بورسیه های دانشگاه بوستون آمریکا

بورسیه های دانشگاه بوستون آمریکا

بورسیه های دانشگاه بوستون (Boston University) آمریکا

بورسیه های شایستگی برای دانشجویان سال اول:

BU طیف گسترده ای از بورسیه های شایستگی را ارائه می دهد که برخی از آنها حتی شهریه کامل را نیز پوشش می دهند تا دانش آموزانی را که موفقیت های بالایی دارند و فراتر از آن هستند را شناسایی کند. بیشتر جوایز برای پیشرفت تحصیلی است، در حالی که بقیه به ورزشکاران، مجریان و هنرمندان با استعداد تعلق می گیرد. به علاوه، جوایز مبتنی بر شایستگی نیازی به ارائه درخواست کمک مالی ندارند و نیازی به بازپرداخت ندارند.

در حالی که معیارها برای هر بورسیه متفاوت است، دریافت کنندگان معمولا:

  • در ۵ درصد برتر کلاس دبیرستان خود قرار داشته باشند
  • دستاوردهای فوق برنامه ای باورنکردنی را در مدارس و جوامع خود نشان داده اند
  • اگرچه نمرات آزمون مورد نیاز نیست، اما دانش آموزانی که نمرات را ارسال می کنند معمولا: نمرات SAT بالای ۱۵۰۰ و نمرات ACT بالای ۳۳ داشته باشند

چه کسی واجد شرایط برای درخواست است؟

شهروندان ایالات متحده، ساکنان دائمی، و افراد غیر شهروند واجد شرایط برای همه جوایز شایستگی و سایر بورسیه ها در نظر گرفته می شوند.
دانشجویان بین المللی فقط برای بورسیه های سرپرستی و ریاست جمهوری در نظر گرفته می شوند. لذا در ادامه بورسیه های سرپرستی و ریاست جمهوری را برای شما عزیزان شرح می دهیم.

بورس تحصیلی سرپرستی:

معتبرترین بورسیه تحصیلی BU، دانش پژوهان بخشی از یک جامعه پردیس منحصر به فرد می شوند که فرصت های فکری، فرهنگی و اجتماعی را ارائه می دهد. متقاضیان رقابتی که در کلاس خود جزو موفق ترین ها هستند و مشارکت استثنایی در مدارس و جوامع خود نشان می دهند باید درخواست دهند.

هر سال، BU از حدود ۲۰ دانشجوی ممتاز به برنامه محققین معتمد استقبال می کند. بسیاری از دانش پژوهان فعلی ما معدل عالی ۴٫۰ در دبیرستان داشتند و در کلاس خود رتبه بندی می کردند.

همه دانشجویان برای بورسیه معتمد در نظر گرفته می شوند: شهروندان ایالات متحده، ساکنان دائمی، غیرشهروندان واجد شرایط و دانشجویان بین المللی.

ارزش بورسیه: کمک هزینه پرداخت شهریه و حتی  پوشش شهریه کامل (سالانه)

ددلاین: ۱ دسامبر

تعداد جوایز: ۲۰

بدون نیاز به نمایه CSS™ و FAFSA
یک مقاله در مورد برنامه مشترک یا ائتلاف مورد نیاز است.

علاوه بر مدارک تحصیلی استثنایی، محققین معتمد از نظر فکری و خلاقانه ماجراجو هستند و دیدگاه‌ها، تجربیات یا دستاوردهای فراتر از حد معمول را نشان می‌دهند. به عبارت دیگر، آنها نه تنها دانش‌آموزان برتر، بلکه افراد فوق‌العاده‌ای هستند.

بورسیه تحصیلی سرپرستی شهریه کامل دوره لیسانس به اضافه هزینه های اجباری دانشجویان مقطع کارشناسی را پوشش می دهد و در صورت رعایت معیارهای خاصی برای چهار سال قابل تمدید است.

چگونه درخواست شود؟

برای در نظر گرفتن بورسیه امینی:
درخواست مشترک یا ائتلافی و تمام مواد مورد نیاز برای پذیرش در یکی از برنامه های مقطع کارشناسی در BU را تا ۱ دسامبر ارسال کنید.
مقاله بورسیه تحصیلی معتمد در مورد درخواست مشترک یا ائتلاف را به عنوان بخشی از درخواست خود برای BU تکمیل کنید.

مقاله بورسیه تحصیلی متولی:
لطفاً یکی از دو دستور زیر را انتخاب کنید و یک مقاله را در ۶۰۰ کلمه یا کمتر به عنوان بخشی از درخواست خود از طریق برنامه مشترک یا ائتلاف ارسال کنید.

هوارد تورمن، که از سال ۱۹۵۳ تا ۱۹۶۵ رئیس کلیسای مارش دانشگاه BU بود، یک بار نوشت: «نپرس که دنیا به چه چیزی نیاز دارد. از آنچه شما را زنده می کند بپرس و برو انجامش بده. زیرا آنچه جهان به آن نیاز دارد، افرادی هستند که زنده شده اند.» آیا می توانید تجربه خاصی را که داشته اید یا فعالیتی را که در آن شرکت می کنید و باعث زنده شدن شما می شود، توضیح دهید؟ چگونه سعی می کنید آن تجربه یا فعالیت را در زمان خود در BU ادغام کنید؟
زمانی را توصیف کنید که احساس می کردید از منطقه راحتی خود خارج شده اید یا در موقعیتی به حاشیه رفته اید. چگونه به آن لحظه واکنش نشان دادید و چگونه از اقدامات شما در حرکت رو به جلو خبر داد؟

برای اطلاعات بیشتر، لطفاً با شماره ۶۱۷-۳۵۳-۲۳۲۰ با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست برای این بورسیه به این لینک مراجعه کنید.

بورسیه ریاست جمهوری:

همه دانشجویان برای بورسیه ریاست جمهوری در نظر گرفته می شوند: شهروندان ایالات متحده، ساکنان دائمی، غیرشهروندان واجد شرایط و دانشجویان بین المللی.

ارزش سالانه: ۲۵۰۰۰ دلار
مهلت: ۱ دسامبر

هر سال، هیئت پذیرش، بورسیه ریاست جمهوری را به دانشجویان سال اول ورودی ما که دستاوردهای تحصیلی استثنایی نشان می دهند، اعطا می کند. دانش پژوهان ریاست جمهوری علاوه بر اینکه در بین بااستعدادترین دانش آموزان ما از نظر تحصیلی هستند، برتری خود را فراتر از کلاس درس نشان می دهند و در مدارس و جوامع خود رهبر هستند. این بورسیه تحصیلی ۲۵۰۰۰ دلاری برای حداکثر چهار سال تحصیل در مقطع کارشناسی در BU قابل تمدید است.

چگونه درخواست شود:

هیچ مقاله یا فرم درخواست اضافی مورد نیاز نیست. دانشجویانی که می خواهند برای بورسیه ریاست جمهوری در نظر گرفته شوند باید درخواست و مدارک خود را تا اول دسامبر ارسال کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست برای این بورسیه به این لینک مراجعه کنید.

برای مشاهده سایر بورسیه های BU به این لینک مراجعه کنید.

لندینگ فی کانادا | اپلیکیشن فی اسکیل ورکر کانادا | پرداخت اپلیکیشن فی | پرداخت هزینه اپلیکیشن فی ویزای کانادا

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان