوره‌ها و تکالیف استفاده می‌کنید، توصیف کنید. برخی از راهبردهای آموزشی را که برای در دسترس و فراگیر کردن کلاس خود استفاده می کنید، توضیح دهید.

همچنین، چه دانش، مهارت‌ها یا نگرش‌هایی را می‌خواهید در دانش‌آموزان خود پرورش دهید و چگونه با DEI ارتباط دارند؟ اگر راه‌های متعددی برای دانش‌آموزان ارائه می‌دهید، آن استراتژی‌ها و چرایی استفاده از آنها را شرح دهید. همچنین می‌توانید توضیح دهید که چگونه ارزیابی می‌کنید که آیا استراتژی‌های تدریس شما تضمین می‌کند که نیازهای یادگیری دانش‌آموزان برآورده می‌شوند یا خیر.

۳_ تنوع، برابری و گنجاندن در پژوهش یا کار علمی شما از چه جهاتی آشکار است؟

اگر تحقیق شما به موضوعات تنوع، برابری، و گنجاندن می پردازد، آنها را در اینجا شرح دهید. اگر در تحقیقات خود با جمعیت های به حاشیه رانده شده کار می کنید، توضیح دهید که چگونه تحقیقات شما دانش را ارتقا می دهد و به عدالت در جوامع مختلف می پردازد. توضیح دهید که چگونه محترمانه در آن تحقیق شرکت می کنید و چگونه به آن جوامع در بورس تحصیلی خود احترام می گذارید.

۴_ چگونه تعهد خود را به تنوع، برابری و شمول فراتر از کلاس درس خود نشان داده اید؟

تجربه خدمات و مشاوره خود را برجسته کنید. اگر نمونه‌هایی از خدمت در کمیته‌ها، شرکت در اطلاع رسانی جامعه، یا کار داوطلبانه دارید، آنها را در اینجا شرح دهید. برخی از دستاوردها یا درس های آموخته شده از این تجربیات را به اشتراک بگذارید.

اگر به دانش‌آموزانی که کمتر از آنها بازنمایی می‌شوند، راهنمایی کرده‌اید، توضیح دهید که از آن روابط چه آموخته‌اید و چگونه به راهنمایی دیگران ادامه می‌دهید. آنچه نوشته‌اید را مرور کنید و مطمئن شوید که این تجربیات را نشانه‌گذاری نمی‌کنید، به‌ویژه اگر محدود هستند، و در مورد گروهی از دانش‌آموزان از این نمونه‌ها بیش از حد تعمیم نمی‌دهید یا ادعا می‌کنید.

۵_ تصور می کنید که این تعهد در آینده چگونه توسعه یابد؟

در اینجا توضیح دهید که چگونه کار خود را در آینده ادامه خواهید داد. اگر طرح‌ها یا برنامه‌هایی وجود دارد که می‌خواهید در آن شرکت کنید، توضیح دهید که چگونه مشارکت شما ممکن است کاری را که در حال حاضر انجام شده است تقویت کند. آیا قصد دارید ابتکار یا برنامه جدیدی را شروع کنید که با علایق و تخصص شما همسو باشد؟

اگر قصد دارید آموزش ها، کارگاه ها یا فرصت های توسعه حرفه ای را برای رشد در DEI دنبال کنید، آنها چه هستند؟ (واقع بینانه و معتبر باشید.) اگر از این سند به عنوان بخشی از یک برنامه کاربردی بازار کار استفاده می کنید، اهداف خود را با مؤسسه آینده خود و جمعیت فراگیرانی که آنها آموزش می دهند، زمینه سازی کنید. مشارکت در تلاش‌های DEI یک فرآیند تکراری و مداوم است و بیانیه شما باید نشان‌دهنده چگونگی رشد شما باشد.

علاوه بر پنج جنبه ذکر شده در بالا، یک قدم به عقب بردارید و بیانیه خود را از منظری کل نگر در نظر بگیرید. آیا شما هم در نظر گرفته اید…

  • …گفتن یک داستان متقاعد کننده و محترمانه؟

تحقیقات در مورد آموزش گزاره های فلسفه بیان می کند که آنها باید تصویر واضحی از چگونگی عمد یک فرد در مورد شیوه های تدریس و تعهد به حرفه باشند” (Chism, 1998). اظهارات DEI مشابه هستند. این فرصتی است برای برقراری ارتباط تصویری کل نگر از اینکه چه کسی هستید و اقداماتی که در مورد تنوع، برابری و شمولیت انجام می‌دهید که معمولاً ممکن است در مطالب دیگر مانند بیانیه‌های آموزشی یا پژوهشی گنجانده نشود.

از دیگران بازخورد صادقانه بخواهید و در مورد چگونگی بهبود بیانیه خود بحث کنید.

  • …شامل نمونه‌های مشخص؟

اظهارات تنوع، برابری، و شمول اسناد مبهم و فلسفی نیستند. شامل جزئیات خاص و مثال های عینی. باید گزارشی مبتنی بر شواهد از رشد، بهترین شیوه ها، توانایی و پتانسیل شما باشد.

  • …خودافشاگری در بیانیه خود را مرور می کنید؟

برخی ممکن است تعجب کنند که هنگام نوشتن این اظهارات، چه مقدار اطلاعات شخصی را باید در مورد خود افشا کنند. پاسخی جهانی برای این سوال وجود ندارد. کسانی که دارای هویت های اجتماعی هستند که از لحاظ تاریخی به حاشیه رانده شده اند، ممکن است تصمیم بگیرند که این اطلاعات را افشا نکنند، زیرا سوگیری های شخصی بر ارزیابی مواد درخواستی کتبی تأثیر می گذارد (نگاه کنید به: Moss-Racusin et al., 2012). اگر می خواهید درباره هویت اجتماعی خود بحث کنید، درباره هویت خود و تأثیر هویت خود بر کار، علایق و اقدامات خود بحث کنید (سیلوستر و همکاران، ۲۰۱۹).

به عنوان مثال، ممکن است بیان کنید: “تجربه من به عنوان عضوی از یک گروه کم نمایندگی به من کمک کرد تا یک جعبه ابزار برای راهنمایی دانش آموزانی که بر اساس هویت خود با چالش های مشابه روبرو هستند بسازم” (موریس، ۲۰۱۸، اسلاید ۱۳). اگر داستانی درباره خودتان، تشابهات کاذب بین تجربه خود و دیگران نکشید.

  • …مولفه های چند وجهی تنوع، برابری، و شمول؟

بیانیه DEI | همانطور که اصطلاحات “تنوع” “برابری” و “شامل” عبارات گسترده ای هستند، جنبه های زیادی وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. فراتر از اطلاعات جمعیت شناختی دانش آموزان، چگونه تنوع در مأموریت و ارزش های مؤسسه مشهود است؟ چه موانعی در کار برای گنجاندن در برنامه درسی وجود دارد؟ چگونه برای به اشتراک گذاشتن و تقویت کار دیگران آماده هستید؟

رابرت سلرز، افسر ارشد تنوع، اغلب بر اهمیت در نظر گرفتن هر سه موضوع – تنوع، برابری و شمول – که به جنبه های مختلف حضور در یک رقص تشبیه شده است، تأکید کرده است:

تنوع جایی است که همه به مهمانی دعوت می شوند.

گنجاندن به این معنی است که همه می توانند در لیست پخش مشارکت کنند.

برابری یعنی اینکه همه فرصت رقصیدن دارند.


پرداخت هزینه WES  | اپلای | پرداخت هزینه چاپ مقاله | پرداخت در ebay | خرید از udemy


ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان