بورسیه دانشگاه اتاوا کانادا با ددلاین اپلای ۲۴ اسفند ۱۴۰۰

بورسیه دانشگاه اتاوا
5/5 - (1 امتیاز)

بورسیه دانشگاه اتاوا کانادا

میکروبیوم روده در سلامت و بیماری

دانشگاه اتاوا کانادا

مقطع: دکتری و کارشناسی ارشد

ددلاین: ۲۰۲۲/۰۳/۱۵ (سه شنبه، ۲۴ اسفند ۱۴۰۰)

شرح بورسیه:

این دانشگاه به دنبال یک کاندیدای دکترا و کارشناسی ارشد با علاقه به میکروبیوتای روده است. میکروبیوتای روده انسان مخلوط بسیار پیچیده ای از موجودات میکروبی است که نقش مهمی در تغذیه میزبان، متابولیسم و ​​فیزیولوژی دارد. تغییرات در تنوع و فعالیت متابولیک میکروبیوتای روده با بسیاری از اختلالات سلامتی مانند افسردگی، دیابت، بیماری التهابی روده، سندرم روده تحریک پذیر و سرطان کولورکتال مرتبط است. مفهوم میکروبیوتای روده به عنوان یک تعامل متابولیک تحت تأثیر رژیم غذایی، روده و سایر محرک‌های محیطی ظاهر می‌شود که بر جذب مواد مغذی میزبان، دفاع ایمنی و متابولیسم تأثیر می‌گذارد.

پروژه تحقیقاتی شما جنبه‌ای از تعامل بین روان‌بیوتیک‌ها، داروهای روان‌گردان، هورمون‌های میزبان و میکروبیوم روده را بررسی می‌کند. گروه آزمایشگاهی این دانشگاه ( @School of Nutrition Sciences, @uOttawa) انواع استراتژی های تغذیه ای (از جمله پری بیوتیک ها، پروبیوتیک ها و پست بیوتیک ها) را برای بهبود سلامت روده و پیشگیری از بیماری ها بررسی می کند.

معیارهای واجد شرایط بودن:

  • ما به دنبال کاندیداهای مشتاقی هستیم که دارای مدرک فارغ التحصیل (MSc/BSc) باشند که دانش پس زمینه مناسب در بیوشیمی، میکروبیولوژی یا یک زمینه مرتبط را تضمین کند:
  • داوطلب موفق دکترا باید سوابق طراحی و انتشار پروژه های تحقیقاتی، دقت و پشتکار در کارهای تجربی و همچنین مهارت های ارتباطی و نوشتاری عالی را نشان دهد.

ارزش بورس:

  •  داوطلب دکترا از سپتامبر ۲۰۲۲ به مدت ۴ سال مشغول به کار خواهد شد و برای بورسیه سالانه ۲۵۰۰۰ دلار شرکت خواهد کرد.
  • نامزد کارشناسی ارشد از سپتامبر ۲۰۲۲ به مدت ۲ سال مشغول به کار خواهد شد. نامزد موفق برای دریافت کمک هزینه تحصیلی سالانه ۱۸۰۰۰ دلار شرکت خواهد کرد.
  • کمک آموزشی و پژوهشی اضافی در دسترس است. جهت گیری تیمی و مهارت های ارتباطی عالی مورد انتظار است.
  • ما یک محیط آموزشی محترمانه و فراگیر ارائه می کنیم که در آن همه دانش آموزان، صرف نظر از جنسیت یا منشاء، به طور مساوی برای دستیابی به پتانسیل کامل خود حمایت می شوند.

نحوه اپلای:

برای درخواست، لطفاً بیانیه ای از تجربه پژوهشی و اهداف شغلی، رزومه، رونوشت ها و اطلاعات تماس دو داور مستقل را به دکتر ریاد همامی ( mailto:riadh.hammami@uottawa.ca ) ارسال کنید. فقط داوطلبانی که سوابق تحصیلی قوی داشته باشند در نظر گرفته خواهند شد. از درخواست های متقاضیان کانادایی و بین المللی با انگیزه استقبال می شود. از تمام شرکت کننده ها بابت توجهشان تشکر می کنیم؛ با این حال، فقط با نامزدهای واجد شرایط تماس گرفته خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و درخواست برای این بورس به این لینک مراجعه کنید.

مشاوره اپلای | ثبت اطلاعات هویتی اپلای | نگارش استادی پلن | پرداخت اپلیکیشن فی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان